Koji su buduci Alfa Classic modeli?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • HEMI 426
    CBC Senator XXL
    • 23.12.2005
    • 1833
    • Novi Sad -United States of Liman

    #16
    jeste, pobornik sam zadnje vuce, na njoj sam naucio da vozim i uvek bi se ( ako mogu ) na nju i vratio. fizika je prilicno egzaktna, bolje je gurati nego vuci neki predmet ( dokazano i u praxi )
    Iskreno, jako su me obradovale vesti da neki proizvodjaci razvijaju V4 motor, kompaktan a snazan koji ce moci da se montira i uzduz kod malih automobila subGolf klase. Iskreno, jedva cekam to da provozam!

    U pravu si za to da je alfina 4x4 platforma dobra investicija u buducnost ali ne bi trebali da zanemare i samu zadnju vucu, pogotovo zbog toga sto ta koncepcija moze resiti ( ili bar pomoci da se resi ) problem tezine, koji je kod novih alfi akutan! Sto se kvaliteta tice, Alfa je napravila veliki korak napred i kvalitet se ne moze osporiti ali ne bi rekao da je tesna saradnja sa Maseratijem dobra stvar, prvo, ono sto alfa bude od njega dobila ce biti high tech i high cost da bi moglo da se dobro proda a moze i da zbuni kupce ( primer BMW-a tokom 50 tih ) a realan put je Maseratijev know-how a a Alfin format. Drugo, Maserati odvlaci alfine i onako tesne fondove a prodaja i jednog i drugog brenda ne moze da to pokrije.

    Ipak, mislim da treba mesati slike proslosti sa sadasnjoscu, jer je tradicija ogroman marketinski adut koji neki Lexus nema a Alfa ima i te kako. U situaciji kada jedan Seat ima galopirajucu marketinsku kampanju punu crvenih bilborda, slogana "auto emotion" i automobila koji svi imaju oko i preko 200 ks ( a to je vec ozbiljna snaga ) i kurce se germanskim kvalitetom a latinskom emocijom, Alfa ne koristi svoje nasledje i poziciju u globalnoj automobilskoj svesti kako bi trebala. U slucaju da se svi aspekti Alfe kao brenda posteno marketinski iskoriste, Seat bi morao da ulozi bar jos oko 50tak mil evra da promeni kampanju jer je provaljen...

    Comment

    • starac vujadin
      CBC Senator XXL
      • 27.08.2005
      • 2617
      • Stari grad

      #17
      Koliko god diskutovali o zadnjoj vuci, to nije realno u Alfinom slucaju jer bi iziskivalo ogromne troskove u promeni proizvodnje.

      Kad sam mislio na slike prslosti u sadsnjosti mislio sam na tebe i ljubitelje Alfi koji zale za "starim dobrim vremenima", a ne o koriscenju tradicije u novim modelima Alfe. Tekovine proslosti Alfa treba da eksploatise do maksimuma (normalno sa stilom, kao sto je i dosada radila). Mislim da Alfa to i radi...Alfa 156 je najbolji primer za to, kao i 8c, ali moze vise i bolje sigurno. Ali, dobro je imati nesto skroz originalno kao Brera.

      Inace, Seatu ide vrlo lose prodaja i pored svih kampanja...

      Comment

      • HEMI 426
        CBC Senator XXL
        • 23.12.2005
        • 1833
        • Novi Sad -United States of Liman

        #18
        Seat sam samo spomenuo kao primer kako se druge ne zasluzne fabrike kite Alfinim perjem a i potpuno razumem zasto im prodaja slabo ide. Ako je iko mislio da ce uspeti da prodaju gamu od 5 automobila istog prednjeg kraja i malo drugacijeg zadnjeg, jako se prevario. U vreme kad svi pokusavaju da se diferenciraju od konkurencije, seat pravi iste automobile ( ja sam vozio par novih seata, a da me pitas koji su bili, ne bi znao da kazem, u stvari znam, vozio sam jedan crveni i jedan crni.... )

        Ima jos jedna stvar koja bi alfi mogla da omoguci vece prisutstvo na trzistu, donese kesh a opet da ne odstupi od sustine. neki model na bazi Grande Punta i pozicioniran ispod 147/9 ke. Grande Punto ( za razliku od Punta Mk II ) je ozbiljan auto i sa Alfinim dizajnom, smekom, boljom opremom i motorima od min 100 ks ( dizel/benzin ) a po ceni za nijansu visoj od G Punta ( znaci oko 13-14 k e ) bi svugde bio hit. To bi u stvari i mogao da bude pravi naslednik Alfa Suda, mali ( GPunto platforma nije vise mala ) ili manji auto a ipak prgav i dinamican...

