Naslednik, Golf ?dvojka? se pojavio 1983. godine, a neka nikog ne buni činjenica da se kod nas voze i Golfovi prve generacije godišta 1984. i 1985. jer se u Vogošći on duže proizvodio nego u matičnom Wolfsburgu.
Vreme prolazi pa smo tako stigli i do aktuelne pete generacije Golfa, koja se sada nudi na tržištu. Svaka generacija je pun pogodak, veliki uspeh na tržištu i pravi bestseler. Treba samo pogledati top listu prodaje u Nemačkoj, na najvećem evropskom tržištu, da bi se videlo koliko je Golf zapravo neprikosnoven. Bez obzira o kojoj generaciji se radi, prvo mesto je praktično zagarantovano za automobil iz Wolfsburga. Ne čudi što se donja srednja klasa u Nemačkoj zove i Golf klasa. Bez ikakve sumnje možemo reći da je Golf dostojan naslednik legendarne Bube.
Jedini je problem, što se naše učešće u priči zvanoj Golf završava sa drugom generacijom ovog automobila. Trojka i četvorka su retki gosti naših puteva, a na žalost, slabe su šanse da peta generacija ovog modela bilo šta promeni na tom planu. Odnos između 15.000 evra, koliko košta osnovna verzija novog Golfa, i naših plata je previše negativan.
Zato, ako vam neko ponudi dobro očuvani primerak Golfa prve generacije, ne oklevajte. Kupite ga, dobićete ne samo kvalitetan i pouzdan automobil, već i podsećanje na neka lepša vremena kada je kod nas VW Golf bio neka vrsta nacionalnog automobila.
Što se cena tiče, da napomenemo da se cene za registrovani primerak, u zavisnosti od stanja vozila, kreću između 500 i 2.000 evra. Kabrio i super očuvane GTI verzije, naravno, mogu biti i znatno skuplje.

Vreme prolazi pa smo tako stigli i do aktuelne pete generacije Golfa, koja se sada nudi na tržištu. Svaka generacija je pun pogodak, veliki uspeh na tržištu i pravi bestseler. Treba samo pogledati top listu prodaje u Nemačkoj, na najvećem evropskom tržištu, da bi se videlo koliko je Golf zapravo neprikosnoven. Bez obzira o kojoj generaciji se radi, prvo mesto je praktično zagarantovano za automobil iz Wolfsburga. Ne čudi što se donja srednja klasa u Nemačkoj zove i Golf klasa. Bez ikakve sumnje možemo reći da je Golf dostojan naslednik legendarne Bube.
Jedini je problem, što se naše učešće u priči zvanoj Golf završava sa drugom generacijom ovog automobila. Trojka i četvorka su retki gosti naših puteva, a na žalost, slabe su šanse da peta generacija ovog modela bilo šta promeni na tom planu. Odnos između 15.000 evra, koliko košta osnovna verzija novog Golfa, i naših plata je previše negativan.
Zato, ako vam neko ponudi dobro očuvani primerak Golfa prve generacije, ne oklevajte. Kupite ga, dobićete ne samo kvalitetan i pouzdan automobil, već i podsećanje na neka lepša vremena kada je kod nas VW Golf bio neka vrsta nacionalnog automobila.
Što se cena tiče, da napomenemo da se cene za registrovani primerak, u zavisnosti od stanja vozila, kreću između 500 i 2.000 evra. Kabrio i super očuvane GTI verzije, naravno, mogu biti i znatno skuplje.


Comment