
20. Jaguar MkII

Ovo je jedan od zadnjih modela Jaguara pre predstavljanja još uvijek popularnog XJ6 1968. godine. Iako MKII nije bio potpuno promenjeni model u odnosu na MkI bio je velik korak u dizajnu i privlačnosti. U odnosu na prethodnika ima mnogo veće staklene površine i promenjenu masku koja mu daje jedinstveno impresivan izgled. Ostatak automobila nije se mnogo menjao. Automobil je nastao pod "dirigentskom palicom" Sir William Lyonsa, a javna je tajna da su većinu posla obavili "mali ljudi" iz pozadine.
19. Mercedes 500/540 K

Jedan od najglamuroznijih automobila u povijesti dizajnerski je proizvod najboljih stilista 30-ih godina. 500 K se proizvodio od 1934 do 1936 a naslijedio ga je 540K (1936-39). Sve modele pokretali su 8 cilindrični motori potpomognuti kompresorom. U Roadster izvedbi ovaj automobil izgledao je još moćnije. Automobil karakteriziraju masivna svjetla, veliki hladnjak, stilizirani blatobrani i iznimno kosi zadnji kraj, a uljepšavaju ga kromirani detalji.
18. Citroen DS

Konceptom i izgledom ovaj automobil bio je potpuno ispred svog vremena. Citroen DS je dizajnersko djelo Flamina Bertonia iz 1948. i tada je izgledao kao vozilo iz filma znanstvene fantastike. Proizvodnja je počela sedam godina kasnije a automobil je stekao visku popularnost te postavio temelje moderne aerodinamike.
17. Alfa Romeo 2300 Spider

Kada je predstavljen Jano 8 cilindrični motor, Zagato i Touring razvili su Spydera, automobil sa malom naznakom agresivnosti. Spyder je prerađen model 1750 koji je već sam po sebi bio izuzetno lijep automobil. Hladnjak je pomaknut unatrag, karoserija izdužena. Poput Ferraria GTO i ovaj automobil je uz lijep izgled "proizvodio" predivan zvuk
16. Lancia Aurelia

Lancia Aurelia GT, dizajnersko djelo Pinin Farine donjelo je nešto danas nezamjenjivo u svijet automobila, slova GT (Grand Tourer). Aurelia je bila coupe sa 2+2 sjedala. Karakterizirao ju je izuzetno uspješan zadnji dio, tradicionalna maska i nježne ali istovremeno agresivne linije cijeloga automobila. S ovim automobilom započeo je danas neizbježan trend sportskih GT automobila
Comment