Oldies talk... (renamed)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Ivvan
    Moderator
    • 29.09.2004
    • 1574
    • Nis
    • SAAB 9000

    #16
    Originally posted by acquiles
    ivvan
    svaka ti cast ako kod nas nadjes trans am. negde sam procitao da je kod nas bio uvezen jedan ili dva kamiona forda mustanga onog iz 60-tih pa ti je to mozda bolji auto sigurno ima neki deda u nekoj garazi
    Znam da su sanse skoro nikakve ,ostaje mi da se nadam da ce jednog lepog dana pustiti uvoz a do tad .
    Lep je i mustang ali TransAm

    Pozdrav
    Turbos make torque,and torque makes fun

    Comment

    • BRABUS
      CBC Senator XXL
      • 15.10.2004
      • 2399
      • London

      #17
      Ima jedan Ford Mustang u Surdulici (izmedju Leskovca i Vranja, u Grdelickoj klisuri)

      Radi se o Mustangu 1967. godiste, V8 sa 360ks,automaik. Kupljen je nov, na sajmu u Nemackoj, i to ga je kupio covek koji ga i dan danas vozi. Auto je u extra stanju, presao je samo 30.000km, zelene metalik boje. Vlasnik inace zivi za njega zimi ga oblaze jorganima....i ne bi ga prodao ni za koje pare, a kazu da su mu nudili mnoooogo za njega, ali nije hteo da cuje.

      Comment

      • NemanjaNS
        CBC Veteran
        • 26.10.2004
        • 121
        • Novi Sad

        #18
        Ivvane slazem se skroz, mada se meni najvise svidja TransAm is '81,
        kao ovaj ovde:

        Kao sto sam u drugoj temi vec rekao, auto je u blizini Sremskih Karlovaca, a deda/vlasnik u garazi pored drzi ladu nivu.. (Na firebirda leti curi neka smola sa drveta itd). Meni se auto strasno svidja ali dzabe jer je bez papira. Sa slike se mozda ne vidi, uzivo auto izgleda strasno mocno (oblik je kao kod starih porsea, samo je za 1,5m veci
        Jedan klik u Photoshopu i vec smo spremni za Evropu..

        Comment

        • Ivvan
          Moderator
          • 29.09.2004
          • 1574
          • Nis
          • SAAB 9000

          #19
          Moze i 81. to je poslednja godina Ovo na slici je formula ,a ne transam koliko deda trazi mislim steta je da stoji tako da propada
          Turbos make torque,and torque makes fun

          Comment

          • NemanjaNS
            CBC Veteran
            • 26.10.2004
            • 121
            • Novi Sad

            #20
            hmm, na nalepnici nazad pise 4.9 turbo trans am, ja sam se ranije raspitivao na netu i cak sam uporedjivao onaj VIN broj sa onima na fan sajtovima, sve se poklapa. Kakva je razlika transam/formula?
            nisam niguran ni da li bi ga on prodao, jer papire nema (ukradeni, a njegov zet, vlasnik, se vratio u kanadu (zadnje table su strane), mada je davno jos pominjao nekih 5000 maraka..
            Jedan klik u Photoshopu i vec smo spremni za Evropu..

            Comment

            • Ivvan
              Moderator
              • 29.09.2004
              • 1574
              • Nis
              • SAAB 9000

              #21
              Najveca razlika je u izgledu

              mislim na haubu
              Motori su cini mi se isti, najveci je 6.6 pa onda 5.7 , 5.0 i 3.9 od 115 do 220ks (ovo su podaci do 80. za dalje nisam siguran, mada znam da je top model i posle bio 6.6l).

              Kad vidim takav neki auto da stoji i propada dodje mi da ga kupim i registrujem kao Yuga , jeste da nije po zakonu ali
              Turbos make torque,and torque makes fun

              Comment

              • NemanjaNS
                CBC Veteran
                • 26.10.2004
                • 121
                • Novi Sad

                #22

                ima i ovaj onu budzu na haubi samo se ne vidi pod uglom slikanja na prvoj fotki
                inace mogu samo da mislim kako je mocan osecaj kad se one lampice indikatori na haubi popale, a sva ta kola imaju onaj dubok zvuk da se najezis
                a sto kazes za registraciju kao yuga, meni je neko ranije pricao da moze da se izmuva nekako kao da je auto sklapan pa ga vozis na atest na masinski fakultet i registruje se kao neko specijalno vozilo, mada mislim da su to prazne price, suvise muckanja (nemas dokaz porekla niti sasije niti motora itd). Ma, srediti motor i kocnice i onda se vozati kao pobesneli max i bez tablica
                Usput, jel zna neko makar orijentaciono, koliko trose kola od 5-6 hiljada kubika?
                Jedan klik u Photoshopu i vec smo spremni za Evropu..

