Zastava Turbo Zeta ili manja ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • limenko
    CBC Početnik
    • 31.12.2015
    • 4
    • NS
    • Zastava

    Zastava Turbo Zeta ili manja ?

    Pozdrav svim forumašima !

    Potreban mi je savet u vezi kupovine Zastavinog kamiona pa molim stručnjake za poneki savet jer o kamionima nemam pojma.

    Treba mi jeftin kamion sa sandukom dužine 5-6 metara i za terete do 3 tone (pčelarski kontejner) pa planiram da kupim polovan Zastavin kamion.

    Video sam razne Zastave, cene su uglavnom negde između 1500 i 2500 evra u zavisnosti da li je registrovan ili ne.


    Na šta bih trebao obratiti pažnju pri kupovini jednog ovakvog kamiona ?

    Da li je Turbo Zeta u toj klasi ustvari najbolja ?
  • ragazzoni
    CBC Senator XXL
    • 24.02.2009
    • 774
    • Obrenovac i okolina
    • Opel Omega 2.0i-16v

    #2
    Turbo Zeta je pristojna, motor je izdržljiv, menjač masivan, korpa kvačila sa lepezom, problem su kočnice i servo aparati, a u celini zavisi kakav nađeš, pošto su svi dosta vremešni. Obrati pažnju na limariju, zna dobro istruliti kabina, pa čak i SPASTI do te mere da je otežano biranje brzina. Ostalo imaš na pp.
    ''Ovladajte TEHNIKOM, da ne bi ona ovladala VAMA!!''
    Poslednja reč tehnike uvek je UPOMOĆ!!!

    Comment

    • limenko
      CBC Početnik
      • 31.12.2015
      • 4
      • NS
      • Zastava

      #3
      Hvala ragazzoni na javljanju i na savetu kao i na korisnoj poruci u pp.

      Da li godište kamiona igra bitnu ulogu ? Postoje recimo jako stari kamioni ali vrlo lepo remontovani dok s druge strane postoje i po 2 decenije mladji a naizgled vrlo loši i optički nezavidni.

      Kako se po tahografu može proveriti kilometraža ?

      Inače, Turbo Zeta mi nije samo interesantna zbog pristupačne cene i dužine sanduka već i zbog nosivosti jer mi treba minimalna nosivost od bar 3 tone (ne ukupna težina).

      Comment

      • tamburski
        CBC Senator
        • 27.09.2007
        • 210
        • PANCEVO

        #4
        baci pogled na nekog mecu 814 ili 817 pa sam primeti razliku
        a koji je to auto bolji od moskvica

        Comment

        • Bojan1212
          CBC Senator XXL
          • 15.07.2008
          • 468
          • Zemun
          • Honda Accord

          #5
          814/817 jeste kamion za Zastavu, ali i kosta bar dve, a cesto i tri Zastave, pa tu cena igra ulogu... Ragazzoni je vec rekao sve, kod velike Zastave kocnice ako nisu vazdušne jesu problematične, limarija kabine takodje... Ali po meni relativno pouzdan kamion i za te pare ispunjava zadatke... Imali smo u porodici malu Zastavu, veliku Zastavu kipera i od pre 4-5 godina 814 kiper. Ova druga Zastava je donela daleko najviše para, nije se kvarila, lamela je jedino odlazila često zbog uslova u kojim je radila, ali cena iste naspram posla koji obavi je smesna... Mercedes je daleko ozbiljnija masina, ali nazalost zbog manje posla u gradjevinarstvu nije uspeo da zaradi koliko i Zastava...

          Comment

          • ragazzoni
            CBC Senator XXL
            • 24.02.2009
            • 774
            • Obrenovac i okolina
            • Opel Omega 2.0i-16v

            #6
            Ne možeš ništa po tahografu da ustanoviš, teško da koji isprati od 0 km, menjaju se, baždare i nema tog koji je parnjak kamionu, bar ne kod nas po ovim okolnostima.
            ''Ovladajte TEHNIKOM, da ne bi ona ovladala VAMA!!''
            Poslednja reč tehnike uvek je UPOMOĆ!!!

            Comment

            • limenko
              CBC Početnik
              • 31.12.2015
              • 4
              • NS
              • Zastava

              #7
              Originally posted by Bojan1212 View Post
              814/817 jeste kamion za Zastavu, ali i kosta bar dve, a cesto i tri Zastave, pa tu cena igra ulogu... Ragazzoni je vec rekao sve, kod velike Zastave kocnice ako nisu vazdušne jesu problematične...
              Da, cena kod mene igra veliku ulogu. Pogotovo ako se uzme u obzir da sa kamionom koji nameravam da kupim neću (direktno) zarađivati novac. Možda tu i tamo nekom poznaniku ili komšiji nešto prebacim pa za godinu dana na taj način zaradim bar za registraciju.

              Kamion treba pre svega da mi služi za transport pomenutog kontejnera u periodu april-avgust i to na način da sam nezavistan od prevoznika jer se ti transporti po pravilu dešavaju u po noći (nikad preko dana) i vrlo često iznenada i bez prethodnog planiranja. Kamion će se takođe voziti po raznoraznim atarima i stranputicama.

