Ovde možete navoditi firme koje nisu ispunile ugovorenu - dogovorenu obavezu iz bilo kog razloga.
Transpotne firme - Crna lista
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Transpotne firme - Crna lista
Samo par miliona ljudi imaju tu sreću da žive u Srbiji!!!.....Ostali nemaju tu sreću, ali imaju sve drugo!!!
Mišljenja su kao ekseri: što više udaramo po njima, to dublje prodiru.
Lopovi će biti krivično gonjeni, država ne voli konkurenciju.
Žene su zakon a, muškarci vole rupu u zakonu!Tags: None
- Stuck
-
-
"Finishing second means you are the first person to lose" - Gilles Villeneuve.
-
-
na profesional popović - transport do 7.5t - ne ispalćuje ništa
mbj inđija isto tako.Samo par miliona ljudi imaju tu sreću da žive u Srbiji!!!.....Ostali nemaju tu sreću, ali imaju sve drugo!!!
Mišljenja su kao ekseri: što više udaramo po njima, to dublje prodiru.
Lopovi će biti krivično gonjeni, država ne voli konkurenciju.
Žene su zakon a, muškarci vole rupu u zakonu!
Comment
-
-
Moj "zemljak"- Iva Šped Komerc- Pola Srbije ga juri za novac- akcija mu je da pozove prevoznika, ponudi mu neke sulude pare (recimo 2000 eura iz Milana), prevoznik odradi turu fakturiše, dostavi orginal papire. Lik 'ladno fakturiše, naplati i otkači prevoznika.Zbog takvih kretena normalni ljudi izlaze na loš glas jer nas sve trpaju u isti koš.
Još jedan "zemljak"-Bomi AS d.o.o.- Čovek je "radio" u Mladenovcu, pa se preselio u Veliku Planu, posle dva meseca u Lapovo, pa je sad,koliko ja znam u Kragujevcu. Način rada je skoro potpuno isti kao kod lika gore."Finishing second means you are the first person to lose" - Gilles Villeneuve.
Comment
-
-
Ne pričaj mi ništa o tome. Ja sam otvorio firmu pre godinu dana i ludim od takvih likova. Svi, ali baš svi moji prevoznici su imali problem sa nekim od tih likova. Ova dva lika koje sam ja nave su iz moje okoline, ali znam za bar još desetak njih koje treba nabiti na kolac pred svakim većim terminalom u Srbiji..."Finishing second means you are the first person to lose" - Gilles Villeneuve.
Comment
-
-
Momci pitanje za sve koji znaju ili još bolje koji su imali iskustva sa IDIOTIMA.Ćaletu (autoprevoznik) jedna firma duguje oko 400.000 din i naravno prave se blesavi,šta je potrebno da ih tužim i kojim putem krenuti tj dali postoji prečica za naplatu ili klasično advokat i suđenja u nedogled.Koju dokumentaciju prikupiti za pokretanje tužbe?HVALA VAM UNAPRED NA ODGOVORIMA
Dobro vozim,kupio sam dozvolu za devize:-)
Comment
-
-
kopija fakture i dosta jeako si vozio medjunarodnu cmr.
Samo par miliona ljudi imaju tu sreću da žive u Srbiji!!!.....Ostali nemaju tu sreću, ali imaju sve drugo!!!
Mišljenja su kao ekseri: što više udaramo po njima, to dublje prodiru.
Lopovi će biti krivično gonjeni, država ne voli konkurenciju.
Žene su zakon a, muškarci vole rupu u zakonu!
Comment
-
-
Jbg bilo je kombinovano i preko i unutrašnji ali imam sve primerke cmr kod sebe.Imaš li nekog iskustva koliko traje od tužbe do naplate i kako najjeftinije proći,advokatu 10% više-manje?Izvini ako te smaram ali stvarno nemam iskustva sa tim.
Dobro vozim,kupio sam dozvolu za devize:-)
Comment
-
-
netreba ti advokat. uzmes fakture i cmr iskopiras otkucas u vordu tuzbu i predaz u sudu. mislim da se placa 4000 dinara i na sve to tuzeni placa sutske troskove, troskove tuzbe i kamatu za period od nastanka duga. u sustini nista komplikovano. sud mu blokira racun pa dok se ne naplati.Samo par miliona ljudi imaju tu sreću da žive u Srbiji!!!.....Ostali nemaju tu sreću, ali imaju sve drugo!!!
Mišljenja su kao ekseri: što više udaramo po njima, to dublje prodiru.
Lopovi će biti krivično gonjeni, država ne voli konkurenciju.
Žene su zakon a, muškarci vole rupu u zakonu!
Comment
-
-
Moraš prvo da proveriš naloge za utovar. Moj savet ti je da uvek, ALI UVEK, imaš uredan potpisan i overen nalog za utovar pre nego što počneš sa poslom. To je jedini način da se kasnije zaštitiš pred sudom. Kopije CMR-a, Ex, Eur1 i T1 ukoliko ih dobiješ na mestu utovara obavezno čuvaj jer je to tvoj dokaz da je transport obavljen. Imaš tri načina da naplatiš u zemlji Srbiji:
1. Pretiš tužbom, nađeš advokata, tužiš- budi spreman da čekaš do sudnjeg dana
2. Praviš se blesav, za istu firmu natovariš turu robe i parkiraš kamion negde. Kažeš da nećeš istovariti robu dok ti se ne plate prethodna dugovanja.
3. Da zivkaš dužnika na svakih deset miniuta dok mu se toliko ne smuči da ti plati.
UVEK PROVERI SA KIM RADIŠ PRE NEGO ŠTO MU UTOVARIŠ ROBU. Trudi se da što više svojih komitenata lično upoznaš jer ćeš tako najlakše steći utisak da li vredi raditi sa njima."Finishing second means you are the first person to lose" - Gilles Villeneuve.
Comment
-
-
Ma ta saradnja je trajala da kažemo neko duže vreme,nekako se naplaćivalo,doduše uz kašnjenja i prolongiranja,ali ono kao treba imati razumevanja za poslovanje u Srbiji.Međutim od početka ove godine to je totalno stalo tj ono što su uplatili je bilo samo za rad od ove godine tako da je ne mali dug ostao iz prošle.Na kraju ću morati preko suda,ako ne odreaguju na opomenu pred utuženje,pa šta bude,što kaže ac1d do "sudnjeg dana".
Dobro vozim,kupio sam dozvolu za devize:-)
Comment
-
-
Upravo sam se setio nečega. Prošle godine u Avgustu sam odradio desetak tura u domaćem transportu od kojih mi je jedan deo plaćen, a drugi nije. Direktor firme za koju je voženo mi je 'ladno ponudio pun šleper ŠIPKA (šipurka) u kompezaciju! Posle te ponude sam se smejao jedno nedelju dana... Platili su kada im se javio moj prijatelj advokat.... posle dva meseca naravno..."Finishing second means you are the first person to lose" - Gilles Villeneuve.
Comment
-
Comment