Pozdrav svima,novi sam clan,imam jedno pitanje.Zna li neko kakve su plate vozaca u imlek-u>
Ko najbolje placa??
Collapse
X
-
Pozdrav i dobrodosao,predstavi se ovde prvo
http://www.cannonballforums.se/viewtopi ... 098#611098
A sto se tice plata,pa na kombiju je oko 35000din,na sleperu je 50000din u domacem saobracaju ili lokalu,tako nesto sam cuo,a medjunarodna nemam pojma.Inace je tamo dosta naporno ko i svugde,sleper im se gasi samo 2 sata dnevno,nema stajanja...Takve sam ja informacije cuo,tako da ako su mene lagali,ja lazem tebe.
Comment
-
-
Re: Ko najbolje placa??
Sto se tice srboexporta ne budite strogi prema kolegama...ima tu sofera koji voze godinama i jedni su od najiskusnijih u Srbiji.Problem istih jeste cekanje,koje ovde niko ne pominje.U Srboexportu cekaju na povrat po 15 dana u Rusiji ili po 10 dana na Fernetima u Italiji.Sad sam bio sa kolegom koji je vozio spediciju u Titovo vreme,dao je otkaz u srboexportu jer je u Rusiji prodavano voce iz kamiona na nekoj pijaci,pa sad vi vidite.Nije bolje ni po ostalim firmama,ali ko hoce da radi ovaj posao najbolje je da dva puta razmisli i da se DOBRO raspita u sta ulazi,koje i kakve su firme,pa tek onda da sedne u neki kamion i krene na turu.....Duh koji vozi........
Comment
-
-
Re: Ko najbolje placa??
E,momci,momci.. Eto,pre mesec dana sam pocela sa Drugom iz srednje da radim u deltinom transportnom sistemu,prevozimo vrnjci. Vozimo zajedno,imam polozeno za C ,i imamo dnevno 2. ture. Ustajemo u 4 ,a dolazimo kuci oko 8-9 ,zavisi od guzve na tranzitu. Eto,jedva zavrsimo i te dve ture,gazda trazi da se odradi,a uvalio nam zastavicu staru 20 godina,kojoj odpadaju tockovi i otkazuje kocnica kako joj se cefne,naravno nema platformu..A,kad spomenes da nisi stigao da odradis neki istovar,zbog kvara na kamionu,ispadnes crna ovca.. Potpuno izivljavanje. Krajnje ne ljudski...
Comment
-
-
Re: Ko najbolje placa??
Menjajte posao, necete se hleba najest niti piiip nagledati, odnosno onog drugog u tvom slucaju...
Dobro su mi poznate te Deltine ture i kombinacije, to neda nije humano , nego nije normalno. Mada ja tu krivim i vozace, sami su krivi sto to trpe, da se organizuju pa pobune mozda bi nesto i uradili. Kukanjem se nista ne postize.
Comment
-
-
Re: Ko najbolje placa??
bezite ljudi od takvih gazda,nek sami voze svoje krsine,zamisli sad po novom kada policajac pise soferu kaznu zbog takve krsinetesko ces je brate platiti jer su iznosi ogromni,a sto volim da kazna ide i toj firmi da plati u iznosima od stotine hiljada dinarapa nek te pametne gazde plate ili zatvore firmu
Comment
-
-
Re: Ko najbolje placa??
Zdravo ljudi evo i ja Vam se prikljucujem.
Pozdravljam Vladimira, a drugi bi ntrebalo da se ugledaju na njega a ne samo da kukaju.Znamo da nema posla ali ako vidis da je robija bezi nodatle posle par dana..Drugo svaki pametan gazda koji vozacu u ruke daje dobar auto a ne neki krsh gleda da zadrzi vozaca a ne da ih menja svake nedelje i da tako unisti vozilo.Slazem se da je bolje raditi u firmama gde ima 10-tak kamiona jer je prisniji odnos i bolje se razumeju problemi.Kod velikih firmi si samo broj..Ali bi se osvrnuo i na komentar jednog kolege koji je doduse davno naveo kako mu je problem sto je stavljen Gprs za pratnju i kao ne moze da pravi vise corave ture i da uzima gorivo.Pa da li bi iko voleo daj boze od nas od vozaca bude gazda voleo da zna da ga kradu i da nema veze sto ga kradu.U Sloveniju idu ljudi koji znaju da tamo idu da rade, i znaju da ako nesto pruze od svog znanja i iskustva da ce Slovenac gledati da ga zadrzi, ali cena je da retko dolazi kuci vidja porodicu, itd..Tamo ko pokusa da krade vrati se kuci pre nego sazna sta mu se desilo.Zato ko radi posteni i ako ima srece i znanja da dodje kod postenog gazde moze da radi 100 godina ostali gazde i vozaci zivece u zabludi da su nesto otkinuli vozacu odnosno gazdi (mada vozac slucajno ili namerno moze naneti znatno vecu stetu firmi nego gazda) i po pravilu je sve to kratkog veka. Jos iz skole se nosi "Ko ima znanje imace"..Pozdrav
