Prvi mali automobil na svijetu

Nije previše teško izraditi mali i jeftini automobil, mnogo je teže nešto takvo prihvatiti kao pravi automobil, tj. uvjeriti kupce ?da je to, zapravo to?. Tvrtka kojoj je to kao prvoj uspjelo bio je britanski Austin.
Kada je Sir Albert Austin početkom stoljeća osnovao svoju tvrtku znao je što radi. U poslu nije bio početnik, jer je prije toga mnoge godine radio kao konstruktor u tvrtki Wolseley. Već prvi automobil koji je izašao iz tvornice bio je vrlo popularan i tvrtka se proslavila. 1912. godine tvrtka je već zapošljavala 1.800 radnika te proizvodila 1.100 vozila godišnje. Tijekom prvog svjetskog rata broj radnika se penje na 22.000. Nakon rata rađa se ideja o proizvodnji malog, jednostavnog i jeftinog automobila.

Nije previše teško izraditi mali i jeftini automobil, mnogo je teže nešto takvo prihvatiti kao pravi automobil, tj. uvjeriti kupce ?da je to, zapravo to?. Tvrtka kojoj je to kao prvoj uspjelo bio je britanski Austin.
Kada je Sir Albert Austin početkom stoljeća osnovao svoju tvrtku znao je što radi. U poslu nije bio početnik, jer je prije toga mnoge godine radio kao konstruktor u tvrtki Wolseley. Već prvi automobil koji je izašao iz tvornice bio je vrlo popularan i tvrtka se proslavila. 1912. godine tvrtka je već zapošljavala 1.800 radnika te proizvodila 1.100 vozila godišnje. Tijekom prvog svjetskog rata broj radnika se penje na 22.000. Nakon rata rađa se ideja o proizvodnji malog, jednostavnog i jeftinog automobila.
Comment