drustvo imam caprija 2.0 v6 trosi plina 20l ima li neko pojma sta da se radi da se smanji potrosnja hvala unapred[/img]
ljudi trosi kao alibaba
Collapse
X
-
Originally posted by andrigoIzbaci V6 (prodaj ga nekim zaludjenicima za te fordove) stavi 1.1 iz escorta i uzivaj...
Originally posted by Bojan1212V6 voli da pije, e pa resenja verovatno nema, sto rece Andrigo prodaj i uzmi neki 1.3 pa ces biti zadovoljan sa 7l
Nemojte da lupetate gluposti kada ne znate.
2.0 V6 u Capriju Mk3 troši 9.4 litre supera, opet kad je NOV. Računaj kad je mator 20 godina da u gradu troši 13-14. To ti je oko 16 litara plina.
Mislim, vi biste hteli da se vozite, a da vam ne udje.Kupite Golfa dvojku dizela, pa se vozite za malo potrošnju.
In those early days the Golf only had one serious rival - Ford's XR3, which was just as fast and handles just as well. It was the same size as a Golf, and about as a same price, but the drivers - they were completelly different...
Comment
-
-
Originally posted by 12MOriginally posted by andrigoIzbaci V6 (prodaj ga nekim zaludjenicima za te fordove) stavi 1.1 iz escorta i uzivaj...
Originally posted by Bojan1212V6 voli da pije, e pa resenja verovatno nema, sto rece Andrigo prodaj i uzmi neki 1.3 pa ces biti zadovoljan sa 7l
Nemojte da lupetate gluposti kada ne znate.
2.0 V6 u Capriju Mk3 troši 9.4 litre supera, opet kad je NOV. Računaj kad je mator 20 godina da u gradu troši 13-14. To ti je oko 16 litara plina.
Mislim, vi biste hteli da se vozite, a da vam ne udje.Kupite Golfa dvojku dizela, pa se vozite za malo potrošnju.
Ne znam brate ja mislim da taj kad je NOV 1.3 iz eskorta trosi 7l ( bar mi je tako cale reko kad ga je kupio 1972god.) a znam da je trosio manje nego stojca posle 18 godina i to je isto provereno. Inace ja nemam nista protiv toga sto si ti reko ( sve ja to znam ) ali se momak/covek budni da mu mnogo trosi pa sam mu ja onda reko na malo blazi nacin... Mislim se sto si uzimao capri sa V6 kad za te pare ima da se kupi yugo i td.... Ali on je teo da vozi Ford Capri V6 2000cc koncepcija pre 40 godine i u njega se oseca kao da vozi Pontiac Firebird TransAM Bandit ali nece da plati tu cenu slave.... (ako me razumes sta hocu da kazem). Inace mom caletu je Granda V6 trosila manje od 20L tako da ja ne znam koje on gorivo sipa ( mozda uzima ono koja je od 1L goriva 400grama voda) pa mu auto mnogo pije vodu
Tako da ako oces da vozis Capri V6 to ti je cena slave,a on je ipak teo da potera taj V6 da dobije neku trku (sa onim koj se nije ni trkao) i da bude srecan i da mu se poveca EGO inace taj V6 nema sta da trazi pored ovih novih dizelasa a to je zalosno za cenu od 20L benzina/20L TNG Plina a da i dalje ide kaoa unutra urla kao u ruskom bombarderu iz 1945 godine.
Aj poz pa se vidimo na sledecem postu
Comment
-
-
Ne troši toliko, imam silne Fordove kataloge za mnoge modele (i to više njih po modelu), pa mnoge informacije izvlačim odatle.
Sve je ostalo jasno, ali kažem, ako vam se ne svidja potrošnja - tu je brate Golf dizel da ga olupavaš daily.
Mislim, i meni Escort Mk6 1.4 u normalnoj vožnji troši 9 benzina po gradu, pa ne kukam kao baba.
Ima i likova koji gare auto non-stop, pa se žale kako im puno troši...
In those early days the Golf only had one serious rival - Ford's XR3, which was just as fast and handles just as well. It was the same size as a Golf, and about as a same price, but the drivers - they were completelly different...
Comment
-
-
Meni je kapri 2.3 v6 trosio min 10 litara po otvorenom putu , 13 u gradu kada ga milujem , i ok 15 l kad vozim malo ostrije . Kada hoces da pokazes sta auto zna koliko je pismen onda potrosnja ide i na 18 l . E sada ovo sve je na benzin , dodajete jeno 15% na to i toliko trosi plina .
Ne bi smeo da trosi vise od 15 l po gradu ako je motor ispravan i milujes ga po gasu . V6 motori su veci potrosaci od I 4 iste takve kubikaze...zivi , Franjo je ziv !!!
Comment
-
-
@12M
Zar ti mislis da bi on vozio ta kola da ima pare za Golf 2 jos DIZEL???
@Van
Brate normalno da ce taj V6 da trosi vise od I4 iste kubikaze kad ima 3x3 cilindra i veci karburatorInace ta milovanja po gasu sto ti pricas to su neke druge stvari... Inace koliko gazis toliko ce da trosi,samo sto ce taj V6 na slabijim gasovima da daje ono sta ce I4 morati na vecim jer mu treba vise da postigne te performanse sta ovaj postize lakse jer se manje umara i onda je normalno da vise trosi dok kad "nalegnes" ima da guta ali ce zato da odlepljuje isti takav auto sa I4 motorem tako da je i normalno da vise trosi goriva... U ovom slucaju je to mrtva trka jer su ti motori preslabi za te potrosnje i dok pezo 206 HDI postize sa dizel motorom ovaj mora da tera u crveno sa mnogo jacim motorem od njegovog a nece moci da mu parira a o potrosnji da negovorimo...
