Kod 95 u Srbiji

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • hirurg83
    CBC Senator XXL
    • 26.02.2014
    • 398
    • Banjaluka
    • VW Jetta

    #31
    Sertifikat vazi 5 god. I ako ne ides na predavanja moras ponovo da uplacujes i ponovo polazes.

    Poslato sa COL-L29 uz pomoć Tapatoka

    Comment

    • hirurg83
      CBC Senator XXL
      • 26.02.2014
      • 398
      • Banjaluka
      • VW Jetta

      #32
      Originally posted by driverxl View Post
      ...ne znam danasnji kurs evra ali recimo da je to 50 eura , mozda evro ili dva vise.

      SREDNJI KURS 6080 RSD =51.58969
      To je dzaba. U Slo kosta 600e. Tako da ako vazi taj iz srbije, tonje super

      Poslato sa COL-L29 uz pomoć Tapatoka

      Comment

      • driverxl
        CBC Senator XXL
        • 03.06.2011
        • 560
        • Srbija
        • karuce

        #33
        Originally posted by URKE 80 View Post
        Da li ja koji imam položeno za C kategoriju mogu da izvadim taj sertifikat pa nek stoji,nikad se ne zna? I u zahtevu me buni da se odabere putnički,teretni ili obe vrste prevoza. Šta ja tu da štikliram,koji sertifikat? Ovo za karticu vozača mi je kao i jasno,samo me buni ovo oko sertifikata. Ovo najviše radim iz razloga da posle Nove godine ima da bude minimum x3 cena.

        Послато са Moto C уз помоћ Тапатока
        ....u zahtevu stikliras za onu vrstu prevoza za koji imas odredjenu kategoriju upisanu u vozacku dozvolu i kako sam navodis da imas polozenu C kategoriju, znaci da se radi o teretnom transportu pa ces za isti i traziti izdavanje sertifikata.

        Comment

        • URKE 80
          CBC Veteran
          • 02.01.2013
          • 102
          • Požarevac
          • Renault Clio mk3 1.2

          #34
          Hvala! Treba ovo iskoristiti pod ovakvim uslovima!

          Послато са Moto C уз помоћ Тапатока

          Comment

          • Siera
            Cbc Senator
            • 09.11.2009
            • 1365
            • Čačak
            • Stralis

            #35
            Koliko znam ovo će biti priznato samo u SRB a ko hoće preko mora da kod odradi po njihovim propisima sad da li polaganje ili prevodjenje ne znam ali koliko sam čuo polaganje će biti aktuelno
            Red Bull daje krila al zato rakija daje quatrro

            Comment

            • driverxl
              CBC Senator XXL
              • 03.06.2011
              • 560
              • Srbija
              • karuce

