Koji su buduci Alfa Classic modeli?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Friš75turbo
    CBC Senator XXL
    • 22.06.2005
    • 545
    • Novi Sad

    Koji su buduci Alfa Classic modeli?

    Zakuvala se interesantna tema: Koji su buduci Alfa klasici?
    Sto se mog misljenja tice, stvari stoje ovako...

    -Alfa 33: NE

    -Alfa 75: DA, sa modelima 1.8 Turbo (Classic/America/Evolution) i 2.5/3.0 V6

    -Alfa 164: NE VERUJEM

    -Alfa 155: MOZDA, i to eventualno Q4, posto 2.5v6 moze vec sada da se kupi u Nemackoj za manje od 1000eur

    -Alfa 145/146: NE

    -Alfa GTV/Spider: DA

    -Alfa 147/156: DA, ali samo GTA modeli.

    -Alfa GT: DA

    -Alfa Brera/Spider: DA

    -Alfa 8C/Spider: DAAA

    Zanimaju me misljenja ostalih... na koga tipujete ili ne, i zasto?
    http://www.myspace.com/perodefformeroklan
  • Sasha
    CBC Senator XXL
    • 04.10.2004
    • 4126
    • Novi Sad

    #2
    Slazem se sa tobom samo cu dodati 164 Q4.
    www.arcs.org.rs/forum

    Comment

    • starac vujadin
      CBC Senator XXL
      • 27.08.2005
      • 2617
      • Stari grad

      #3
      ...`ajde da ponovim ono sto sam napisao u postu od kojeg je sve pocelo...

      Poslednji pravi klasik koji je izuzetno cenjen je SZ/RZ (SZ je vise cenjen od RZ).

      Od ostalih Alfi nijedna po mom misljenju sem mozda 156GTA (i to samo u crvenoj boji, limuzina) ce imati neku vecu vrednost. Mogu da pretpostavim da ce biti youngtimer, ali klasik...ne znam, ne verujem.

      33, 75, 164 da mogu da vrede vise vec bi vredele, posto to nisu modeli u cvetu mladosti.

      Moze da se desi da Sprint Veloce sa hrom branicima (95ks) bude cenjen, njegova cena je solidna, ali je vrlo malo dobro ocuvanih.

      GTV je odlican, ali je masovno pravljen, kao i GT. Uz to nigde se nisu trkali. Jos su svezi, ne verujem da ce imait neku posebnu vrednost.

      155 ljudi mnogo vezuju sa Fiatom i zbog toga ne moze da bude nikada klasik, sem original DTM verzije (ima jedna prodaje se za 255000 eura, ex-Christian Danner auto).

      Brera...mozda neka GTA u buducnosti bude nesto vredela, auto nema dobre perfomanse i to se nece ceniti.

      8c ce biti siguran pogodak i investicija. To ce biti pravi klasik u najboljem smislu te reci. Jedino moze da ga poremeti ako nesto zeznu sa kvalitetom, ali s obzirom na Ferrari-Maserati background to ne bi smelo da se desi. Bolje kupiti 8c nego se zezati sa akcijama, veca ce biti kamata!

      Nikad se ne zna koji auto moze postati klasik, youngtimer, oldtimer. Moze da se sa velikom sigurnoscu pretpostavi ko nece da ispuni te uslove, ako hoce - to ide vec teze.

      Comment

      • Friš75turbo
        CBC Senator XXL
        • 22.06.2005
        • 545
        • Novi Sad

        #4
        @starac vujadin
        "Silno gresis sinak, znas..."
        Turbo u ok stanje ne mozes vise da se kupi ispod 5000eur, i cena mu raste...
        To je classic, legenda, SEKTA

        http://www.autoscout24.hr/home/index/de ... oto=0&zip=
        http://www.autoscout24.hr/home/index/de ... oto=0&zip=
        http://www.myspace.com/perodefformeroklan

        Comment

        • kilson
          Moderator
          • 09.10.2004
          • 3216
          • NoviBGD
          • AR 75 GT

          #5
          75 Turbo evoluzione ce biti klasik sigurno, ostale 75-ice nema shanse.

          Btw, ako mislite da 155 TiZ nece biti klasik, onda me obavezno cimnite ako vidite neshto BAS ovakvog izgleda:



          Inache, u Italiji vec postoji specijalno izdanje automobilchica 155 V6 Ti u Martini izvedbi sa knjizhicom koja govori o ovoj mashini.

