Nije sigurno originalna tabla...
Serijski je 1800 imao obrtomer i onda u tom slucaju mora da ima 5 cajgera kao ovde...ovo je salt table 132 1800 Mk.2...

1600 je imao ili sat na mesto obrtomera (takav je imao 3 cajgera i takvi su se prodavali kod nas preko Zastave) ili obrtomer (kao ogromna vecina ostalih u svetu) i u tom slucaju je 1600 takodje imao 5 cajgera.
Medjutim, ni ovo kod "valjevca" nije skroz originalna tabla sa tri cajgera jer mi je ovaj prekidac s leve strane "kvario" pogled cim sam ga video i sve mi je delovalo malo nabudzeno
Ovo je original tabla sa 3 cajgera...

Nikad nisam video 1800 sa tri cajgera...nije nemoguce da je mozda postojala neka "sirotinjska" opcija, ali sam ih se nagledao u zivotu gomilu sto "nasih" sto italijanskih...
Inace, auto je odlicno ocuvan, ali ni u snu ne vredi te pare.
Serijski je 1800 imao obrtomer i onda u tom slucaju mora da ima 5 cajgera kao ovde...ovo je salt table 132 1800 Mk.2...

1600 je imao ili sat na mesto obrtomera (takav je imao 3 cajgera i takvi su se prodavali kod nas preko Zastave) ili obrtomer (kao ogromna vecina ostalih u svetu) i u tom slucaju je 1600 takodje imao 5 cajgera.
Medjutim, ni ovo kod "valjevca" nije skroz originalna tabla sa tri cajgera jer mi je ovaj prekidac s leve strane "kvario" pogled cim sam ga video i sve mi je delovalo malo nabudzeno
Ovo je original tabla sa 3 cajgera...

Nikad nisam video 1800 sa tri cajgera...nije nemoguce da je mozda postojala neka "sirotinjska" opcija, ali sam ih se nagledao u zivotu gomilu sto "nasih" sto italijanskih...
Inace, auto je odlicno ocuvan, ali ni u snu ne vredi te pare.
Comment