ljudi trosi kao alibaba

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • andrigo
    CBC Član
    • 30.05.2008
    • 94
    • Nis

    #16
    Upravu si brate ali zato ti ljudi koj oce da osposove auto da voze ne uzimaju Ford Capri iz 1972 godine V6 nego gledaju da prikrpe 1000E da uzmu nekog Yuga u koj bi imali standardna godisnja ulaganja... A taj ko oce Capri on ga uzima kao da ne bude kao ti "patriote" sa yuga koji misle da je to najbolji auto nego za klasu jaci.... Ali to isto ima cenu Sto se kaze "plati pa klati" , koliko para toliko i muzike ( samo sto kod nas mnogu muzikanti udaraju preko usi i nerealne su im cene ), kao sto kazu ljudi sa stara kola " nece vise stari K...C da se dize e to ti je to. Ili ces da vozis Capri,Granade,Taunusi sta jos ima podseti me.... i da glumis neko ludilo ili ces da krparis... sva stara kola su kod nas izduvana preko maximuma zato ljudi i uzimaju tog yuga jer svaki automehanicar to popravlja a ovamo je neizvesno. Sledeca klase su opeli (askone,vectre....) ALi sve sta je dobro nije ispod 2000E a utegnuto nije ispod 3000E ali se nadam da ce to uskoro da se promeni.
    Poz

    Comment

    • Van
      CBC Senator XXL
      • 16.02.2007
      • 1425
      • Nbgd

      #17
      Svako ima svoje razloge sto voli neki odredjeni model automobila . Slazem se sa tobom po pitanju logike ulaganja , ali ovu su kola kojim vise i nije namena da budu prevozno sredstvo od tacke A do tacke B nego postaju igracke za veliku decu . A velik deca vise zaradjuju a samim tim i trose od male dece ...
      Ja licno znam koliko je zahvalan dobar taunus ako ga sam kvalitetno odrzavas . Nece ti tu zahvalnost vratiti malom potrosnjom nego cinjenicom da taj auto ne staje na putu i kojim sluzajem ako stane mozes da ga osposobis veoma lako . Auto je napravljen sa veoma robusnom mehanikom koja je tesko poderiva ako se iole normalno odrzava .
      A kapri , ako je dobar ( njih ima jako malo , a isto tako i dobrih model amedju njima ) je auto koji ti ostavlja fenomenalan dozivljaj u voznji , ne merljiv sa sadasnjim automobilima . Jednom sam imao priliku da se vozim u capriju 2.8 i . Auto je surovo dobar pri najmanjem dodiru dasa dobijas takav sut u bubrege da ti odmah izvadi kamen ako si ga imao 1080 kg i 160 ks pri malih 5300 rpm neces naci ni u jednom modernom automobilu .
      ...zivi , Franjo je ziv !!!

      Comment

      • maki85
        CBC Član
        • 11.03.2008
        • 51
        • vrbas

        #18
        Au sta vi radite pa negledate datum poruke pa motor je taj crkao i odavno u livnici ,a u medjuvremenu je stigao drugi v6 koi ceka da zaprede u kolima . Van tebi skidam kapu vidim da si poznavaoc forda kao jos pojedini ti kazes imas u tvom fordu v6 i ako se nevaram petostepeni menjac sta tu ima od prepravki da se radi da li zvono pase od seataka na taj menjac i interesuje me kolika treba da bude kompresija kod mene su svi cilindri na 8,5 bara!! puno pozdrava za sve sa foruma!!!!

        Comment

        • andrigo
          CBC Član
          • 30.05.2008
          • 94
          • Nis

          #19
          Sto ga bre izbaci Maki u livnicu Ti motori se traze a ti ga odbaci
          Nego kazi ti meni posto vidim da se bavis sa tim modelima.. kazi mi do koliko pare da platim ford capri i od koliko do koliko se krecu mk1, mk2...
          Pozdrav
          P.S. Moze i Taunusi i Granade ( ali stariji tipovi oni iz vremena Capri Mk1 )

          Comment

          • maki85
            CBC Član
            • 11.03.2008
            • 51
            • vrbas

            #20
            Vidi care prvo nisam ja oglasnik drugo po cemu su ti motori toliko trazeni neznam kako da te shvatim kao za..nciju ili stvarno si ljubitelj starih kola ,imam za tebe auto ako si ozbiljan pisi!

