Treba to popraviti , ocariniti , ubacitu u kola, upaliti ( najveci sex ) , registrovati . Usput i zaraditi pare za svu tu zajebanciju . I dalje mislis da je zivot dug ?
Pa jeste dug... Mislim, samo prosirujesh spektar svojih interesovanja a tako se najbolje ne uradi bash nista
Elem, jel ce bude probna voznja najesen ili? Barem jedan od njih dvojice
Evo probna voznja ce biti na relaciji : ono mesto gde sada stoji - komsijina garaza .
A za prosirivanje interesovanja , sta cu kada sam takav . Bice jos v6 24v motora . Cekaj prvo ovaj da se izgustira . Registracija je 30 000 din
Pa naravno da je 30 000 dindzi pa ga verovatno neces nikad zavrshiti
To pokusavam odavno da ti objasnim ali me ti ne razumesh nikako...
Pa ja za moj auto platjam 22 000 dindzi...
Sta fali malo nadrkanom 1.6 motoru m? Ali ne divljachki... nego na finjaka da traje
Iskreno, ovom logikom kojom drajvash onog zlatnog mozes i caprija sa nekim V12 da se ne lazemo
[quote="Van"] Taj sam capri sam vidjao po gradu , lici na RS ali cinimi se da nije . RS ima mnoge detalj koji ovaj nema , mada zvuci dobro . RS 2600 je mnogo retka zverka , koja moze da se nosi i dan danas sa mnogim sportski automobilima
Veruj mi da jeste RS2600, Auto je od prvog dana u porodici a vozi ga sad treca generacija a auto je presao ispod 100 hiljada. Znachi subota pravac pijac i nazad. U Eng u bilo kakvom stanju nije ispod 4000 funti. Otac i sin nikada nebi prodali taj auto (inace sam u toj zgradi 14 godina)
@Zeljoni, komsho... Taj zlatni capri sa crnom haubom definitivno nije rs 2600... Lik vozi i belu bubu a stacioniran je u djure salaja...
A ovaj 2.0 sa plinom... Pa sa dva izduva... Al ga zelim zbog oviju umetnickih sajtni, garant je zdrav ispod
@Van, kazem ti lepo da moj vredi vishe od soma i po'
U pravu si samo sad ima i zelenu bubu ali se ja i dobro secam sta je pisalo sa strane dok nije ofarban a video sam motor. Koliko znam a vidjamo se svaki dan ubaceni su sportski amortizeri, sportski lonac a ja sam mu poklonio KN filter jer nije mogao da stane u Legenda (pun je ko shibica). Decko je nabavio i F. motor od 3 litre i mozda ce najesen u haubu.
pozdrav Komshija
U firmi gde sam nekad radio (Na NBG) imali smo 2 Capri-a crveni 1.6 i moj crni 2.0 v4
Prvio RS bi trebalo da ima branik iz dva dela i Minilite alu felne . Taj ima felne od mk II ili mk III . Treba da ima sedista koja lice na recaro , a ne standardna . Zadnja hauba od plastike , kao i pola stakala . I najvaznije Kugelficher mehanicki injection . Ajde slikaj enterijer a komsu jednom zamoli da slikas i motor . Prosto mi je neverovatno ga ovde postoji jedan , pa sam sumnjicav
Ti si ima v4 2.0 ? To je motor radjen iskljucivo za englesko trziste i nikada nisam video niti cuo da je neko imao ovde kaprija sa tim motorom .
Poz
Prvio RS bi trebalo da ima branik iz dva dela i Minilite alu felne . Taj ima felne od mk II ili mk III . Treba da ima sedista koja lice na recaro , a ne standardna . Zadnja hauba od plastike , kao i pola stakala . I najvaznije Kugelficher mehanicki injection . Ajde slikaj enterijer a komsu jednom zamoli da slikas i motor . Prosto mi je neverovatno ga ovde postoji jedan , pa sam sumnjicav
Ti si ima v4 2.0 ? To je motor radjen iskljucivo za englesko trziste i nikada nisam video niti cuo da je neko imao ovde kaprija sa tim motorom .
Poz
Pa gledaj za taj meh. ajnspric sam i prvi put saznao kad sam ga video u tom Capri-u. Sto se tiche slika, nece biti nikakvih problema a probacu da ga nateram da se prijavi na forum. Tacno za v4 kupio sam ga u selu Vranic kod Lazarevca i isao je ko metak a neke sitne delove sam kupovao kod "Tigra" na Kalenic pijaci. Ko je nekad kupovao kod njega zna zasto "Tigar"
Pozz
p.s. Nesto mi se javlja da taj v4 motor od 2 litra si mogao da nadjes i u nekim Fordovim kombijima kojih je bilo kod nas, neznam mozda greshim.
Jel auto bio metalik zeleni kada si ga kupio ?
Bas bi voleo da vidim tog kaprija ako je stvarno RS . Inace vidjao sam ga po gradu i nije da se ne vozi . Video sam ga pre 4 dana .
Moj prvi kapri je bio 1700 gt .
Inache da, iz svega i svachega pasu fordovi motori... protekle decenije koju smo proveli u bedi i siromashtvu nije bilo sanse da neko normalan radi generalnu (sto mislim i dan danas) nego su se butali drugi motori...
Comment