              #36
              To je moj Rade u ovom trenutku iskljucivo stvar licne tj.subjektivne procene da li ce se to negde priznati ili nece jer u vom trenuku svi mi ovde to ne znamo sigurno.Ono sto znamo sigurno jeste da obuka za CPC sertifikat ili popularni cod 95 jeste i mora da bude potpuno ista i po istim pravilima u svakoj drzavi potpisnici odredjenih medjunarodnih sporzuma iz oblasti transporta putnika u robe.Sve drugo je izmisljotina i cista laz skeptika i kod nas i u okruzenju, no imajuci u vidu kako su do skora odredjeni vozacki pametnjakovici tumacili ili bolje receno lupetali za odredbe zakona o vremenima rada i odmorima vozaca u domacem i medjunarodnom drumskom transportu, ni sva ova nakaradna i proizvoljna tumacenja u vezi ovog domaceg koda nece da budu nikakvo cudo niti nesto novo.To prevedeno na srpski jezxik za srpski kod 95 znaci da je recimo nemacka drzava u obavezi da po medjunarodnim sporazumima ciji je ona potpisnik, ovaj kod duzna da prizna ukoliko kao pravna drzava postuje odredbe vlastitih propisa i zakona.Ne postoji nista drugo ili trece osim suspenizje svih potpisanih medjunarodnih spo0razuma od strane nemacke drzave , ali tako nesto mora da ratifikuje nemacka skupstina a koliko znamo tako nesto ne da se nije desilo, nego nema ni pomisli o tako necemu.Da ne idemo u neku "visoku" politiku, ali i u tom smislu ima oedjenih pomaka koji dokumentovani upravo na ovim stranicama ovde u vidu naseg upisanog koda, naseg vozaca u nemacku vozcku dozvolu.Sta jos treba kao dokaz da to ide u nekom dobrom smeru sta god mi mislili o nasoj drzavi i nadleznim organima iste koji se bave tematikom drumskog saobracaja.Obzirom da mnogo toga jos uvek ne znamo, najbolje je da ovakvi kakvi smo svi mi zajedno sacekamo vreme posle 01.januara naredne godine, a onda cemo verovatno valjda nesto vise i znati.
              Ja bih vrlo iskreno voleo da svi skeptici ostanu dosledni sebi i svom stavu da domaci cpc sertifikat i vozacku licencu ne vrede nigde i nista i da iste ne vade ovde , vec da to ignosrisu ne bi li tako ustedeli pare i ispostovali sebe i svoju rec.

              Comment

              • vozacnis
                CBC Početnik
                • 26.08.2019
                • 5
                • Nis
                • Mazda

                #37
                Kao sto sam i obecao

                Kao sto sam i obecao javljam Vam u vezi priznavanja CPC u Evropi ( ogranicavam se na Sloveniju i Madjarsku ).Upisao sam COD 95 u vozacku dozvolu i juce stigla.Zvao sam direktno malopre ( 03.09.2019 u 09 30 ), nema rekla kazala ja licno zvao u Sloveniji se priznaje samo ako je polozen u nekoj zemlji EU i moze i na kartici ne mora da bude upisan u Madjarskoj mi potvrdjeno da ne vazi.Znaci nas CPC NE VAZI u ove dve zemlje.Sad mozemo da pricamo o clanovima i ostalom zakonu ali ovo su informacije iz dve ozbiljne firme i ljudi koji su na zadacima obrade prijema radnika.U sustini vracamo se na pocetak , bacene pare za karticu i vadjenje nove vozacke,jos jedna prevara ove drzave. Ako se vozi nas kamijon ( nase tablice ) u tom slucaju ne znam dali policija prihvata jer sam reko da cu da javim samo potvrdjene informacije.Na zalost bio sam u pravu za demagogiju , sada moze neko da se poziva na clanove zakona i da tamo pokusa da dokazuje nesto ali dobice odgovor " NISTE PRIMLJENI " tolko o nasem zakonu i pomoci vozacima , bacenih 100 EU uludo.ADR sertifikat se priznaje u obe zemlje i licenca za viljuskar ( obavezno povedite racuna da Vam je licenca napisana na latinici ).
                Pozdrav za sve kolege
                Last edited by vozacnis; 03.09.2019, 10:17. Reason: dodatak za ADR

                Comment

                • Siera
                  Cbc Senator
                  • 09.11.2009
                  • 1365
                  • Čačak
                  • Stralis

                  #38
                  Originally posted by Siera View Post
                  Koliko znam ovo će biti priznato samo u SRB a ko hoće preko mora da kod odradi po njihovim propisima sad da li polaganje ili prevodjenje ne znam ali koliko sam čuo polaganje će biti aktuelno
                  Kao što sam rekao, možda naš kod nekada bude negde priznat ali za sada ne
                  Red Bull daje krila al zato rakija daje quatrro

                  Comment

                  • Siera
                    Cbc Senator
                    • 09.11.2009
                    • 1365
                    • Čačak
                    • Stralis

