Kupovina kamiona do 7500 kg

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Samirko
    CBC Početnik
    • 21.08.2017
    • 6
    • Subotica
    • Suzuki Swift 1.0 GLX

    Kupovina kamiona do 7500 kg

    Pozdrav forumasi,

    Planiram da kupim kamion do 7500 kg ali da je duzina sanduka najmanje 6 m, sirina 2,5 m i naravno sto rentabilniji kamion. Znaci da je siguran da ne ostavi na putu, i da servisi nisu skupi kao dragi kamen. Suma s kojom raspolazem je do 5000 evra.

    Svaki savet cu rado procitati
  • Siera
    Cbc Senator
    • 09.11.2009
    • 1365
    • Čačak
    • Stralis

    #2
    Preračunaj se dobro odnos (stalnost posla - redovnost naplate - i ono što lulažeš u startu) pouzdanost je onoliko koliko je sačuvan u trenutku nabavke i tvoje kasnije održavanje. Cene delova originalnih što je kod jednih smešno kod drugih je skupo kao vatra i obrnuto. Pravilo ne postoji. Gomile delova imaju iz kopija koje su uglavnom lošijeg kvaliteta i sa nikakvim garancijama ( pogledati šta piše na fakturama prilikom kupovine dela)
    Sretno
    Red Bull daje krila al zato rakija daje quatrro

    Comment

    • Samirko
      CBC Početnik
      • 21.08.2017
      • 6
      • Subotica
      • Suzuki Swift 1.0 GLX

      #3
      Hvala na savetima. E sad ono sto me jos zanima je koji kamion. Razmisljao sam o Mercedesu 814 ili o Manu 8.163? Sta mislite ili mozda imate neki treci koji je bolji od ova dva. Vidim na profilu da vozite Iveca, dosta su na losem glasu zbog niske cene vozila, da li su zaista takvi ili ih samo neopravdano pljuju?

      Comment

      • Siera
        Cbc Senator
        • 09.11.2009
        • 1365
        • Čačak
        • Stralis

        #4
        Što se tiče Iveca to je pljuvanje sa svih strana pogotovu od strane taze "šoferčića" od pre par godina koji su eto sve isprobali pa "znaju" Nisam u karijeri video da se neki od kamiona nije pokvario i ostao na putu u kvaru i da očekuje intervenciju servisa (slično sam imao i Ja pre par dana) Ne postoji kamion koji ne izbacuje koje kakve greške pa čak i ti famozni Volvo MB Man itd itd. Iveco ima dijagnostiku za sve i svašta displej u boji pa svaku grešku signalizira žutom ili crvenom bojom, e sad što je šoferčićima teško da zamene gomile ne ispravnih sijalica koje signaliziraju da su ne ispravne ili im ne dostaje malo vode u rashladnom sistemu ili za pranje šoferšajbne pa neće da doliju koji litar da to izgase ili vlasnik neće da popravi ABS koji je ne ispravan to je nešta drugo. Iveco je najprodavanije vozilo u klasi do 7,5t e sad naši problemi koje često vidim kombi registrovan recimo za 1,5t natovaren i zalepio se za zemlju jedva ide i tako danima i mesecima i normalno da će izlomiti gibnjeve napraviti luftove po balans štanglama razbiti trapove amortizere izlomiti kočnice spržiti i onda to neko slabo ili nikako ne održava i na kraju posle godinu dve ispada da Iveco ne valja
        Bilo koji kamion koji kupiš ako je održavan uredno i nastaviš da ga održavaš služiće u protivnom očekuj ubrzo probleme koji po nekad i nisu baš jeftini.
        Biće ti potreban i majstor tipa koji će u slučaju problema u 90% slučajeva "gadjati direktno na kvar" znači bez mnogo filozofije i bezpotrebnog gubljenja vremena novca itd.
        Pre nego što kreneš u nabavku preračunaj se dobro vezano za posao šta možeš zaraditi.
        Sretno
        Red Bull daje krila al zato rakija daje quatrro

        Comment

        • Samirko
          CBC Početnik
          • 21.08.2017
          • 6
          • Subotica
          • Suzuki Swift 1.0 GLX

          #5
          Sad mi je situacija o Ivecu mnogo jasnija. Hvala na savetima, naravno ako jos imate saveta ili neko drugi ima neki savet, rado cu ga procitati.

          Comment

          • Siera
            Cbc Senator
            • 09.11.2009
            • 1365
            • Čačak
            • Stralis

            #6
            Nemam ti šta drugo pametno reći, bilo šta reći konkretno nije zahvalno ali vidim da su recimo vozila u dostavi po Srbiji naročito u gradovima pretovarena redovno i po 50% više tu bi imalo posla i para za vagadžije Sad opet vidi kakva ti je namena vozila da li ćeš raditi lokalni saobraćaj ili domaći u kompletnoj zemlji ili imaš nameru za medjunarodni saobraćaj onda bi tu valjla i neka malo veća kabina. Ako imaš nameru za gradjevinu ili šumu opet ti treba neki namenski kamion. Pogledaj malo naše i strane oglase pa vidi šta se nudi.
            Red Bull daje krila al zato rakija daje quatrro

            Comment

            • Samirko
              CBC Početnik
              • 21.08.2017
              • 6
              • Subotica
              • Suzuki Swift 1.0 GLX

              #7
              Znaci sve u svemu bolje kupiti neki iz uvoza, manja sansa da je pretovaren i neodrzavan. Klasican kamion, cerada, prevoz po Srbiji za pocetak.