                Comment

                • Ivvan
                  Moderator
                  • 29.09.2004
                  • 1574
                  • Nis
                  • SAAB 9000

                  #23
                  Video sam budzu i na prvoj slici ,ali nisu iste na transam-u kad se otvori hauba ostaje rupa u njoj (budza je na motoru)

                  Na Yuga sam mislio lepo kad te zaustavi policajac ti mu lepo das saobracajnu on proveri tablice,vlasnika i dovidjenja (mislis li da bi posumnjao ), a i ako posumlja odvedes ga na tehnicki provere broj motora i sasije i ima sta da vide brojevi se poklapaju sa saobracajnom i stvarno je yugo ,dovidjenja

                  (Ovo gore je samo razmisljanje ocajnog coveka ne treba ga uzeti za preozbiljno)

                  A sto se potrosnje tice uzmi za primer moj auto (Suzuki swift 1.0) i to da on na otvorenom trosi 5l u gradu ,zavisi od uslova , do 7l pa pomnozi to sa 5 ili 6 pota i eto ti okvirna brojka sreca da postoji plin
                  P.S pogledaj cenu ovog T/A 6.6 manuelni menjac http://www.mobile.de/SIDhUHupbYM1PK0Mlt ... 151776512&

                  Pozdrav
                  Turbos make torque,and torque makes fun

                  Comment

                  • Ivvan
                    Moderator
                    • 29.09.2004
                    • 1574
                    • Nis
                    • SAAB 9000

                    #24
                    Ups.. ja sam malo pogresio ovo je formula


                    A ovaj o kome pricas jeste T/A samo turbo pa se razlikuju haube
                    sto me navelo na greski

                    Pozdrav [/i]
                    Turbos make torque,and torque makes fun

                    Comment

                    • kilson
                      Moderator
                      • 09.10.2004
                      • 3216
                      • NoviBGD
                      • AR 75 GT

                      #25
                      Originally posted by acquiles
                      posalji ti meni broj i ime od tog lika mada ja sad nemam vremena za akanje oko limarije mene konkretno 1300 motor zanima. nisam nikad vozio alfu ali brate 128 sport koji je to osecaj u voznji... kako se tu nisko sedi pa u prvom planu veglia borleti obrtomer i brzinomer... a obrtaljka kad krene da skace...hrrrrrrrr
                      Yoy!!!!!!!!! Nisam zapisao br. telefona od lika, oglas je sklonjen sa site-a, jedino shto mi je ostalo - to je njegov mail! Na koji ne odgovara! Ne mogu da verujem! Marfi ko te rodi?!

                      Btw, jesi li razmatrao ugradnju 1500 ccm SOHC? I eventualni dodatni tuning...?
                      Srpski klub ljubitelja Alfa Romeo automobila

                      Comment

                      • achilles
                        CBC Član
                        • 23.01.2005
                        • 50
                        • Novi Sad

                        #26
                        ako mislis na mene zavisi ako je motor dovoljno brz!! to je malo redji primerak motora pa ne bi da ga koljem nekim zescim tuningom a ni ne treba mu preterano ide i sa ovim prepravkama.

                        a ti mozda imas neku info o tom 1.5??

                        Comment

                        • kilson
                          Moderator
                          • 09.10.2004
                          • 3216
                          • NoviBGD
                          • AR 75 GT

                          #27
                          Originally posted by acquiles
                          a ti mozda imas neku info o tom 1.5??
                          Nemam, samo sam ga imao u Ritmo Cabrio-u MK2; 85ks pri 5600 rpm (stock) i znam kako lepo "prede" josh kad bi "upao" u coupe-a...

                          Kazhi mi shta mislish o modifikacijama ove vrste? (Skrnavljenje ili ne?) Edit: Naravno fale i "malo" shiri tochkovi

                          Srpski klub ljubitelja Alfa Romeo automobila

                          Comment

                          • achilles
                            CBC Član
                            • 23.01.2005
                            • 50
                            • Novi Sad

                            #28
                            ovo se neko igrao imam ja slike ovog fiata u normalnom stanju i lepo izgleda. to je u vlasnistvu nekog hrvata. samo bi prepravio da ima 4 fara i abart felne se mogu naci. a ovo na slici jeste skrnavljenje osim ako je auto bas za reli. mada moj fiat je prepravljen za drag pa mu ne treba to prosirenje. da vidis kako taj model prelepo izgleda ima u ns jedan drecavo zeleni i jedan drecavo zut, imaju samo felnice, fensi boju i lep naplatak na auspuhu pa se ljudi okrecu... to ti je mini mustang

                            Comment

                            • kilson
                              Moderator
                              • 09.10.2004
                              • 3216
                              • NoviBGD
                              • AR 75 GT

                              #29
                              Hehe, ja sam "malo" isprobavao svoje poznavanje photoshop-a. Inache, znam ovaj model dosta dobro. Imao ga je brat mog prijatelja (mada 1300) i par puta nas je provozao...
                              Srpski klub ljubitelja Alfa Romeo automobila

                              Comment

                              • achilles
                                CBC Član
                                • 23.01.2005
                                • 50
                                • Novi Sad

                                #30
                                nemoj zezati a ja bas dosta slika imam od tog fiata i lika. zar nije 1100 ja sam tako procitao, a i felne, farovi i instrument tabla ukazuju da je 1.1...

                                Comment

                                Working...
                                X