          Q4 i dalje tvrdim da nece biti klasik, shto kazhe Starac, isuvishe je Fiat.
          Srpski klub ljubitelja Alfa Romeo automobila

          Comment

          • starac vujadin
            CBC Senator XXL
            • 27.08.2005
            • 2617
            • Stari grad

            #6
            Cenim ja sektu, ali neces naci nigde 75-icu ni u jednom katalogu klasika. A i 5000 nije bas cena za klasik (mada nije ni cena za obican polovnjak...).
            Ta cena je znak da spada u tzv. youngtimer i da je cenjen u nekom uskom (sektaskom krugu ) ljubitelja. Nije klasik, ali ima neku vrednost...Da bi bio legenda trebalo bi da ima neku mitologiju oko sebe - trke, ekskluzivnost, konstrukcionu ludost, odnos prema vremenu u kojem je nastao... Nije dovoljno samo sto je poslednja rwd Alfa.

            Malo je tesko objasniti sta u stvari spada u te kategorije i zasto neki auto jeste, a drugi nije klasik. Zasto je "buba cabrio" klasik, ili Giulia Super, ili Citroen DS koji su se masovno pravili, a recimo Ferrari Dino 308GT4 nije toliko cenjen...ili Porsche 928 recimo.
            Za ljubitelje Porsche-a on jeste legenda, ali objektivno nije. Jedan Carmann Ghia je mnogo vredniji auto od njega.

            Comment

            • Friš75turbo
              CBC Senator XXL
              • 22.06.2005
              • 545
              • Novi Sad

              #7
              U pravu ste obojica...
              Milano/75 nema status klasika, jer je tek prosle godine napunila 20 godina. Ona je samo "ubogi" youngtimer
              Sva sreca pa su za 75 godina Alfe narucili trubace i striptizete, umesto da su u tu cast natravili automobil koji ce nositi oznaku jubileja
              Naravno, na 20#anniversario cuvene feste, u Aresu nije napravljen skup (a i sto bi ) vec su pozvani pobednici iz guce i pekli su jagnje...
              Tu su sanjarili kako bi (da je ikada napravljen model 75) taj auto osvojio Giro Di Italija ili prvenstvo Italije '88 sa mozda nekim Gianfranco Brancatelli-jem za volan 75 Turbo, a kasnije bi mu se u nizanju pobeda (ukupno 28 u periodu '88-'91) pridruzio i nadaleko ne cuveni Nicola Larini

              "Nije dovoljno samo sto je poslednja rwd Alfa."
              ...Pa eto ti Mita... sta ces vise?

              Ovo sve je inace misljenje jednog presubjektivnog sektasa

              p.s.-Cik napisite na AlfaBB forumu neku losu o 75/Milano-ima opet da nas bombarduju!

              http://www.myspace.com/perodefformeroklan

              Comment

              • 33ie
                CBC Član
                • 25.04.2005
                • 42
                • Bg, Obrenovac

                #8
                Vidim da se tema prebacila ovde, pa da opet ponovim sta sam pitao-konstatovao :

                " Nesto mi ipak nije jasno. Koji su to uopste kritirijumi koji odredjuju da jedan auto kasnije postane "klasik" kao oldtajmer...
                Iz svega sto sam procitao znaci - kvalitet izrade, male serije itd... Da li to znaci da iskljucuje serijski proizvedene automobile u velikom broju ?
                Odnosno oni nikada nece biti na ceni kao oldtajmeri recimo primera radi 156 ili 147 ?
                Cini mi se ipak da ima oldtajmera koji su serijski pravljeni a vrlo cenjeni danas ako se ne varam. U cemu je stos ? "

                Vidim, sta je ovde pisano pa ko sto kaze starac vrlo je kompilovano sve to objasniti ali mislim da je moguce.
                Ipak postoje neki svetski i objektivni standardi ma koliko neko od nas voleo neki model...
                Izbegavajte kratere po nasim putevima preporucuju lekari - duze cete ziveti !

