Izvinjavam se što vam upadam u temu, ali me zanima da li neko zna neke detalje o ovoj 2002-ci?
In those early days the Golf only had one serious rival - Ford's XR3, which was just as fast and handles just as well. It was the same size as a Golf, and about as a same price, but the drivers - they were completelly different...
Ehm... imao si priliku da slikas najlepsi BMW Crvenog Krsta Pripada mojoj malenkosti.
Aaaa, znači u tom čuču grmi zec.
Dobro, onda nemoj da se čudiš ako jednog dana budeš video nekog klinca kako se sa fotoaparatom mota oko tvojih kola. Ako ti već nisi radio photosesion istih, to planiram ja, sa nekim malo kvalitetnijim fotoaparatom. Stvarno je malo dobrih takvih, plus je tvoj još tii. Ja ne znam da li ima još neki tii u BG-u a da je slobodan za videti (da ne stoji u garaži itd).
In those early days the Golf only had one serious rival - Ford's XR3, which was just as fast and handles just as well. It was the same size as a Golf, and about as a same price, but the drivers - they were completelly different...
Nazalost nije TII vec samo TI. Tacnije, BMW 2002ti ima za nijansu jaci motor od obicne dvojke (10ak konja vise), s time sto umesto klasicnog karburatora ima doppelvergasser. Takav motor imam a karburatore cu tek da nabavim. Za sada najvise zbog potrosnje korstim Solexa. Nabavio sam mu jos neke detalje kao sto su alpina felge a cekam da mi stignu jos neki delovi iz Nemacke, tako da za neki ozbiljniji photosession moze jos malo da se popriceka, dok ne bude full Ako hoces da ga slikas onako obicno, osecaj se slobodnim da to i cinis
A sto se garaze tice, drage volje bih ga tamo drzao da imam jednu...
Reci mi, prednja maska ti je vidim kompletno crna. Original fabrička za ti tih godina ili ne?
In those early days the Golf only had one serious rival - Ford's XR3, which was just as fast and handles just as well. It was the same size as a Golf, and about as a same price, but the drivers - they were completelly different...
Pa ne bas. Za moj model iz 1971. fabricki je isla metalna hromirana maska. Za nju je potreban i stari prednji vezni lim koji se prozivodio do 1973. Od tada pa do 1976. koriscen je preradjeni vezni lim i ova restilizovana plasticna maska. Ja sam ovu zatekao na kolima sto znaci da je u nekom momentu bio udaren i zakrpljen novijom limarijom. Naravno, stavio sam potpuno novi prednji vezni lim kao i vrata, krila, rubove i ostalu potrosnu limariju. Zanimljivo je da sam svu novu limariju uzeo od coveka koji je vlasnik one sjajne bele Alfe GT Junior. On je svojevremeno hteo da se petlja sa jednom dvojkom pa je od toga odustao.
Inace, taj stari vezni lim na koji se montira aluminijumska maska i starija verzija brkova vise nigde ne moze da se nadje, cak ni polovan.
Zanimljivo mi bilo, pa sam zato i pitao. Iskreno, meni se više svidja ta polu-aluminijumska maska.
Reci mi, koje su karakteristike za "dvojke", 0-100, konjaža, top speed, potrošnja, težina itd?
In those early days the Golf only had one serious rival - Ford's XR3, which was just as fast and handles just as well. It was the same size as a Golf, and about as a same price, but the drivers - they were completelly different...
Ubrzanje za 2002 od 0-100 je 11 sekundi a kod 2002ti nesto manje od 10 sekundi (sa petobrzinskim menjacem pada na 9,1 sekundi). Potrosnja je fabricki 10 litara ali to cesto ume da bude i vise.
Tezina vozila je 1150 kg, od cega preko 500 kila odlazi na motor koji je od cistog celika. To je jedan od razloga zasto su motori ove generacije tako izdrzljivi i dugotrajni.
Ovo je jedan dijagram ubrzanja koji sam ja pravio po originalnom nacrtu:
Naravno, ne bih se usudio da ga teram na 6000 obrtaja danas
Znači, ima dosta težine napred, a zadnja je vuča. Da li to znači da hoće da dobro zabacuje ****?
In those early days the Golf only had one serious rival - Ford's XR3, which was just as fast and handles just as well. It was the same size as a Golf, and about as a same price, but the drivers - they were completelly different...
Za tezinu motora si lupio pa si ostao ziv . 500 kg ???
Posedujem fordov motor 2.0 koji je ceo od sivog liva ili ti gvozdja i sigurno je predimenzionisaniji od tog BMW-ovog , i tezina mu je 147 kg sa svim agregatima . Za masu bmw-a ne znam , ali mi deluje da si i tu dodao neki kg vise , ali tu se ogradjujem . Moj kapri iz tih godina ima 1130kg , v6 motor koji je isto ceo do gvozjda ... A i kapri mi deluje vece od 1602
Comment