Comment
-
-
Pozdrav svim drugarima i kolegama pa da dodam i ja koju rec na ovu temu.Naime,slozicemo se da vrlo mali broj firmi placa dobro i na vreme ,da retki placaju pravu cenu prevoza i da su skoro svi vlasnici transportnih firmi,sebe "unapredili"u robovlasnike jer su shvatili da im i drzava u tome,nesebicno pomaze.Ranorazne price o nekim velikim zaradama od 1500,2000 i vise eura kod prevoznika u Srbiji, spadaju u domen naucne fantastike i to su samo,prazne vozacke price.Mogu da pricam za firme koje znam a to je da je Versped odlicna,stabilna i vrlo korektna firma sa solidnim frigo voznim parkom, u kojoj se odlicno zaradjuje uz izuzetno veliki rad.Visina mesecne zarade se ne iznosi u javnost pa cu je postujuci to pravilo,izostaviti.Breza iz Svilajnca je takodje vrlo korektna i velika firma koja u sklopu ima unutrasnji i medjunarodni transport.Vozni park im je mesovit,uglavnom uvezena polovna vozila u korektnom stanju ali imaju veliki servis, vlasnik je bivsi vozac i odlican lik a sinovi mu vode transport i dobri su momci.Rade kontejnere,malo Italiju sa ciradama i kipere u sezoni.Dobro zaradjuju,redovne su plate i nema zakidanja.Zarade su od 700-900 eura na kontejnerima i od 80000-140000 dinara na kiperima u sezoni.Mraktrans iz Markovca je porodicna firma sa odlicnim voznim parkom,sve su nova vozila SCANIA R500 V8,schmitz poluprikolice i na ciradama i do skora isti broj i na kontejnerima.Svaki vozac duzi svoj tegljac i poluprikolicu (jednu ciradu i jednu kontejnerku a od sada samo ciradu)i tu nema zamene cak ni za vreme god.odmora."Obuca" je iskljucivo michelin na svim tockovima ali se u zadnjm periodu desava da ih ne menjaju na vreme,pa je to problem koji nikada ranije nije bio prisutan.Plata je minimalac na racunu (17000)ostatak do 10% na ruke u eurima,plata je mescno.Vrlo su precizni i redovna je isplata pa jedino tu niko ne razmislja jer su zaista 100% sigurni za pare,a licno mislim da spadaju u retko korektne i po tom pitanju vrlo pouzdane.Nikada nisu pitali ni prigovorili za naftu,potrosnju iako se vozi se u fulu-blokada na 89km/h,svi obavezno voze po AETR-u i ne vozi se ADR.Na kontejnerima koje od janura vise nece da rade,zaradjivalo se od 700-1100 eura do prosle godine i dok je bilo posla(sada nista),cirade rade samo Francusku i krug je pun-pun, od 380-400 eura bez obzira gde u FR.istovarao ili utovarao,a "pravilo" je da vozaci ne znaju i ne mogu da vide cenu prevoza.Ceka se ali se cekanje ne placa,ne priznaje ti nikakav dodatni trosak i ima gps u svim kamionima.Toliko od mene ovaj put pa mozda nekom' i pomogne ili posluzi eventualno zainteresovanima.Pozdrav svima i srecan vam put postovane kolege
Comment
-
-
Odg: Ko najbolje placa??
Originally posted by Milorad90 View PostKo ima iskustva sa nasim firmama neka napise koliko vozaci imaju otprilike platu i koju turu.
Kakvi su sa platama Kid trans,Milsped,M&B trans,Srboexport,Nelt,Toplica trans???
Jesu li to prave spediterske firme,lepo organizovane,zna se ko sta vozi,koliku platu ima i sl???
Mogu i iskustva sa platama sa kombi vozilima i manjim kamionima.
Ako mislite da zaradite u Srboexportu to je nemoguca misija.Zarada je po principu koliko ti dam i kad ti dam.Vozio sam kod njih i srecan sam sto sam napustio al najiskrenije.Uzasni su sto se tice placanja a i svi vozaci su nezadovoljni
Comment
-
-
Питање
Поздрав,
Зна ли неко нешто о фирми Браћа Црномарковић?
Какве су плате код њих и какви су услови пошто видим да се баш нигде не спомињу?
И још нешто прочитао сам на сајту Пословног Удружења Међународни Транспорт www.pumedtrans.com да може преко њих да се заврши школа за професионалног возача, а да будући послодавац плаћа обуку и гарантују одмах запослење па ме интересује зна ли можда неко нешто више о томе.
Ево и линк: http://pumedtrans.com/mt-skola
Унапред захвалан!
Comment
-
Comment