                Comment

                • HEMI 426
                  CBC Senator XXL
                  • 23.12.2005
                  • 1833
                  • Novi Sad -United States of Liman

                  #9
                  sta razlikuje klasican automobil i staro prevozno sredstvo?
                  nije stvar ( toliko ) u retkosti, ceni, kvalitetu izrade, tehnickim resenjima, cak ni u dizajnu, nego je stvar u tome sta je taj automobil znacio za industriju i publiku, odnosno da li je svojim kvalitetima uspeo da nadje mesto u istoriji ili i pored svih njih je ostao zaboravljen. E sad, ako tako posmatramo stvari, neka ogranicena serija, revolucionarna tehnicka resenja i kvalitet izrade samo mogu da pomognu ucvrscavanju legendarnog statusa nekog modela ali sami po sebi ne garantuju titulu klasike. Mnogo vaznije je to da li je auto svojom pojavom obezbedio popularnost, postovanje, upotrebljivost do danasnjih dana i da li je bio tako dobar da je postao deo zivota svojih vlasnika i ljudi koji im se dive ( kao sto su alfe )

                  Naravno, kad se spoje svi kvaliteti, dobije se vozilo koje je remek delo na tockovima a to je na primer Lamborghini Miura ili Ferrari 250 GTO, koji su lepi, brzi, fantasticno uspesni, revolucionarni, retki, skupi....sve naj. A sa druge strane, imas i Lamborghini Islereo koji ima sve od Miure u drugoj ( takodje lepoj ) karoseriji a moze da se nadje za 20 k evra dok Miura kosta 300k. Jednostavno, nije "pogodjen".

                  Najbolji primer vezan za alfe je odnos 75-156. 75ca je bila ( i jos uvek je ) revolucionaran auto prema tehnici koja je u nju ugradjena kao i prilicno snazan auto u klasi prema motorima koje je imala. 156ca je nije bila revolucionarna uopste ( osim po dizajnu ), motori koje je imala su bili u klasi sa nemackom konkurencijom a sto kaze jedan Sashin i moj drugar, ucinila je Alfi medvedju uslugu, povecala joj prodaju a prosirila krug kupaca sa likovima koji imaju para a ne razumeju marku i time malo degradirala ceo trip. Danas se slavi 20 godina 75ce i sekta je jaka ne samo kod nas nego i u celom svetu, sta mislis, hoce li se iko setiti da slavi 20 godina 156ce, kad bude bilo, neke 2016 godine (ako se ne varam )???

                  Comment

                  • starac vujadin
                    CBC Senator XXL
                    • 27.08.2005
                    • 2617
                    • Stari grad

                    #10
                    Alfa 156 je remek delo industrijskog dizajna automobila 20. veka i sigurno ce ostati upamcena u istoriji automobila. Retki su tako dobro dizajnirani velikoserijski automobili. Ona je pored toga sa sobom donela i neka savremena tehnicka resenja koja su danas [postala standard (zakljucavanje suvozacevog air baga, integrisani stereo i mobilni telefon, multilink ogibljenje u velikoserijskom automobilu srednje klase)... a o dizajnerskim elementima da i ne pricamo. Zbog toga je i bila ubedljivo izglasana za Auto godine, a isto tako u vecini lokalnih izbora za Auto godine. 156 je za Alfa Romeo bio mnogo uspesniji model nego recimo 75 i sigurno ce se obeleziti njena godisnjica 2017. godine. Nema nijedne Alfe iz doba drzavnog vlasnistva u 80-im koji predstavlja znacajan i cenjen model ako se gleda objektivnim merilima. Prvi model koji je poceo da ekonomski dize Alfu je bio 164, zatim je usledio izvanredni GTV/Spider (setite se da nekoliko godina unazad Alfa uopste nije pravila kupe sem Sprinta...), da bi uspon i oporavak bio definitivan sa 156 i 147.
                    Alfa 75 nije bila nikakav revolucionaran automobil. Platforma je manje vise ista kao Giulia Super, a zbog teske finasijske situacije mnogi delovi su bili isti kao kod Giulietta. Znaci, baza je bila stara i proverena mehanika.
                    Hvala Bogu da se prosiruje krug kupaca Alfe, jer da se ostalo na "sektaskoj psihologiji" Alfa kao brenda vec davno ne bi bilo. Mozemo da lamentiramo nad tim sta je prava Alfa i sta je izgubljeno sa ovim ili onim, ali je cinjenica da je Fiat spasio Alfu. A, Alfa 156 je prava Alfa u smislu da ima sve osobine koje su krasile njene sportske limuzine - izgled, napredna tehnicka resenja, dominantne perfomanse (njeni motori nisu bili u rangu sa konkurencijom vec uglavnom dosta jaci), pristupacna cena, seksepil...
                    Meni je potpuno jasno da ima ljudi koji ce vise voleti 75 ili neki drugi model od 156...to je sasvim prirodno, ali gledano nekim objektivnim merilima treba staviti stvari u realan kontekst.
                    Sve ovo ne znaci da ce Alfa 156 biti klasik, jer je napravljena u skoro milion primeraka. Da ponovim - siguran youngtimer je 156 GTA i to samo limuzina. Za klasike cemo da vidimo.

