AutoBianchi Italia

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Darko_NS
    CBC Senator XXL
    • 02.12.2004
    • 557
    • Srpska Atina

    AutoBianchi Italia

    Autobianchi ? italian cars

    Edoardo Bianchi je bio sin jednog bakalina, koji je vec sa nepunih 20 dvadeset godina imao svoju radionicu za proizvodnju biciklova 1885. Kasnije 1987 menja pravac svog poslovanja pa pocinje da pravi motocikle, I godinu dana kasnije Bianchi je napravio svoj prvi automobil. U sustini, Bianchi automobili su bili nekako ozbiljni, mada sa vremena na vreme su pravljeni i sportski automobili.
    Tokom Drugog Svetkog rata, Bianchi kompanija prelazi na proizvodnju vojnih kamiona sto je bio sasvim dovoljan razlog da saveznici 1943 sruse fabriku u poptunosti. Pronalazac je umro tri godine kasnije u 81 godini zivota. Njegova fabrika je bila dovoljno obnovljena da izbacuje kamione jos jedanput sa proizvodne trake. Fabrika se vraca na stare staze 1955 posle cega biva uzeta od strane Pirellija i Fiata. Prvi auto je napustio fabriku 1957, noseci Autobianchi ime, iako konstruisan od delova Fiata 500, Bianchina 500 je bio cetvorosed mnogo atraktivnijeg izgleda od Fiata. Autobianchi nastavlja proizvodnju specijanih verzija Fiatovih vozila. Zanimljiv kabriolet baziran na Fiatu 500 poceo se proizoditi 1960, i to je bilo praceno nekoliko meseci kasnije karavan verzijom. Ovaj automobil bio je poznat kao Panoramica imao je mehaniku od Nuove 500. Ovaj Autobianchi je pruzao dovoljno mesta za cetiri osobe tako sto je povecano medjuosovinsko rastojanje od Fiata 500 Giardiniera sa 1,840 na 1,940 mm. Ostali modeli su Stellina i Primula. Stellina je bio dvosed sportski automobil baziran na Fiatu 600 i u njegovoj proizvodnji su koriscnje staklena vlakna. Primula je prikazana 1964 na Turin motor showu. Auto je kreiran kao veoma interesantan i bio je prvi ?Fiat? sa trecim vratima (hatchback) i motorom cija se snaga prenosila na prednje tockove. Fiat je otkupio Pirellijeve interese i godinu dana kasnije prvi Autobianchi 112 se pojavio. Ovaj mali porodicni automobile ima je 4-cilindricni motor sa 903 cc i isporucivao je 44 bhp /6000 rpm. Ovaj italijaski ?Mini? imao je maksimalnu brzinu od 130 kph. Za one koje su hteli vise snage mogli su uzeti Abarth verziju koja je dostizala 150 kph
  • Darko_NS
    CBC Senator XXL
    • 02.12.2004
    • 557
    • Srpska Atina

    #2
    AB - Bianchina 500
    period proizvodnje 1957-1969

    Biancina coupe i kabriolet su bili bazirani na Fiatu 500 Nuova ali sa mnogo vise atraktivnost. Panoramica je bila karavan verzija istog auta. 2-cilindricni automobil pruzao je 17-21 bhp

    Panoramica
    t.de/photo/albums/Panoramica/pano4.jpg[/img]

    Bianchina Cabrio


    Biancina Coupe
    t.de/photo/albums/Berlina/berl2.jpg[/img]

    Comment

    • Darko_NS
      CBC Senator XXL
      • 02.12.2004
      • 557
      • Srpska Atina

      #3
      AB - Primula
      period proizvodnje 1964-1970

      Primula je bio prvi Fiat koje se pokretao na prednje tockove. 1221 cc motor isporucivao je 51-65 bhp.

      Comment

      • Darko_NS
        CBC Senator XXL
        • 02.12.2004
        • 557
        • Srpska Atina

        #4
        AB - 112
        period proizvodnje 1969-1986
        broj jedinica - 1,254,178

        A112 je bio uspesan konkuretn Miniju u Italiji. Imao je medjuosovinsko rastojanje od 2,040 mm, duzinu od 3,230 mm cinuci ga malo veciv od Minija koji je ima dizmenzije 2,300/ 3,050 mm.

        Comment

        • banca
          CBC Početnik
          • 19.04.2008
          • 6
          • Bela Crkva

          #5
          A Autobianchi 156?

          A Autobianchi 156 ili pod novim nazivom Lancia Y10?
          I ona spada u toj kategoriji.Nju si izostavio.
          Imas li nesto o njoj.

          Comment

          Working...
          X