Skichi Toyoda (sa "D") je bio poznat kao veoma poznati tvorac tekstilnih masina, medjutim poceo je praviti automobile 1933 godine. Njegovom sinu Kiichiro dat je zadatak da razvija automobilsku industriju i on je u tome bio uspesan. Prvi prototip A-1 je zavrsen i kompletiran je Maja 1935 godine, izgledao je otprilike kao Chrysler AirFlov, i sa 6-cilindricnim motorom koji je mogao da dolazi iz Chevroleta u Detroitu
Pre rata Toyota (sada sa ?T?) napravio je samo nekoliko privatnih automobila. Izmedju 1935-1944 samo 1,913, jer drzavna vlada je zelela da se vojna vozila proizvode. Posle rata, Toyota je pocela ponovo polako sa radom. General MacArthurova zabrana da japanci proizvode automobile za privatnu upotrebu je okoncana 1947, tako da je Japanu dozvoljeno da proizvede 300 vozila. Od tog broja 110 njih je izaslo iz Toyote. Ova vozila koja su se nazivala model ?SA?, izlgedala su veoma slicno Volkswagen Beetle-u I ostala su u proizvodnji do 1952 godine.Kako je javni saobracaj postajao sve bitniji factor, Toyota je prozivela ?SD? 1949 godine, specijalno razvijajuci ga kao Taxi. To je bila prva Toyota sa cetvoro vrata, a motor je bio identican kao na modelu ?SA
Toyota SA ? proizvedeno ukupno 215 automobila
-SA je pokretao 955 cc 4-cilindricni motor sa snagom od 27 bhp, duzina vozila je 3,800mm , sirina 1,590mm a medjuosovinsko rastojanje 2,400mm

Toyota SD - proizvedeno ukupno 176 autombila
-SD je bio veliki automobil za japanske uslove sa svojom duzinom od 4,230mm i sa ukupno 5 vrata pruzao komfor za 5 odraslih osoba, nije bio preterano brz - maksimalna brzina je iznosila 75 kph.

Toyota Crown (1955-unkonwn) - ne zna se broj proizvedenih jedinica
-Crown je bio najskuplji automobil koga je ikada Toyota proizvela u tom vremenu. U njega se moglo smestiti 6 osoba. A pokretao ga je 4-cilindricni motor od 1,453 cc i snagom od 55 bhp.
Pre rata Toyota (sada sa ?T?) napravio je samo nekoliko privatnih automobila. Izmedju 1935-1944 samo 1,913, jer drzavna vlada je zelela da se vojna vozila proizvode. Posle rata, Toyota je pocela ponovo polako sa radom. General MacArthurova zabrana da japanci proizvode automobile za privatnu upotrebu je okoncana 1947, tako da je Japanu dozvoljeno da proizvede 300 vozila. Od tog broja 110 njih je izaslo iz Toyote. Ova vozila koja su se nazivala model ?SA?, izlgedala su veoma slicno Volkswagen Beetle-u I ostala su u proizvodnji do 1952 godine.Kako je javni saobracaj postajao sve bitniji factor, Toyota je prozivela ?SD? 1949 godine, specijalno razvijajuci ga kao Taxi. To je bila prva Toyota sa cetvoro vrata, a motor je bio identican kao na modelu ?SA
Toyota SA ? proizvedeno ukupno 215 automobila
-SA je pokretao 955 cc 4-cilindricni motor sa snagom od 27 bhp, duzina vozila je 3,800mm , sirina 1,590mm a medjuosovinsko rastojanje 2,400mm

Toyota SD - proizvedeno ukupno 176 autombila
-SD je bio veliki automobil za japanske uslove sa svojom duzinom od 4,230mm i sa ukupno 5 vrata pruzao komfor za 5 odraslih osoba, nije bio preterano brz - maksimalna brzina je iznosila 75 kph.

Toyota Crown (1955-unkonwn) - ne zna se broj proizvedenih jedinica
-Crown je bio najskuplji automobil koga je ikada Toyota proizvela u tom vremenu. U njega se moglo smestiti 6 osoba. A pokretao ga je 4-cilindricni motor od 1,453 cc i snagom od 55 bhp.