                    #39
                    Ista situacija je bila i san anšim vozačkim dozvolama, skoro 30 godina nisu bile priznate, pa su tek pre negde u Evropi počeli da ih priznaju i da ih prevode, u USA još uvek nisu priznate, tako da nemojte isuviše očekivati. Verovatno će se u Evropi smisliti još neki propis koji će zahtevati neko polaganje i slično
                    Red Bull daje krila al zato rakija daje quatrro

                    Comment

                    • driverxl
                      CBC Senator XXL
                      • 03.06.2011
                      • 560
                      • Srbija
                      • karuce

                      #40
                      @vozacnis:

                      Ne vredi se raspravljati jer ocigledno svako drzi svoju stranu.Pre svega hvala tebi sto si sa nama podelio te informacije ali pokusaj da razumes da pre donosenja konacnog stava, razmislis malo koliko je tvoj zakljucak merodavan a zvao si samo po jednu firmu u Slo. jednu u HU?Nema veze sto su ti iz obe firme su rekli da ne priznaju srpski sertifikat, medjutim za tebe je to kraj price a potom potvrda licnog stava demagogija, lopovluk drzave ( tu nisi daleko od istine ali ne za ovu pricu ) itd.Nije to bas tako i ne ide to bas tako.Druze moj, nemam nameru niti mi pada na pamet ni tebe niti da bilo koga ovde ubedjujem u bilo sta i za bilo sta, nije to moj posao ali ako smo krenuli oko neke teme, daj neka to bude pravicno, korektno i posteno kako valjda i prilici ozbiljnim vozacima.Veruj mi na rec kao nekome ko je malo stariji od tebe, da je mnogo ruzno pa i ne bas puno korektno da na osnovu svog vrlo sturog iskustva, donosis bilo generalni zakljucak zato sto su te dve firme od (grubo receno) milion firmi u eu odbile za posao???Da li je to brzo donesen zakljucak proceni sam?Ne ide to tako.Zaboravio si da smo u moru nepoznanica oko ovog domaceg CPC , na prethodnim stranama pisali da je pravo bilo koje transportne firme u eu ( pomenuli smo Nemacku ) da taj sertifikat prizna ili ne prizna i tu niko od nas ne moze nista.Moze da spremi nekoliko desetina hiljada eura, da nadje dobrog advokata i da vodi nepotrebnu bitku sa nemackom drzavom i cak i ako bi je dobio po slovu njihovih zakona, sve bi bilo dzabe i izgubljena bitka jer ta neka firma koju bi recimo neko tuzio 'ladno moze da kaze: nisu nam potrebi vozaci.Nadam se da razumes da je ovo napisano hipoteticki ali da realno postoji i takva mogucnost koju bi samo ozbiljna ****** pokusala da iskoristi.Takodje, pisali smo da ima firmi i u eu koje ne priznaju HR. sertifikat iako je HR.u evropskoj uniji cak poprilicno nije priznat ni u nekim Slo. firmama, pa opet ne donosimo zakljucke da HR. sertifikat nije priznat u eu.Pokusavam na fini nacin da ti objasnim da nije sve ni crno ni belo odnosno da niko od nas ne zna jos uvek mnogo toga i da cemo to verovatno znati od naredne godine.Svaki ishitren zakljucak je los po sve zainteresovane a to nije bas mnogo lepo a nije ni ljudski.
                      Opet cu da iskoristim licno pravo da se ovde koristim tvojijm nacinom razmisljanja ali zaista bez lose namere i to na ovaj nacin:
                      Sta da ja sutra ovde napisem da sam takodje zvao dve firme ne navodeci imena firmi (iako ne mislim da si ti tvoje iskustvo izmislio) i da ovde napisem da obe firme mene primaju na posao i da mi priznaju nas sertifikat upisan u nasu vozacku dozvolu?Sta onda? Zar samo zbog toga trebam da kazem da svi drugi koji kazu da u eu nas sertifikat ne priznaju, lazu , ne govore istinu i da to za nas CPC sertifikat nije bacena para?Samo razmisli da li bi to bilo u redu jer veruj ili ne briga me bas, ja bukvalno sutra imam posao u Slo. a narocito u Italiji samo da hocu i da me to zanima.Zato ne treba biti iskljuciv a kako god da okrenemo, ja mislim i ne uticem na druge, da to ovde nije bacena para jer ce nam trebati za nas domaci saobracaj a i medjunarodni u vozilima sa srpskim tablicama, e to jeste obavezno i to je ono sto se vec danas zna.Veruj mi na rec da nije dobro zbog svih drugih izvoditi pogresne zakljucke na osnovu jednog jedinog primera.Ne sumnjam da ce biti puno firmi koji ovaj domaci CPC nece priznati ukoliko im ne trebaju vozaci iz nasih krajeva ili ukoliko su u situaciji da ne rizikuju pred svojim drzavni organima imajuci u vidu da oni tamo nisu glupi i znaju kako se ovo sada deli kod nas, no opet ako nekome zapinje za vozace, primice te i da nemas isti i platice ti sva polaganja tamo samo ko im zapinje za tebe kao vozaca.
                      Ocigledno je ovo prica u krug i bez kraja.
                      Prost primer: nisu svi policajci ili carinici stoka i losi ljudi ako se neko lose poneo prema meni ili me upecao u nekoj nedozovljenoj radnji, odnosno nisu svi oni dobri ako je neko od tih bio vrlo fini i korktan prema meni, te ti zato predlazem da pre nego doneses neki zakljucak za bilo sta, budes malo strpljiv narocito tamo gde o necemu mnogo malo i znas i gde i drugi vrlo malo znaju.Kao sto rekoh, licno mene ne pogadja ni jedna jedina varijanta ni za ovde ni za posao u EU da ne mislis da nesto branim ili napadam bas me ...le, ali ako pricamo kao ozbiljni ljudi i zelimo da nekome pomognemo, jedini pravi nacin za bilo koju temu jeste prvo zakonsko utemeljenje za naku tvrdnju, a potom i ono iskustveno ukoliko je validno.
                      Tebi cu pozeleti svaku mogucu srecu da tamo negde nepolju nadjes zeljeni posao sa priznatim ili nepriznatim srpskim CPC sertifikatom.Srecno.
                      Last edited by driverxl; 03.09.2019, 18:48.