Reko sam momak je teo da vozi i da nagazio ponekad... Kao sto kazem to ponekad je cena slave jer on ce da cepa te automobile do '80 godine (stare koncepcije motora) I4,izduvane I6 ali ostalo nema sta da trazi ali to je ta cena slave tog "ponekad" jel ga on koristi svakodnevno i neisplati mu se... (Jednostavno se neuklapa u cenu...)
@12M
Jel mozes da mi posaljes te kataloge?
Jbg momci sve je to mrtva trka... Izduvani motori,velika ulaganja u stare limarije,stara tehnologija motora,slaba izolacija,oprema nula ...Ali to je ta cena slave... Ili ces da budes Ol' School ili ces da rintas da zaradis za Golf2 Dizel i to isto da krparis non stop...
Skupo je sve to.. Malopre gledam po oglasima taunusi preko 2000E ( mislim na one starije ne na one gluposti ) Mante do 3000E....
Dok su takve cene kod nas dosta ima da se rinta za te golf2 i mercedes 200DNego nadam se da ce od sledece godine to biti drugacije ako pojeftini uvoz novih automobila (Euro 3) tako da ce taj odpad da se izbacuje pa cemo moci da uzimamo po realnim cenama a ne za trulisani capri da dajemo 600E sa 1.3 motorem koj pisa ulje a kad nadjemo capri V6 za njega preko 1000E a ako je do 2000cc V6 e onda jos vise jel mu je manja registracija.... Kad ljudi pocnu da kupuju nova kola jer su ih zeljni ta stara niko nece da gleda e onda ce moci da se pazari ljudski da kad ti on trazi pare ti ga oteras u PM e onda da razmislja dal da ga daje ciganima za 5000 dinara ili da ga da posto zasto ili da mu stoji u garazu a na ulicu da nesme da stoji... E tad ce malo da se zivne. Inace ovako V6 od pre 30 godine za svaki dan.... Bilo nekad u nekoj staroj evropi kad se benzin kupovao za male pare,a sad do BG ne mozes da odes nego punite kola i delite za benzin... Tu se gube vise ti automobili staju sa strane i cekaju da umre vlasnik koj nece da ga da ispod 1000E i na kraj ipak taj auto zavrsi na odpadu a mogao je nekom da koristi svo to vreme... Ista stvar iz za sve preko 2000cc.. Nebitno koja je marka ali tako je.. Jednostavno kocikca prejebana preko maximuma kosta preko 1500E i to dugacak stop ako je 89 godiste odma cena skace jos 500E dok isto godiste 750 V12 stoj onakao kao juce da je doteran iz Hrvatske/Bosne i staji na trotoaru od 1992 godine u FULL opremi....
Comment
-
-
[quote="andrigo"]Malopre gledam po oglasima taunusi preko 2000E ( mislim na one starije ne na one gluposti ) Mante do 3000E....
Glavna fora je to što mnogi od tih Taunusa ne vrede te pare jer su daleko od nekog pristojnog stanja za te pare....
In those early days the Golf only had one serious rival - Ford's XR3, which was just as fast and handles just as well. It was the same size as a Golf, and about as a same price, but the drivers - they were completelly different...
Comment
-
-
Gledaj malo , naleteces i ti na nesto pravo i povoljno .
Covek je kupio kaprija I za 400 e .
Ja sam gledao prosle godine taunusa 1.6 gt 1972. godiste , auto je imao raskupusan enterijer , izgledao je neugledno ali je imao sve fabricke aplikacije , dve zakrpe na krilim i nista vise . Fabricke sajtne i rubove ...
Pali , radi ,ide . Nije najsjajnije stanje , ali daleko od toga da je lesina . Mehanika je ispravna i auto moze da se vozi i nema nekih defekata .A bri tome je i GT motor
Cene sam spustio na 250 e , ali sam hteo i jos , na 150 e , posto mi auto nije trebao , ali trebale su mi te GXL aplikacije , zmigavci , sitnice ...
Auto je kupio neki decko da pravi hot-rod od njega ...
Sve moze da se nadje , samo treba traziti .
A sredjivanje oldtimer-a je skup sport , koji jede mnoooooogo para i vremena .... I na kraju dobijes matori auto kojeg provozas ponekad , non-stop mu nesto fali , i sto je navaznije gomilu pohvala od ljudi tipa " Bravo care " , uzivanje u prici sa istim zaljubljenicima ... Ima jos tu pozitvnih stvari , ne mogu da se setim sada .
A pazi , mogao si i da se lozis na pecanje...zivi , Franjo je ziv !!!
Comment
-
-
Ako je oldtimer neka bude atraktivan,a sto se sredjivanja tice treba love samo sto kod nas ja nisam nigde vide neki sredjen automobil da se kaze ovaj voli oldtajmere... Inace nek naprave oni Opel Diplomat a ne lesheve da prikpe pa posto nemaju ljudi pare za nova kola oni se vade na to vole oldtimere a onu mu pragovi istruleli od tocka do tocka
Comment
-
-
Pazi jedno je spucati veeeeeeeeelike pare u nesto sto se jednom godisnje istera iz garaze , a drugo je osposobiti stari auto za svakodnevnu upotrebu i voziti se u njemu . Niko ni ne kupuje automobile kojima nedostaje pola limarije da bi ih sredjivao . Trazi se auto koji nije nigde konstruktivno truo i koji je kompletan ....zivi , Franjo je ziv !!!
Comment
-
Comment