You know your in an E30 when when your gas gauge waves hello to you constantly.
Welcome to the Internet, where everyone is a mechanic, and drives a 10 second car.
Speed's just a question of money. How fast you wanna go?
You know your in an E30 when when your gas gauge waves hello to you constantly.
Welcome to the Internet, where everyone is a mechanic, and drives a 10 second car.
Speed's just a question of money. How fast you wanna go?
Taj auto je direktna inspiracija za auto ciji sam ponosni vlasnik BMW 520 e12 ili prva petica. Prvi model je proizveden 1971. pozvali dizajnera Ferarija da im odradi posao sa namerom da naprave prvi auto vise srednje klase na svetu i u tome su uspeli tako da vise nista nije bilo isto jer su i svi ostali proizvodjaci morali da prate taj trend. Da toga nije bilo, danas vecina od nas ne bi mogla da oseti radosti auta u klasi. O tome se moze procitati vise na sajtu "First Fives".
Inace, negde sam procitao da je to bio do tada najbrzi kupe na svetu.
Auto je prelep i dan danas, ali nije bio revolucionaran, nije ga crtao dizajner Ferrari-ja (Ferrari nema dizajnera, a ovaj auto je dizajniran u Karmann-u), nije bio najbrzi i nije bio inspiracija za 5-icu.
Napisao si tako kao da je on nacrtao BMW CS...mislimm da bi verovatno bio zadovoljan da jeste jer je CS prelep i uvek ce i ostati takav. Jeste, Gandini je dizajnirao prvu "peticu" dok je radio u Bertoneu. I jeste, on je nacrtao Ferrari Dino (a ne Dyno) 208/308, ali ne znam sta si zapeo toliko za to kad mu je to jedan od neuspelijih projekata, a taj Ferrari je jedan od retkih neuspesnih... Bolje da si rekao nacrtao ga je isti covek koji je nacrtao Lamborghini Miura i Countach i Lancia Stratos - to su njegova remek dela, a ima ih jos. A BMW 5 je takodje, bolji i uspeliji dizajn od Ferrari Dino te generacije.
EDIT: ...U stvari, tek sada vidim da si ti sve vreme pricao o BMW 5-ici...pa, jeste on bio revolucionaran u svoje vreme i napravio pomak...ali kakve to veze ima BMW CS...
Hvala na ispravkama i kvalitetnom objasnjenju. Sa svim gore navedenim se slazem i jos ponesto naucih. Ne zamerite jer je moje znanje uglavnom sa neta i nije bas potpuno, ali sam previse zaljubljen u ta dva auta i uopste u BMW.
Sto se tice veze izmedju CS i First Five, o tome sam procitao na nekom nemackom sajtu, a na koji nacin je CS inspirisao inzenjere u Bmw-u to ne znam.
Pozdrav
Prije dvije godine sam u Londonu vidio crvenog 3.0CSi parkiranog ispred salona Lamorghini. Mislim da je dovoljno da kazem da je 90% ljudi koji su prolazili ulicom zagledalo u unutrasnjost BMW a malo ko je obracao paznju na auta u izlogu
Postoji jedan beli, izuzetan, vlasništvo Gavre sa Karaburme, zatim na Zvezdari tamno smeđa boje i pređenih oko 60.000 km, također u super stanju.
Navodno jedan je u Zrenjaninu od dva ili tri srebrna koja su bila nekad u organima MUP Srbije, a jedan za restauraciju se motao pre godini ili dve u Ratka Mitrovića.
Pošto sam vlasnik E24 635 CSi, njegov predhodnik E9 je po meni elegantniji i skladniji automobil, čak i boljih performansi računajući da je prilično lakši.
Pomenuti Milija ima i beli 2000 CS, mnogo ređi kupe, također predivnih linija.
Kada sam bio kod njega za zeleni 635 CSi tražio je 2.500 Eur, meni su problem bile CG tablice.
Kako bilo, moram da se osvrnem na komentar o E12 kao revolucionarnom BMW-u!
Možda za tu fabriku, ali u automobilskom svetu već 4 godine je postojao Mercedesov W114/115 (popularni - mini),
koji je gotovo u svemu bio bolji od pomenute petice.
To dokazuju svi tada uporedni testovi, mini je bio nedostižan za većinu konkurenata po pitanju kvaliteta, komfora, funkcionalnosti, udobnosti, upravljanja, ponašanja na putu,
osim u benzinskim motorima gde je npr. BMW imao savremenija rešenja.
Visoku i visoku srednju klasu kakvu danas prepoznajemo definisao je Mercedes, a ne BMW!
You know your in an E30 when when your gas gauge waves hello to you constantly.
Welcome to the Internet, where everyone is a mechanic, and drives a 10 second car.
Speed's just a question of money. How fast you wanna go?
Comment