jeste, pobornik sam zadnje vuce, na njoj sam naucio da vozim i uvek bi se ( ako mogu ) na nju i vratio. fizika je prilicno egzaktna, bolje je gurati nego vuci neki predmet ( dokazano i u praxi )
Iskreno, jako su me obradovale vesti da neki proizvodjaci razvijaju V4 motor, kompaktan a snazan koji ce moci da se montira i uzduz kod malih automobila subGolf klase. Iskreno, jedva cekam to da provozam!
U pravu si za to da je alfina 4x4 platforma dobra investicija u buducnost ali ne bi trebali da zanemare i samu zadnju vucu, pogotovo zbog toga sto ta koncepcija moze resiti ( ili bar pomoci da se resi ) problem tezine, koji je kod novih alfi akutan! Sto se kvaliteta tice, Alfa je napravila veliki korak napred i kvalitet se ne moze osporiti ali ne bi rekao da je tesna saradnja sa Maseratijem dobra stvar, prvo, ono sto alfa bude od njega dobila ce biti high tech i high cost da bi moglo da se dobro proda a moze i da zbuni kupce ( primer BMW-a tokom 50 tih ) a realan put je Maseratijev know-how a a Alfin format. Drugo, Maserati odvlaci alfine i onako tesne fondove a prodaja i jednog i drugog brenda ne moze da to pokrije.
Ipak, mislim da treba mesati slike proslosti sa sadasnjoscu, jer je tradicija ogroman marketinski adut koji neki Lexus nema a Alfa ima i te kako. U situaciji kada jedan Seat ima galopirajucu marketinsku kampanju punu crvenih bilborda, slogana "auto emotion" i automobila koji svi imaju oko i preko 200 ks ( a to je vec ozbiljna snaga ) i kurce se germanskim kvalitetom a latinskom emocijom, Alfa ne koristi svoje nasledje i poziciju u globalnoj automobilskoj svesti kako bi trebala. U slucaju da se svi aspekti Alfe kao brenda posteno marketinski iskoriste, Seat bi morao da ulozi bar jos oko 50tak mil evra da promeni kampanju jer je provaljen...

Iskreno, jako su me obradovale vesti da neki proizvodjaci razvijaju V4 motor, kompaktan a snazan koji ce moci da se montira i uzduz kod malih automobila subGolf klase. Iskreno, jedva cekam to da provozam!
U pravu si za to da je alfina 4x4 platforma dobra investicija u buducnost ali ne bi trebali da zanemare i samu zadnju vucu, pogotovo zbog toga sto ta koncepcija moze resiti ( ili bar pomoci da se resi ) problem tezine, koji je kod novih alfi akutan! Sto se kvaliteta tice, Alfa je napravila veliki korak napred i kvalitet se ne moze osporiti ali ne bi rekao da je tesna saradnja sa Maseratijem dobra stvar, prvo, ono sto alfa bude od njega dobila ce biti high tech i high cost da bi moglo da se dobro proda a moze i da zbuni kupce ( primer BMW-a tokom 50 tih ) a realan put je Maseratijev know-how a a Alfin format. Drugo, Maserati odvlaci alfine i onako tesne fondove a prodaja i jednog i drugog brenda ne moze da to pokrije.
Ipak, mislim da treba mesati slike proslosti sa sadasnjoscu, jer je tradicija ogroman marketinski adut koji neki Lexus nema a Alfa ima i te kako. U situaciji kada jedan Seat ima galopirajucu marketinsku kampanju punu crvenih bilborda, slogana "auto emotion" i automobila koji svi imaju oko i preko 200 ks ( a to je vec ozbiljna snaga ) i kurce se germanskim kvalitetom a latinskom emocijom, Alfa ne koristi svoje nasledje i poziciju u globalnoj automobilskoj svesti kako bi trebala. U slucaju da se svi aspekti Alfe kao brenda posteno marketinski iskoriste, Seat bi morao da ulozi bar jos oko 50tak mil evra da promeni kampanju jer je provaljen...

Comment