                      Comment

                      • driverxl
                        CBC Senator XXL
                        • 03.06.2011
                        • 560
                        • Srbija
                        • karuce

                        #41
                        Originally posted by Siera View Post
                        Kao što sam rekao, možda naš kod nekada bude negde priznat ali za sada ne
                        Ne mislim da si u pravu jer to ne znamo a ono sto znamo jeste da ti kao vozac vozila srpskih tablica i cemt dozvolom , najverovatnije neces uci ni kod Hrvata, ni kod Madjara vec od prvog januara naredne godine.Vrlo prosto, nemojte bre ljudi vaditi CPC koji niko ne priznaje i nigde ne vazi i mi smo pricu ispricali.Resena stvar jer jos uvek nista nije na silu, slobodna volja svakog vozaca i zato sam napisao da svima vama koji i dalje tvrdite da to nigde ne vazi, ne vredi i ne priznaje se, ne vadite taj domaci sertifikat i ne bacate pare, ko im bre ...e mater lopovsku.
                        Last edited by driverxl; 03.09.2019, 19:09.

                        Comment

                        • Siera
                          Cbc Senator
                          • 09.11.2009
                          • 1365
                          • Čačak
                          • Stralis

                          #42
                          Pa kod su uveli kao potreban dokumenat svake Evropske zemlje i svi propisi su skoro jedinstveni, isto kao što je potrebna vozačka dozvola ili ADR dozvola tako su i kod usvojili kao obavezan dokumenat. Rekoh da će s kodom biti kao sa vozačkim dozvolama koje nisu bile priznate skoro 30 godina
                          Red Bull daje krila al zato rakija daje quatrro