              Šta međutim znači da su problematične košnice koje nisu vazdušne ? Pa neće valda otkazati u sred vožnje !?

              Da li postoje i modeli Turbo Zete koji fabrički imaju i te vazdušne kočnice ?

              Comment

              • driverxl
                CBC Senator XXL
                • 03.06.2011
                • 560
                • Srbija
                • karuce

                #8
                ....pre svega srecna Nova godina i da pokusam da malo pomognem: za namene za koje ti je potreban kamion, mozes da pronadjes vrlo solidan MB 1213 koji nema neku cenu medj' polovnjacima, a tebi moze odlicno da odradi posao za koji planiras to vozilo.Spor, robustan, solidno jak i moze da ponese znatno vise od 3 tone.Ukoliko ce mu namena biti samo za ono sto si opisao, cini mi se da ce ti jedan solidan primerak takvog kamiona savrseno odgovarati.Naravno, izbor i novcanik su samo tvoji.

                P.S. ...lepo su ti rekli, mani tahografe vec pokusaj da sagledas opste stanje vozila za svoje potrebe.A sad' i malo sale, Nova godina je: elem, nemoj nikako uzimati vozilo sa digitalnim tahografom, trebace ti vozacka kartica a to ti je vec dodatni trosak.
                Last edited by driverxl; 02.01.2016, 09:00.

                Comment

                • Bojan1212
                  CBC Senator XXL
                  • 15.07.2008
                  • 468
                  • Zemun
                  • Honda Accord

                  #9
                  Originally posted by limenko View Post

                  Šta međutim znači da su problematične košnice koje nisu vazdušne ? Pa neće valda otkazati u sred vožnje !?

                  Da li postoje i modeli Turbo Zete koji fabrički imaju i te vazdušne kočnice ?
                  To da kad ga natovaris, zaustavni put mu je kao kod teretnog voza... Cim se na vidiku ukaze semafaro, e pa planiraj da vec pocnes da kocis... Pa malo, malo pa su rastelovane... Istina, kod nas su kamioni vecito u pretovaru, pa je i to razlog, ali opet kad sam seo u MB shvatio sam sta znaci kocnica...
                  I ne nije bila bas kanta, sasvim lepo je odrzavan kamion bio, ali jednostavno sila kocenja nije bila dovoljna da se lagano zaustavi 5t tereta. Vozio sam tu Zastavu jedno tri meseca svakodnevno po 70-80km po svakojakim putevima... Smetala mi je ta nesigurnost u kocenju, volan je malo bio problematican (neprecizan), lamela bi otisla cim bi se natovaren par puta nasao u nekom blatu, pesku i sl... Sve to je odmah nestalo kad sam seo u MB, kad koci deluje bolje nego putnicki auto, volan precizan, motor nesto jaci itd...

                  Znam da ima TurboZeta sa vazdusnim kocnicama, mislim da su fabricke ali nisam 100% sigruan. I da moja nije bila TurboZeta vec samo velika Zastava bez Turba sa 100ks.
                  Opet kazem da se vrati to vreme kada je ta Zastava zaradjivala u mojoj porodici, radije bih kupio tri Zastave i zaposlio dva vozača za taj posao, nego jednog Mercedesa, jer kad se naviknes na te mane nije nikakav problem... Uz to jeftina za odrazavanje i prilicno pouzdana...
                  Kapiram da bi tebi za voznju kontejnera od 3t bila super jer to je tezina uz koju ona peva, jos ako je Turbo, a i kocnice koje smo spominjali na tom teretu lako obavljaju posao

                  Comment

                  • ragazzoni
                    CBC Senator XXL
                    • 24.02.2009
                    • 774
                    • Obrenovac i okolina
                    • Opel Omega 2.0i-16v

                    #10
                    Zastava 640, ili velika Zastava, davno se proizvodila, izvanredan Fiatov motor, prelazile bez generalne do 1000000km, kasnije zamenjene Turbo Zetom, turbo motor, odličan, ali obe imaju hidraulične kočnice sa vakumskim servopojačivačima. Kasnija varijanta nešto veće zastave u formatu Turbo Zete imala vazdušne kočnice, jako malo ih proizvedeno, ne verujem da ćeš ih sresti. Nisu te kočnice toliko problematične i to kad su delovi orginalni Iveco, ali lepo i koštaju. Na novim Rivalima poodavno su motori Iveco, kočnice Loceed, kočione papuče jedne 5mm, druge 6mm, i kad se sve ispoštuje u kvalitetu, onda je ok. Ovako, domaći doboši pretopljeni od otpada, kočioni cilindri maloprivredni, turski, samo ne oni pravi.......
                    ''Ovladajte TEHNIKOM, da ne bi ona ovladala VAMA!!''
                    Poslednja reč tehnike uvek je UPOMOĆ!!!

                    Comment

                    Working...
                    X