Evo prvo slika







Ajd da pocnemo prvo sta je lose:
Kao sto se vidi zadnji rubovi i naceti pod-rubovi
Prednja krila
Sajtne - podsajtne
Auspuh
Od napted naleteo na ivicnjak i pomerio ram na kome se nalazi motor - grede u redu , pocupani samo gumeni nosaci i iskrivljen ram.
Dobro:
Limarija:
Vrata (odusevio sam se kako se vrata zatvaraju ni jedna nisu pala), hauba, gepek i rekao bi da je dobar patos koliko sam video.
Hromirani delovi
Ima sve lasnice i bedzeve
enterijer- drvo bi trebalo prelakirati
Krov
Nepoznato
Motor (po vlasniku presao 140000km)
, menjac, dif., letva volana ima lufta (najverovatnije posledica voznje sa krivim ramom)
kocnice - nije izgubio ulje.
Najvise sto mi se svidja od svega jeste to sto limarija nije nikad radjena.
I jedan detalj vezan za motor tj. izduv on je 4-2-1, ali nema klasicnu izduvnu nego bas 4 cevi koje idu u 2 pa 1. Kao na motorciklima.
Pitanje, koliko po vama realno vredi ovaj auto, slobodna procena po ovome sto sam napisao, ako nekog zanima jos nesto nek pita.
Pozdrav.







Ajd da pocnemo prvo sta je lose:
Kao sto se vidi zadnji rubovi i naceti pod-rubovi
Prednja krila
Sajtne - podsajtne
Auspuh
Od napted naleteo na ivicnjak i pomerio ram na kome se nalazi motor - grede u redu , pocupani samo gumeni nosaci i iskrivljen ram.
Dobro:
Limarija:
Vrata (odusevio sam se kako se vrata zatvaraju ni jedna nisu pala), hauba, gepek i rekao bi da je dobar patos koliko sam video.
Hromirani delovi
Ima sve lasnice i bedzeve
enterijer- drvo bi trebalo prelakirati
Krov
Nepoznato
Motor (po vlasniku presao 140000km)

kocnice - nije izgubio ulje.
Najvise sto mi se svidja od svega jeste to sto limarija nije nikad radjena.
I jedan detalj vezan za motor tj. izduv on je 4-2-1, ali nema klasicnu izduvnu nego bas 4 cevi koje idu u 2 pa 1. Kao na motorciklima.
Pitanje, koliko po vama realno vredi ovaj auto, slobodna procena po ovome sto sam napisao, ako nekog zanima jos nesto nek pita.
Pozdrav.
Comment