                          Comment

                          • vozacnis
                            CBC Početnik
                            • 26.08.2019
                            • 5
                            • Nis
                            • Mazda

                            #43
                            @driverxl

                            Moj odgovor nije ishitren niti sam ja "mlad" , imam 52 god pa sad pogledaj jesam ili nisam mlad.
                            Ajmo hronoloski , ZOP je donesen 25 jula 2009 , onda smo cekali dugo da pocnu sa donosenjem podzakonskih akata ( nisu ni umeli da prepisu zakon kako valja ) ,
                            Agencija za bezbednost saobracaja je oformljena decembra 2009 a pocela sa radom 01.septembra 2010 god.
                            Posle toga agencija ceka na usvajanje podzakonskih akata za COD 95 ili CPC ili SRS zavisi gde su kako naveli tj pisali latinicom ii cirilicom.(ovo je na njihovom zvanicnom sajtu )
                            СЕРТИФИКАЦИЈА ПРЕДАВАЧА ЗА ЦПЦ И ИНСТРУКТОРА ЗА ЦПЦ
                            ПРИПРЕМНА НАСТАВА ЗА СЕРТИФИКАЦИЈУ ПРЕДАВАЧА ЗА СРС И ИНСТРУКТОРА ЗА СРС
                            Na donosenje podzakonskih akata se cekalo do 2018 , onda nisu bili spremni pa su odjednom na tenderu pustili AMSS da bude ovlascen za izdavanje tog nesrecnog dokumenta.
                            U licnom kontaktu sa AMSS nisu imali pojima (u licnom kontaktu provereno ) sta je to, da bi od januara meseca 2019 poceli stidljivo da pricaju da ce biti da se saceka itd.Iako je u tenderskoj dokumentaciji objavljeno da treba da izdaju licencu i da imaju minimum 60 i nesto mesta u Srbiji , stidljivi poceci su bili da je prvo mesto bilo u Beogradu ,za neko vreme drugo Novom Sadu i opet cekajuci trece u Nisu na punktu kod naplatne rampe .U prevodu se sakrili jer u Nisu imaju predstavnistvo u centru sa prostorijama , servisom , salterima itd.Bez obzira na sve odlazim do AMSS na naplatnoj rampi i treci ( 3 ) u Nisu predajem za dokumentaciju.U kartici mi je upisan datum 27.02.2019 , sto govori kada sam predao za licencu , tj da sam lepo pratio zakon i nacin izdavanja licenci.
                            Znaci od donosenja ZOPa do licence ( ne znam sto je i kod nas nisu krstili 95 vec CPC , SRS itd , najverovatnije ko i za naziv goriva svi znamo za euro dizel i evro dizel , mala razlika u imenu a velika u standardu i kvalitetu ) je trebalo sacekati 10 godina.
                            Posle toga u MUPu nisu imali pojima sta je to pa su se smilovali da pocnu da upisuju pod formom zamene istekle vozacke dozvole ? ( provereno na sajtu MUP Srbije , nigde nema upustvo niti bilo sta za KOD 95 ) a tako sam i ja uplatio pre nedelju dana.
                            Zakljucak , rade nesto ko poluilegalno , nismo skojevci nego vozaci vazi il ne vazi , objavljeno il nije , prosto zar ne.Interesantno da su kazne brze usvojili.Ne moze da radnik /ca u jednom MUPu bude upoznata a u drugom ne , smesno je u najmanju ruku.