              Comment

              • Siera
                Cbc Senator
                • 09.11.2009
                • 1365
                • Čačak
                • Stralis

                #8
                Sad opet za taj prevoz po SRB treba da vidiš da li ti je potrebno recimo vozilo sa utovarnom rampom ili ne pošto i ona ima neku svoju težinu i utiče na nosivost vozila za recimo približno 200-300kg E sad ako je vozilo sa rampom pa kod nas je demontirati susrećeš se sa problemom promene tehničkih karakteristika pa onda Tehnički pregled pa AMS CM pa onda ABS agencija pa svi traže neka ispitivanja nekakve papire nekakve takse itd itd
                Red Bull daje krila al zato rakija daje quatrro

                Comment

                • Samirko
                  CBC Početnik
                  • 21.08.2017
                  • 6
                  • Subotica
                  • Suzuki Swift 1.0 GLX

                  #9
                  Kad smo vec kod utovarne rampe video sam dosta vozila je ima, e sad da li je to prednost ili mana, hm ne znam, sto ste napisali i ona ima svoju tezinu + i tamo po nekad treba odraditi neki servis. A sa druge strane ima dosta kamiona sa rampom.

                  Comment

                  • macaneli
                    CBC Senator XXL
                    • 04.08.2008
                    • 327
                    • sremska mitrovica - Genova
                    • S-max

                    #10
                    Ako imas rampu manju nosivost imas za tih 200-300kg
                    Opet mnogi tereti se lakse utovaraju istovaraju sa rampom
                    Sve zavisi kakva ce biti namena kako kaze kolega
                    ima se,moze se-nema se,mora se

                    Comment

                    • bmiillan
                      CBC Senator XXL
                      • 18.04.2005
                      • 393
                      • beograd
                      • clk 200k

                      #11
                      mali dodatak što se tiče iveka, kupili smo za firmu 4 kamiona koji više rade kao radne mašine (mala brzina kretanja, dosta rada u mestu itd.) sa specijalnom švarcmiler nadgradnjom. plašili smo se kako će se pokazati jer smo ranije imali volvo i man, medjutim za pet godina teških uslova rada, imali smo samo jedan problem sa ivekom (procurela dizna, servis došao, za jedan dan otklonio kvar i kamion nastavio da radi) tako da o iveku mogu da kažem sve najbolje, a "čuveni" austrijanci (švarcmiler) su se toliko obrukali oko nadgradnje da nije za priču, jedan kamion nije ni testiran u fabrici, dovezen u srbiju sa neispravnim uredjajima, o drugim glupostima da ne pričam. da je sklapan u zimbabveu ispao bi bolji. pri tom je u garantnom roku bilo toliko intervencija na koje su se uglavnom pravili blesavi i jedva smo na mišiće uspeli da nešto izvučemo. NIKAD više od švarcmilera nećemo ništa kupiti
                      nemoj na silu uzmi veci cekic

                      Comment

                      • Siera
                        Cbc Senator
                        • 09.11.2009
                        • 1365
                        • Čačak
                        • Stralis

                        #12
                        Ne znam o čemu i kakvim nadgradnjama se radi kad je Schwarzmuller ok (ili su bili ok pa se iskvarili) imam dve njihove prikolice iz Austrije i obe su bez greške. Što se tiče rezervnih delova i tu nemam problem sa njima uglavnom skoro sve ima na lageru. E sad što se tiče Schwarzmullera iz Madjarske ne znam kakva je situacija ali kod klasičnih pp čuo sam da su se ljudi žalili na kvalitet ali ne znam kako su rešavali tu problematiku.
                        Red Bull daje krila al zato rakija daje quatrro

                        Comment

                        • Samirko
                          CBC Početnik
                          • 21.08.2017
                          • 6
                          • Subotica
                          • Suzuki Swift 1.0 GLX

                          #13
                          Koji Iveco imate? Koje su godiste? Nisam znao da je Scwarcmuller los ali dobro je znati.

                          Comment

                          • bmiillan
                            CBC Senator XXL
                            • 18.04.2005
                            • 393
                            • beograd
                            • clk 200k

                            #14
                            iveko staralis i traker, 2012 godište. švarcmiler iz austrije (pasau) bio sam u poseti fabrici dok su nam pravili nadogradnje, fabrika izgleda sasvim ok, medjutim njihov odnos posle prodaje je krajnje razočaravajuć, dok nisu sklopili ugovor sve može a posle za evidentne propuste koje su napravili je bilo potezanja i povlačenja i razvlačenja do besvesti.
                            Last edited by bmiillan; 17.07.2018, 20:31.
                            nemoj na silu uzmi veci cekic

                            Comment

                            • stevak
                              CBC Senator XXL
                              • 31.05.2009
                              • 1215
                              • Zemun
                              • Saab 9000 cs 2.0T

                              #15
                              Originally posted by bmiillan View Post
                              švarcmiler iz austrije (pasau) bio sam u poseti fabrici dok su nam pravili nadogradnje, medjutim njihov odnos posle prodaje je krajnje razočaravajuć, dok nisu sklopili ugovor sve može a posle za evidentne propuste koje su napravili je bilo potezanja i povlačenja i razvlačenja do besvesti.
                              Ja se sve nadao da će kod nas da dođe njihov (nekadašnji) odnos prema poslu kad ono... ispade da smo mi brže uspeli da pokvarimo njih nego što su oni mogli da poprave nas. Kad malo razmislim, što je sklono kvarenju nije ga teško ni pokvariti.
                              ex SAABotražitelj

                              Comment

                              Working...
                              X