            Comment

            • andrigo
              CBC Član
              • 30.05.2008
              • 94
              • Nis

              #21
              Cim si toliko se bavio tim automobilima svatio sam da se razumes i da znas te informacije ( jel se taj motor za Caprija tesko nalazi ) inace sam ljubitelj starih automobila i ne kao sto neko kaze za potrosnju ja to NE gledam vazno je da motor dobro radi... Kazi tebra koja auto imas za mene ?
              Pozdrav

              Comment

              • Van
                CBC Senator XXL
                • 16.02.2007
                • 1425
                • Nbgd

                #22
                Kompresija za v6 kada je nov je oko 11-12 bara ako nije LC varijanta .
                8.5 je slabo , da bi auto vukao ozbiljno .
                Da bi stavio petostepeni menjac , treba ti neki petostepeni menjac sa siere sa v6 motorom ( najlakse ces ga naci na sieri ) . Menjac se samo zasrafi na motor , sa prednje strane se gadja sa svim sto treba . Pazi menjac za v6 ima duzu sponicku od menjaca za I4 , tako da promena zvona tesko da moze da radi .
                Sa zdnje strane menjac je malo duzi , jedno 1.5 cm i ako ti je kardan do kraja u menjacu , mora da mrdnes malo rupe na osloncima motora gde se kace gume za vesanje . Moras i nesto da smislis kako da oslonis menjac posto nije isto
                ...zivi , Franjo je ziv !!!

                Comment

                • 911s [SK]
                  CBC Senator
                  • 21.11.2007
                  • 242
                  • Beograd

                  #23
                  Što se petostepenog menjača tiče, znam gde ima da se kupi polovan i košta 10.000 dinara.


                  In those early days the Golf only had one serious rival - Ford's XR3, which was just as fast and handles just as well. It was the same size as a Golf, and about as a same price, but the drivers - they were completelly different...

                  Comment

                  • Van
                    CBC Senator XXL
                    • 16.02.2007
                    • 1425
                    • Nbgd

                    #24
                    Pa to mu je cena uobicajana cena.
                    Ja sam za OHC platio 100e a za V6 50 e . Ovo druge je povoljno
                    ...zivi , Franjo je ziv !!!

                    Comment

                    • maki85
                      CBC Član
                      • 11.03.2008
                      • 51
                      • vrbas

                      #25
                      Ma nema logike da klip od motora 2.3 precnika 90mm i hoda 60,1 ima kompresiju kao motor od cetiri cilindra koi ma hod skoro pa duplo veci al nema veze katalozi fabricki lazu i auto data . Ja imam petostepeni menjac N9 OD OHC MOTORA SIJERE 1.6- 2.0 pa ako hoce taj Llik da se menja jer ce pre prodati ovaj moj menjac neka se javi poruka za 12m 1

                      Comment

                      • 911s [SK]
                        CBC Senator
                        • 21.11.2007
                        • 242
                        • Beograd

                        #26
                        Kontakt za menjač:
                        servis u Vinogradskoj 37b
                        011/2288-353 ili 063/259-364.


                        In those early days the Golf only had one serious rival - Ford's XR3, which was just as fast and handles just as well. It was the same size as a Golf, and about as a same price, but the drivers - they were completelly different...

                        Comment

                        • miljan bl
                          CBC Član
                          • 19.02.2006
                          • 31
                          • Banja Luka

                          #27
                          Re: ljudi trosi kao alibaba

                          u auto dati nadjoh dvije varijante ovog motora. za jednu pise 8 bara, a za drugu 8,75 bara kompresija. mnogo je bitnije da ti je kompresija jednaka na svim cilindrima neko kolika je...

                          Comment

                          • Van
                            CBC Senator XXL
                            • 16.02.2007
                            • 1425
                            • Nbgd

                            #28
                            Re: ljudi trosi kao alibaba

                            To je kompresioni odnos a ne pritisak u cilindrima pri merenju kompresije .
                            ...zivi , Franjo je ziv !!!

                            Comment

                            Working...
                            X