                            Sad prelazimo na vazenje naseg dokumenta u inostranstvu , kako kazes u pitanju su male firmice i od slucaja do slucaja priznaju il ne priznaju ? Firma koju sam naveo je GARTNER KG , firma je Austriska ima vise od 2000 ( dve hiljade ) slepera, 2700 poluprikolica ( dvehiljadesedamstotina) i ima predstavnistva u 11 zemlji.Znaci nas dokument Vam ne vazi u 11 zemlji i pride Slovenija.Mrzi me sada da navodim podatke o Slovenackoj firmi ali je takodje "sitna" ko i ova.
                            Dalje nije tacno da ne zele da zaposljavaju vozace sa Balkana bas nasuprot.U mom konkretnom slucaju znaci navodim licno vido svojim ocima i bio tamo.Imaju posebnu kancelariju sa zastavom Srbije na dovratku , tj kancelariju namenjenu za vozace odavde u kojoj svi govore srpski,imaju svog prevodioca za dokumentaciju i posebnog prevodioca za polaganje.Zato sam i naveo da je bitno da dokumentacija bude na latinici.Ljudi se maksimalno potrudili , koliko veruju u nasu vozacku prosto provere , jesi vozac , jesam , evo ti sleper sa popuprikolicom i provozaj ga po poligonu koji je uredjen , znaci cunjevi oznake itd.Tek onda kazu jesi vozac si mozes dalje da polazes ostale stvari.
                            Od ti firmi sam dobio informaciju da nas/nasa kod/licenca CPC , SRS ili sta je vec NE VAZI.
                            Nisam sedeo u Srbiji i samo citao zakone vec i licno otiso i uverio se,znaci sve sto iznosim je licno iskustvo uzivo ne po forumima i parkinzima ili kafanama.
                            I dalje tvrdim da je bacena para na nasu licencu jer su se dosetili da uzmu jos malo para i napisu jos neku kaznu.
                            To me podseca na PRVU POMOC koja vazi samo kod nas i za nase tablice,obicna pljacka ili moje cekanje na stan za mlade bracne parove a cerka mi stigla za udaju.Polaganje za traktor ? A auto skole nemaju traktore.Licenca za viljuskar ? Niko nema viljuskar ali ako Vam vasa frizerka napise da ste vozili 300 sati onda direktno mozete da polazete i dobijete licencu za 16000 din.Sto je najsmesnije na akademiji OKSFORD Vam izdaju licencu koja nije dvojezicna ali Vam ljubazno ponude da mogu da Vam prevedu licencu , naravno za pare.
                            Nemojmo da unosimo dezinformacije medju kolege , ako tvrdite nesto tvrdite na osnovu licnog iskustva.Ovo sve sto sam reko je moje licno iskustvo , gde sam bio licno , ucestvovao u tome fizicki i sve sto tvrdim imam zvanicnu dokumentaciju ili je sa zvanicnih sajtova.
                            Kolega koji je upisao KOD 95 u Nemackoj na osnovu nase licence neka napise ko i ja u kom gradu i firmi , mozda dovoljno i u kom gradu i idem licno da upisem , normalno obavestavam Vas sa dokumentacijom zvanicnom i licnim iskustvom na licu mesta.Sve ostalo je rekla kazala .
                            Ko ima vremena da izgubi jos 10 godina na lazi i dezinformacije neka ceka i bice sve priznato.
                            Zamolio bih Vas da napisete u kom gradu i kojoj firmi je covek upisao COD 95 , znaci bez baustele preko nasih muljatora gde sve moze , dokument mora da bude izdat od ovlascenog organa i potpuno legalan.Usput neka napise koliko ga je to kostalo.Nije mi tesko da skoknem do Nemacke i uradim to , ko sto sam otiso u MUP i upisao nas ne vazeci kod.
                            Hvala na brzom odgovoru
                            Last edited by vozacnis; 03.09.2019, 20:41.

