Matra Automobile Specialist Welcome to Carjoy, your premier destination for reviving and caring for classic Matra cars. We’re all about preserving the heritage of these iconic vehicles, ensuring that each one continues to tell its unique story on the road. Whether you’re an owner seeking top-notch service or an enthusiast in search of genuine parts, […]
Ubise se zivi da lice na ferarija
Gledao sam ja jednog (mislim da je bio Matra Murena ) I celi su od plastike...
posto sam motor morao da budzim od drugog auta, izgubio sam interesovanje.
Pozz
Pre 7-8 godina sam imao prilike da detaljnije pogledam Matru Bageru iz '77. Bila je plava metalik,bez korozije, sto nije ni cudno kad je uglavnom od plastike i na oko je fino izgledala mada nista spektakularno.Prepoznao sam fabricka stop svetla na njoj od Simke Horizon a najzanimljiviji detalj mi je bio tri sedista u prednjem redu.Vlasnik mi je rekao da motor ima samo 1300 kubika.Tip je inace iz Nisa a u garazi ima jos par dragulja (Lancia Aurelia i BMW Iseta). Neznam sta je od svega toga zadrzao, ali cesto prolazim pored njegove kuce i mogu da proverim
Interesantna, ali vrlo slabo napravljena kola. Skoro nista nije napravljeno kvalitetno. Zbog toga se i ne mogu odrzati u Srbiji. Bagera je isla dosta dobro sa skromnih 90ks, Murena jos bolje, narocito sa 2.2 motorom (koji je vrlo redak).
Rancho je revolucionarno vozilo, steta sto to nisu dalje razvili, sada se drugi hvalisu sa nekakvim rekreacionim vozilima, kada je to Matra pravila pre 25 godina.
bila je pozarevcu pre godinu dana bagheera, kompletno sredjena, lik je trazio oko 1300eur, mada mi je ona stvarno ruznjikava. rancho je avangarda sto kaze starac, sad svi prave taj fazon auta. inace rancho sam imao mali zuti matchbox i to mi je bio omiljeni autic.
delovi za bagheeru i rancho bi trebali ici sa simce (rancho je stvari oklopljena simca, dal neka 1300 ili kako se vec model zove), dok je murena iz perioda kada su uzimali delove od pezoa. posle su usli u dil sa renoom, kada ih je pezo odbio kada su im iz matre ponudili espace - jedna od najvecih ispala u auto istoriji. espace je lider u segmentu kao nijedan auto u nekom drugom.
@Maki_M Proveri obavezno za onu Aureliu i fotografisi ako je moguce.
Nisam se "ogradio" u startu ali 99% da je to Aurelia iz '50tih.Ipak je to bilo davno kada sam gledao.Koliko se secam video samo golu skoljku ali sveze ofarbanu u crnu ili jako tamnu sivu metalic boju.Vlasnik mi je delovao vrlo zagrejan da restauraciju uradi do kraja i koliko se secam (opet uz ogradu) mislim da mi je rekao da ima problem da nabavi stakla.Sve jedno, prvom prilikom cu ga potraziti i pitati ga sta je s njom i zamoliti ga da je slikam.
Bio sam kod coveka ali na kratko.
Aureliu je poslao na peskarenje van Nisa. Posto sam ga zatekao u guzvi dogovorili smo da se opet vidimo i tada cu saznati pojedinosti vezane za Lanciu,kao i kakve su mu namere sa njom.
Ako se bude vratila dotle,postavicu njene slike i slike Matre i jos nekih rariteta iz njegove garaze.
Vozio je cale i sad vec 10 god stoji u garazi ima nekih 130000 km mislim da je 81 godiste , nije s vec obicna motor 1.6 , boja je u losem stanju menjao bih felne i mozda presvuko sedista kozom od meahnike je sve u solidnom stanju mozda malo motor da se pogleda i to je to . Uvezena je iz Svajcarske pocetkom 90-tih.Do sada jos ni jednom nisam video Murenu u Srbiji, da li se zna koliko imao odprilike takvih kod nas ?
ja sam imao 2 bagere i jednu murenu.jedna bagera je zavrsila u Zrenjaninu,a murena je trenutno u subotici.obe su bile zute boje.jako dobar autic i jako dobro lezi po krivinama ,ako se ne preteruje.ako se pretera hoce da gura nos napolje iz krivine.inace ,ono ,centralni motor,4 diska....mali potrosac.sve su imale 4 karburatora,tj 2x dupli.
Comment