SAAB 96 iz 1967.
Collapse
X
-
SAAB 96 iz 1967.
SAAB 9000 CSE B234R MAPTUN AERO STEG 3+ powered by BOOST & Goran... Body Fat 98 Machine Fat 305 KS ... Lamela fact 490 Nm ...
Tags: None
-
-
-
Ne bila, stara preko 4 decenijeSAAB 9000 CSE B234R MAPTUN AERO STEG 3+ powered by BOOST & Goran... Body Fat 98 Machine Fat 305 KS ... Lamela fact 490 Nm ...
Comment
-
-
Daj ponudu
Za cenu ne znam... al na mobile.de ide tu oko 3.000 evra pa navise... mozda je bolje ponuditi auto negde prekoSAAB 9000 CSE B234R MAPTUN AERO STEG 3+ powered by BOOST & Goran... Body Fat 98 Machine Fat 305 KS ... Lamela fact 490 Nm ...
Comment
-
-
3000 u srbiji mislim da je tesko, uzevsi u obzir da auto i nema nemu posebnu vrednost a nije ni preterano upotrebljiv kao svakodnevni auto....
e a pitanje je jedino koliko je to vredan model, ali mislim da nije nesto specijalno redak da bi neko iz nemacke potezao po njega u srbiju.... ako se ne varam to je bio prilicno velikoserijski auto, a sigurno znam da je poceo sa dvotaktnim motorom
Comment
-
-
Re: SAAB 96 iz 1967.
Originally posted by SaaboFordova V4 masina je ispod aubeOpet, Simo Lampinen je sa istim tim modelom 1968. upedljivio pobedio na RAC Rally-ju (danasnji GB Rally), tako da je taj autic definitivno imao u sebi vise nego sto bi se reklo na prvi pogled.
Imao je mnogo uspeha i na Monte Carlu 1962. i 1963.
Standardni modeli su imali trocilindricne, dvotaktne motore od 750 i 840 kubika, sa 38, 40 i 57 konjskih snaga. Proizvodio se ravno 20 godina, od 1960. do 1980, a za taj period sklopljeno je 547,221 komada.
Jako interesantan delic istorije, mada sto se tice kupovine, bice interesantan samo ljubiteljima i kolekcionarima old-timera.Orthodoxy is not the religion, it is the meaning of life!
Comment
-
Comment