                            Comment

                            • driverxl
                              CBC Senator XXL
                              • 03.06.2011
                              • 560
                              • Srbija
                              • karuce

                              #44
                              Dragi moj mladji kolega, nisam ovde da bih se ubedjivao ili raspravljao sa tobom ili bilo kim drugim i reci cu ti otvoreno kratko i jasno: previse moj prijatelju sve shvatas bukvalno i sa velikom dozom besa i gorcine.Izvini kolega, moze da procitas milion zakona ali ako ga ne rastumacis na pravi ili jos gore rastumacis ga na sebi svojstven i pogresan nacin, dzabe svo citanje.Primer za to jeste da tebi i dalje nije jasno zasto kao nasi nisu krstili kao i svi ostali to nazivom kod 95 vec sa CPC sertifikat.Ako se vratis nekoliko stranica i postova nazad, lepo pise da je ispravan naziv CPC sertifikat a da je po sifarniku kodova u kome se vode odredjene delatnosti i nazivi, CPC sertifikat nalazi na broju 95 u sifarniku kodova i da su vozaci po inerciji usvojili laksi i pravi nazvi COD95 .Onda vozaci pisu da CPC sdertifikat i cod 95 nisu ista stvar, da je cod jaci a seetifikat nevazan i slicne nebiloze kao odraz loseg ili cak pogresnog informisanja , a onda od pogresnog temelja sve na dalje bude pogresno.Nismo ni ti ni ja to izmislili , ni te nazive , ni taj sifarnik kodova niti bilo sta drugo ali obzirom da citas, potrudi se i proveri da li je i ovo sto sam napsao dezinfromacija, ja znam gde to pise.Sada cu da ponovim jos samo jednom a vreme i prilike ce me demantovati da li gresim ili ne ( ne samo mene nego sve nas ) sledece: pojedine pokrajine u toj ...... Nemackoj u koju svi hrle kao da tamo dzabe dele pare, priznaju nasu plastiku tj.licencu naravno uz papir tj.CPC sertifikat na osnovu koga se dobija ta plastika, a pojedine pokrajine to ne priznaju.Sta sada treba da kazemo za one a ima ih sve vise iz Srbije, kojima je jedna nemacka pokrajina priznala kako same nemacke vlasti kazu plastiku ( samo papir bez plastike - licence ne priznaju ) , da su svi oni lazovi ili jos gore: sta da kazemo za one kojima odredjene pokrajine u Nemackoj ne priznaju ni papir ni plastiku da su sada i oni lazovi???To je ono sto pravi zbrku i ako ne uspem iz prve negde, tu je kraj sveta.Zato licno mislim da treba bitri strpljiv, sacekati i ne donositi ishitrene odluke jer je sve to ovde jos novo, a ja sam svoje vidjenje te stvari kod nas sam objasnio jos na pocetku.
                              Ne zelim niti mogu vise da se raspravljam ni sa tobom niti sa bilo kime, radi moj prijatelju onako kako mislis da treba, mnogo mi energije ode na neka ubedjivanja za koje ti ja ovde kazem bez ljutenje i uvrede, da neke stvari rekao bih vrlo pogresno tumacis pa i shvatas iz nekoih svojih razloga u koje ja necu da ulazim, vec ti i dalje zelim svaki mogucu srecu da nadjes sebi posao tamo gde si naumio i neka te ne tom ali i svim ostalim putevima , prati samo sreca.Sto se tice ove teme, ja sam sa njome zavrsio u potpunosti.

                              • Goran Jovanovic Na pitanje da li vazi Kod95 oz Srbije?
                                Iz Nemacke firme odgovor : if you have a plastic card with all the informations on it, than it is possible, but only a document, it isn´t possible




                              Last edited by driverxl; 03.09.2019, 21:29.

                              Comment

                              • Nelson
                                CBC Senator
                                • 01.08.2017
                                • 211
                                • selo
                                • Fiat Stilo 1.9 JTD

                                #45
                                Dugačke postove pišete.
                                Generalno, mi naš kod imamo i mora biti važeći svuda po evropi tj u svim zemljama potpisnicama.

                                Drugo, koja će zemlja priznati prilikom promene vozačke dozvole i naš kod upisati to zavisi od potpisanih međudržavnih sporazuma.
                                A opet na kraju sve to može neka neuka šalteruša da stopira i sad ako nema čovek neko znanje stranog jezika , slova zakona na koje bi se pozvao onda je sve uzalud.

                                Comment

                                Working...
                                X