        Comment

        • Sasha
          CBC Senator XXL
          • 04.10.2004
          • 4126
          • Novi Sad

          #19
          Originally posted by HEMI 426
          Originally posted by Sasha
          Brera 3.2 je sa 4x4 pogonom kao i 159.
          Necu nista da dodam, zadovoljan sam tvojim pisanjem i zato imas onaj kalendar sto sam ti obecao
          zato breru i uporedjujem sa TT-om...



          p.s. obecanje ludom radovanje...
          ima ( . )( . ) da mi izrastu dok se ti ne setis da mi ga das
          Znam da su ti samo sise na umu ali isto tako znam da te kalendar ceka u komsiluku na grbavici!
          www.arcs.org.rs/forum

          Comment

          • Sasha
            CBC Senator XXL
            • 04.10.2004
            • 4126
            • Novi Sad

            #20
            Originally posted by starac vujadin
            Alfa 75 u ono vreme (a vrlo dobro ga pamtim, kao i njenu premijeru i slogan Linea Nuova) nije bila ozbiljno konkurentna drugima, na samom startu je vec predstavljala konzervativan auto.
            Konzervativna!? Mozda samo po dizajnu. Egzoticna, u svemu ostalom. Ko je od konkurencije imao de dion,lsd,transaxle koncepciju,....NIKO, cak ni mnogo,mnogo skuplji modeli.
            Nije bila ozbiljno konkurentna drugima????????????????????????
            Ne verujem da si ti napisao ovakvu nebulozu!
            Evo malo uporednih testova sa "konkurencijom"








            www.arcs.org.rs/forum

            Comment

            • starac vujadin
              CBC Senator XXL
              • 27.08.2005
              • 2617
              • Stari grad

              #21
              Kao sto rekoh, necu da ovde raspredam o Alfi 75, jer mi je auto simpatican. Jedino ne volim da se bilo kome i cemu daju epiteti koji ne stoje.

              Hemi, ta ideja o Alfi na bazi Grandea ce sigurno biti stvarnost, to je vec potvrdjeno. Radi se na kupeu (radno ime je Junior) koji ce imati snagu do 220ks (turbo).

              Comment

              • HEMI 426
                CBC Senator XXL
                • 23.12.2005
                • 1833
                • Novi Sad -United States of Liman

                #22
                e vidis ta vest me raduje, samo da skupe hrabrosti i para da je dovedu na ulicu. Junior ime je idealno, tacno veze proslost i prepoznatljivu koncepciju sa buducnoscu. Platforma Grandea je jeftina a dobra i sve je tu ( jos kad bi bio zadnja vuca ali sad ja mozda suvise trazim )

                Comment

                • sira
                  CBC Senator XXL
                  • 03.12.2004
                  • 322
                  • Split

                  #23
                  Originally posted by Sasha
                  Originally posted by starac vujadin
                  Alfa 75 u ono vreme (a vrlo dobro ga pamtim, kao i njenu premijeru i slogan Linea Nuova) nije bila ozbiljno konkurentna drugima, na samom startu je vec predstavljala konzervativan auto.
                  Konzervativna!? Mozda samo po dizajnu. Egzoticna, u svemu ostalom. Ko je od konkurencije imao de dion,lsd,transaxle koncepciju,....NIKO, cak ni mnogo,mnogo skuplji modeli.
                  Nije bila ozbiljno konkurentna drugima????????????????????????
                  Ne verujem da si ti napisao ovakvu nebulozu!
                  Evo malo uporednih testova sa "konkurencijom"
                  Ma 75-ca koliko god je mi sektaši volili nije bila revulocionaran auto, to je bila Alfetta koja je izašla 1972, 14 godina ranije, a 75-ca je samo ušminkana Alfetta kojoj su izlječene dječje bolesti. Jedino što je u 75-ci bio korak naprijed u odnosu na Alfettu su V6 motori i 2.0 TS, iako je i V6 predstavljen prije u 6-ci i 90-tki, znaći ostaje samo TS od inovacija.
                  http://forums.cjb.net/alfa75.html

                  Comment

                  • Wulfy
                    CBC Veteran
                    • 08.11.2006
                    • 109
                    • Budva

                    #24
                    Pojednostavimo:

                    Ono sto je 75 bila osamdesetih to su nekad bile Giulietta/Giulia,
                    takodje automobili koji su imali tehnicka rjesenja ispred konkurencije.

                    Koji su se postali klasici?
                    Koja klasicna (trovolumenska) limuzina je klasik?

                    Mora biti nesto poput 156 GTA

                    Ili neka kupe/kabrio verzija sa ekstremnim ili egzoticnim karakteristikama,
                    mada ni to ne garantuje da ce uci u klasike.

                    Alfetta je prva ponudila trans-axle i to 1972 godine, pa mislim da nece steci status klasika.

                    Jedina limuzina koja se u zadnje vrijeme napravila a moze da udje u odeljak klasici je 156 GTA, mada cisto sumnjam upravo zbog nadolazece 159 GTA (motor iz 8C Competizione) jer ce 159 biti nesto najekstremnije u srednjoj klasi.
                    brum brum brum bruuuuuuuuuuuuuuuum
                    i kez od uva do uva

                    Comment

                    Working...
                    X