                    E, sad oko termina...Terminologija je tu pomalo fluidna, ali mogu se postaviti neki parametri. "Oldtimer" je najbolje definisan termin i on se odnosi na automobil koji je stariji od 30 godina i ima istorijsku vrendost. "Youngtimer" je izmisljotina (ali se u medjuvrmenu etablirala) nemacke auto stampe. Naime, Nemci su poprilicno isfrustrirani sto nemaju toliki broj klasika kao Italijani, Englezi, pa i Amerikanci. Iako su neki od najsvetlijih klasika upravo nemacka kola, jednostavno kvantitativno ih ima malo i to ih boli. Pokusali su oni (mislim na stampu) neka kola "na silu" da utrpaju u klasike, ali nije islo. Kola tipa Audi 100 coupe (Audi do Quattra nema nijednog klasika), pa onda neki Ford OSI (italijanski dizajn), Opel GT (on je jedini pravi Opel klasik), VW slicno itd...
                    Onda su izmislili "youngtimer", znaci kola koja imaju neku vrednost, mladje su godiste i stoje kao u nekom "predsoblju" da budu oldtimeri. Tako tu imamo Golfa I GTi, Kadette GT/E itd, itd. U toj kategoriji sada ima znatno vise nemackih kola.
                    Klasik je termin koji se najvise koristi u smislu da je to auto koji ima istorijsku, ali i upotrebnu vrednost - znaci moze da se registruje, pa cak i da se vozi svaki dan (mada to nije preporucljivo za vecinu klasika). On znaci da nikako ne obuhvata predratne automobile. Klasik ne mora da bude stariji od 30 godina. Imas i mlade klasike kao Alfa SZ ili Lancia Rallye Stradale.
                    Kako auto da postane klasik? Do pre 15-20 godina to niko nije znao da predvidi, ali zato sada postoje citavi timovi ljudi koji u firmama pokusavaju da predvide rekaciju kupaca na moguce klasike. Prva stvar kojom pokusavaju da postignu da neki auto bude klasik je ogranicena serija. Ali, to nije uvek uspesno. Ford RS 200 je bio sjajan auto, uradjen samo u 200 primeraka, ali losa reputacija automobila u kojem su ginuli takmicari, velika cena i teska prodaja je ucinila da taj auto ne spada u klasike - trenutno. Ima jos nekih primera, da ne duzim. Retro elementi u dizajnu cesto treba da navedu kupce da izvedu paralele sa nekim znacajnim modelom iz proslosti pa da se na njega prenese "pelcer". klasike - ponekad uspe. Tako ce biti sa Alfom 8c. Uspesi na trkama su bitan elemenat koji moze da pomogne. Napredna resenja (revolucionarna) isto. Tako su klasici postali "ajkula", Mini Cooper, itd. Zatim, tezina brenda. Novi Ferrari ce u 99% slucajeva biti klasik. Novi Daihatsu jako tesko. Zatim tu je pozicioniranost nekog modela u vremenu u kome se nalazio - Fiat 500, VW Bus, Datsun 240/260 Z, Porsche 356, US muscle cars iz 60-ih i 70-ih...
                    Kao sto vidis vrlo je komplikovano, verovatno sam nesto propustio, ali ne postoji knjiga sa pravilima "kako se postaje klasik". Verovatno je u tome i sva draz svega toga.

                    Comment

                    • 33ie
                      CBC Član
                      • 25.04.2005
                      • 42
                      • Bg, Obrenovac

                      #11
                      Pa znam da je komplikovano, ali mislim da si apsolvirao temu takoreci
                      U svakom slucaju veliku ulogu tu ima i polozaj brenda, na trzistu u datom trenutku. Recimo ranije sa 8c, GT-om, sud-om itd alfa je bila mnogo jaca kao brend, a prvenstveno po cuvenoj sportskoj reputacij pa su i zbog toga mnogi od tih modela postali klasici, ali danas su stvari u auto industriji dosta drugacije pa je tesko predvideti te stvari...

