MICHELIN X MultiWay 3D - Kako funkcionišu kamionske gume

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • little
    CBC Senator XXL
    • 04.10.2004
    • 912
    • BGD
    • Lancia Ypsilon 1.2 8V

    MICHELIN X MultiWay 3D - Kako funkcionišu kamionske gume

    Michelin je napravio nove kamionske gume pod imenom X MultiWay 3D.
    One navodno omogućavaju duži životni vek gume uz značajno smanjenje utroška sirovine, a samim time i znatnog smanjenja zagađenja okoline.


    "Na bokovima pneumatika Michelin X MultiWay 3D postoji oznaka strelice za preporučen smer okretanja pneumatika, što je jako važan detalj, jer je visina gumenih blokova važna. Kažu još i da se sa njom može preći oko 600.000 km.

    "zensko si brate"

    Some people are wise and some.. Otherwise..
  • Siera
    Cbc Senator
    • 09.11.2009
    • 1365
    • Čačak
    • Stralis

    #2
    Odg: Kako funkcionišu kamionske gume

    Tacno je da je tako, predjeni vek je taj ali sa cenom su preterali da je enormno skupa.
    Red Bull daje krila al zato rakija daje quatrro

    Comment

    • driverxl
      CBC Senator XXL
      • 03.06.2011
      • 560
      • Srbija
      • karuce

      #3
      Odg: Kako funkcionišu kamionske gume

      Licno mislim da je u odnosu na sve ostale eu proizvodjace pneumatika,michelin daleko ispred svih po zaista izuzetnom kvalitetu svojih guma.U transportnoj firmi u kojij sam do skoro radio,svi tegljaci i sve poluprikolice imale su samo michelin obucu i za nas vozace,to je bila milina po svim vremenskim uslovima.Sva su vozila obavezno narucivana samo sa michelin gumama jer su se vlasniku firme bez obzira na vecu cenu,bas isplatile u toku eksploatcaije.Iskreno,ne pamtim da je nekome u firmi eksplodirala guma a u poslu sa kontejnerima i nismo imali rezervni tocak za tegljac.Na zalost,jedan kratak period ove godine jesmo bili u problemu i sa izmenom starih guma, ali je zaista vrlo brzo (za jedan mesec)sve to uradjeno na zadovoljstvo svih nas.Nek' prica ko sta hoce ali dobra i kvalitetna guma zaista uliva poverenje i cuva glavu u svim vremenskim uslovima i po mom misljenju,michelin jeste neprevazidjen po tom pitanju.Ovu novu ne znam kakva je ali takodje verujem da ce cenom odbiti veci broj domacih kupaca zato sto definitivno ovo nisu dobri dani za transportere,narocito ne za neko prekomerno trosenje para.
      Last edited by driverxl; 01.10.2011, 12:29.

      Comment

      • Siera
        Cbc Senator
        • 09.11.2009
        • 1365
        • Čačak
        • Stralis

        #4
        Odg: Kako funkcionišu kamionske gume

        Svojevremeno sam vozio iskljucivo Michelin ali je doslo vreme da su i kinezi dobri. Imao sam Michelin na Volvu F12 kupljene u Nemackoj naduvane azotom u vreme kada se Srbiji nije znalo za azot i njih sam skinuo na 435000km predjenih sa dubinom sare oko 5mm ali je doslo
        vreme da to vise nije moguce tako. Sva vozila nova sam uzimao sa Michelin gumama ali danas za veoma veliku vecinu prevoznika taj Michelin je misaona imenica. Imaju cene od preko 700€ sto danas postaje ne dostizno u ovim uslovima poslovanja. Vidim da je veoma slican
        problem i kod kompanija u inostranstvu Italija, Nemacka, Austrija itd, tako ce Michelin na nasem trzistu imati zastoj za neko vreme.
        Red Bull daje krila al zato rakija daje quatrro

        Comment

        • driverxl
          CBC Senator XXL
          • 03.06.2011
          • 560
          • Srbija
          • karuce

          #5
          Odg: Kako funkcionišu kamionske gume

          Ma potpuno si u pravu,ja nemam kamion ali iz razgovora sa Miletom (vlasnikom firme gde sam radio)postalo je neizdrazivo propratiti sve obavezne troskove a kamo li dodatno davati pare ma koliko provereno znao da je nesto dobro.Zbog odlicne saradnje sa michelinom,bili su ove zime kod nas u firmi ljudi iz michelina i uradili u firmi promotivni film za michelin kamionske pneumatike(mada su u stvari napravili nevidjenu besplatnu reklamu za firmu)ali i pored svih pogodnosti ,vlasnik firme je sve blizi odluci da michelin ostave samo na tegljacima a da prikolice dobiju nesto jeftiniju obucu.Skupo brate,nema vise tih para u transportu i sve se vise stezu sve "slavine",tako da iako sam sa ove druge strane u smislu vlasnistva-troskova,mogu u potpunosti da te razumem.

          Comment

          • Siera
            Cbc Senator
            • 09.11.2009
            • 1365
            • Čačak
            • Stralis

            #6
            Odg: Kako funkcionišu kamionske gume

            Na zalost to je tako u transportu kao delatnosti to je usluga a u uslugama para nema. Pare se nalaze daleko od transporta u drugim granama i onda cemo cekati neko drugo bolje vreme ako dodje jednog dana. Ako se gumi dogodi nesto sto bi joj naskodilo opet je manja steta nego da je to bilo Michelinu. Imao sam slucaj pre 3 godine da sam uvece stavio na prikolicu na zadnju osovinu 2 nove Michelin XTA-2 i
            vozac je sutra ujutru nakon 780 km predjenih jednu nabio na neki klin od bandere za rasvetu tako da joj nije bilo pomoci. Ja puko 600€ bacio gumu i od tada dobro razmisljam sta stavljam na vozilo. Em je skupo i jos nesta tako da se dogodi onda jbg.. i posao i sve
            Red Bull daje krila al zato rakija daje quatrro

            Comment

            • driverxl
              CBC Senator XXL
              • 03.06.2011
              • 560
              • Srbija
              • karuce

              #7
              Odg: Kako funkcionišu kamionske gume

              Ne znam kakav sklop covek treba da bude pa da ne razume ili ne zeli da razume problematiku drumskog transporta u kojoj se nalazi,od koje zivi i izdrzava porodicu.Firma u kojoj sam do skora radio(napisacu nesto vise o tome u drugoj temi) ima da kazem srecu,da smo svi mi zaista puno vodili racuna o vozilima, naravno i gumama i rekoh vec,ne pamtim da je neko imao gumni defekt nekoliko prethodnih godina.Najozbiljnije,jeste tako.Mozda je samo jedan kolega koji nije imao drugog izbora nego da bezi van puta,"ubo" kamen i sredio takodje novu gumu(na novoj poluprikolici) i felnu na podignutoj osovini,obzirom da je isao iz C.G. sa platformom bez kontejnera.Da ne ostanem nedorecen,moja prethodna firma je Marktrans iz Markovca i vlasnik zaista vodi racuna o svom voznom parku,naravno pricam o godinama dok sam bio tamo, a ne verujem da ce se nesto menjati u tom smislu.Kada dodje zima i krene voznja po putevima prekrivenim snegom,stanje guma na truku je meni bio osnovni preduslov za nacin voznje.Zima svima kaze sve.

              Comment

              Working...
              X