                      U svakom slucaju mislim da 75 nece postati klasik, osim mozda kao sto rekoste Turbo varijanta. Ovaj model ce svakako ostati cuven u istoriji fabrike i visoko cenjen, svi znamo zasto, ali ako je za utehu sektasima gotovo na istoj platformi 75-ice radjeni SZ i RZ jesu

                      Ok, pa cak i ako neki model nije klasik, pretpostavljam da svaki auto onda ima makar neku jacu cenu kada udje u krug oldtajmera. Odnosno cena mu se formira verovatno prema statusu, ocuvanosti, kolicini takvih istih modela i trazenosti... Prema tome, mozemo da pocnemo da odrzavamo neke modele i za 30-40 godina svakako ce nam se isplatiti. Sigurno da jedna full ocuvana 75 ili 155 nece za 30 godina kostati 4000-5000 nego mnogo vise... Ili mozda gresim ?
                      Izbegavajte kratere po nasim putevima preporucuju lekari - duze cete ziveti !

                      Comment

                      • HEMI 426
                        CBC Senator XXL
                        • 23.12.2005
                        • 1833
                        • Novi Sad -United States of Liman

                        #12
                        Nemoj pogresno da me shvatis, ja mislim da je 156ca izuzetan auto ( i jako bi je rado posedovao ) ali mislim da nije 90tih bila ono sto je 75ca bila 80tih. Da je spasila alfu i indirektno i fiat, to nema sumnje ali nije donela nista tako prepoznatljivo i tehnicki revolucionarno osim dizajna i smeka ( ponekad je i to sasvim dovoljno ) a ( "zakljucavanje suvozacevog air baga, integrisani stereo i mobilni telefon" su luxuzni detalji razvijani za Lanciu a na tom polju alfa nema potrebe da se dokazuje ). Ako pogledamo koji su joj automobili bili konkurencija 97, 156 je apsolutna missica ali joj je tehnologija potpuno korporacijska a cak mislim da ju je prednja vuca ogranicila ( pogotovo u GTA varijanti ) jer da je zadrzala ( uz neophodnu modernizaciju ) provereni tehnicki layout 75ce, 156ca bi bila apsolutno dominantna a BMW niti Audi sa quattrom ne bi mogli da joj pridju.

                        E sad, to me dovodi do jedne druge stvari ( na ovo ce sasha da poludi jer to slusa svako drugo vece ) a to je da je danas Alfa pomalo ( napominjem pomalo ) u zaostatku za konkurencijom. Nikada ( napominjem nikada ) nece biti u zaostatku na polju lepote, imagea, stila ili tradicije ali na polju snage, agilnosti i performansi polako je prebacuju druge marke. alfa nikada nije bila spora i teska i ruzna ( osim arne ili 90 ke ) ali danas je recimo najjaca brera ( 3,2 sa 260 ks ) ima 1630 kg ( danak EURONACAP-u ) i ubrzanje i max brzinu, losiju od skrnavog Audija TT sa istim motorom ( 200 kg i manje i par hiljada e vise ) , gadnog Nissana Z350 i provaljenog BMWa 330i...... Od kad je Alfa spora!?! Hocu da kazem, da bi alfa bila alfa ( ona koju volimo i postujemo i ona koje su se konkurenti plasili ) treba da dozivi veliko spremanje gde ce dobiti nove ( jace pa i V8 ili veci V6 ) motore, platfomu napravljenu prvenstveno za zadnju vucu a ne za prednju i opcionalno integralni pogon ( kao 159 ) i da se vrati u klase gde bi bila apsolutna kao sto su mali lak kupe sa zadnjom vucom, ne preterane cene ( nesto kao GT Junior za 21 vek, ako moze 'ebeni hyundai coupe da bude globalno popularan, moze i alfa ) , mali roadster na istoj platformi ( Duetto/Spider za 21 vek - ako moze mazda miata da se valja u milionima kom, moze i alfa ), dve limuzine ( 159 i buduca 169 ) i manji model kao 147 ali sa zadnjom vucom ( ako moze bmw 1 moze i alfa ) koji bi bio nenormalno dobar auto. Kada bi se sa tom gamom pojavila na trzistu + svi postojeci kvaliteti, mislim da ne bi mogli da dovoljno prodaju automobila a na kola bi se cekalo kao na bentley! Alfa bi tada postavila nove standarde a opet pri tom ne bi ostetila tradiciju, nacin i smek svojih automobila, nego bi ih samo kvalitetno unapredila.....to ja mislim a vi me sada ispljujte.....

                        Comment

                        • Sasha
                          CBC Senator XXL
                          • 04.10.2004
                          • 4126
                          • Novi Sad

                          #13
                          Brera 3.2 je sa 4x4 pogonom kao i 159.
                          Necu nista da dodam, zadovoljan sam tvojim pisanjem i zato imas onaj kalendar sto sam ti obecao
                          www.arcs.org.rs/forum

                          Comment

                          • HEMI 426
                            CBC Senator XXL
                            • 23.12.2005
                            • 1833
                            • Novi Sad -United States of Liman

                            #14
                            Originally posted by Sasha
                            Brera 3.2 je sa 4x4 pogonom kao i 159.
                            Necu nista da dodam, zadovoljan sam tvojim pisanjem i zato imas onaj kalendar sto sam ti obecao
                            zato breru i uporedjujem sa TT-om...



                            p.s. obecanje ludom radovanje...
                            ima ( . )( . ) da mi izrastu dok se ti ne setis da mi ga das

                            Comment

                            • starac vujadin
                              CBC Senator XXL
                              • 27.08.2005
                              • 2617
                              • Stari grad

                              #15
                              Ma, ne mislim ja da ti ne volis 156, ali je uporedjivanje znacaja, tehnoloskog nivoa, nivoa perfomansi u kontekstu vremena sa 75 potpuno neobjektivno. Alfu 75 u ono vreme (a vrlo dobro ga pamtim, kao i njenu premijeru i slogan Linea Nuova) nije bila ozbiljno konkurentna drugima, na samom startu je vec predstavljala konzervativan auto. Alfa 156 je bila ispred svoje konkurencije i ostala konkuretna do kraja. Bez problema je sa dizajnerske i tehnoloske strane mogla da se proizvodi jos 4-5 godina...sem NCAP-a. Ne bih dalje o 75, pomislice neko da ne volim taj auto, a u stvari on mi je jako simpatican.

                              Hemi, u pravu si sto se tice perfomansi novih Alfi, ali to ne vazi za 156. 156 je imala dominantne perfomanse. Na primer: Alfa 156 1.8 144ks - BMW 318i 118ks - Accord 131ks, itd, itd. Alfa 156 GTA 250ks - BMW 330i 231ks. 156 1.6 120ks, 316i 105ks, A4 1.6 100ks...

                              Ocigledno si veliki pobornik zadnje vuce, ali i to treba staviti u realan kontekst. To sto BMW i Mercedes (i samo oni) propagiraju prednosti zadnje vuce u svim klasama, ne znaci da je to istina. Njihova propaganda je vrlo glasna i uticajna (zbog Mercedesa, pre svega). Malo mi to lici kao kada proizvodjaci propagiraju kako dizel moze biti sportski auto - isilovano totalno. Back to basics -je vec davno utvrdjeno i potvrdjeno - do 200 ks bolja je prednja vuce, izmedju 200 i 250 je prelazni segment (sve zavisi od konstrukcije), preko 250 je bolja zadnja. Ali, posto su BMW i Mercedes zeleli da se spuste u nize klase, a nisu hteli da razvijaju platforme sa prednjom vucom (ne racunajuci A klasu), onda su se nasli pametni da nam ispiraju mozak. A ljudi cesto iz dosade vole da preispituju nesto sto je vec davno poznato. Sve te zezalice sa elektronikom koje sprecavaju proklizavanje i otklizavanje kola su super, ali one ne znace da je konstrukcija bolja, vec da eletronika ispravlja konstrukciona ogranicenja.

                              Alfina platforma sa integralnim pogonom je odlicna stvar za buducnost i tom pravcu treba ici. Jedini auto koji ce mozda biti sa zadnjim pogonom je naslednik 166 ako bude bio na podvozju Maseratija, a nadam se da ce imati integralni. U donjim klasama besmisleno je ici na zadnju vucu, to bi bio korak unazad. Uostalom, ko je to uradio, ko je otisao u tom pravcu? Niko. Od "rwd manije" imamo mali Lexus i Miatu kao znacajnije primere. Suvise malo.
                              Alfa treba da pravi laksa kola, a to je stvar tehnologije izrade koja zaostaje za Audijem na primer. To se moze nadoknaditi, ali za to treba malo vise para. Tu treba da se napravi napredak. Sledeca stvar je poboljsanje servisne mreze i sirenje prodajne mreze. Dizanje kvaliteta stalno i uvek. Ne treba mesati nase zelje i slike proslosti sa sadasnjoscu.

                              Comment

                              Working...
                              X