Ako ste radili u nekoj transportnoj firmi ili imali posla sa nekom transportnom firmom i bili zadovoljni njihovom uslugom navedite ih ovde
Samo par miliona ljudi imaju tu sreću da žive u Srbiji!!!.....Ostali nemaju tu sreću, ali imaju sve drugo!!!
Mišljenja su kao ekseri: što više udaramo po njima, to dublje prodiru.
Lopovi će biti krivično gonjeni, država ne voli konkurenciju.
Žene su zakon a, muškarci vole rupu u zakonu!
Prevoznike obično prati glas da su najveći prevaranti (pored pumpaša), razne mahinacije, otkazivanje u pola ture, kašnjenja na utovare... svakog dana radim sa gomilom transportera i imam jako lepa iskustva sa sledećim firmama:
-Teodosić Šped d.o.o.- Valjevo- Pravi profesionalci, sa njima sam "odradio" više od 10 tura bez ikakvog problema. Vozila šleperi i prikoličari.
-Uzor d.o.o.- Pranjani- Sjajan prevoznik, specijalista za zbirne utovare u Nemačkoj i Austriji. Vozila solaši 3t i par Sprintera
-Nim Šped d.o.o.- Čačak- Više nego korektan prevoznik, specijalisti za Španiju, Francusku i jug Nemačke. Vozila šleperi i hladnjače
-Ruma trans d.o.o.- Ruma- Odličan prevoznik, posle gomile tura sa njima nikad problema. Specijalisti za Sloveniju, Italiju i Istočnu Nemačku. Vozila šleperi+ par mega trailera.
Pošto se ovim poslom bavim svakog dana (celog dana) u kontaktu sam sa velikim brojem prevoznika, ali ovo su ljudi koje najradije zovem i sa kojima najradije radim upravo zbog korektnosti, poznavanja posla i profesionalnog pristupa.
"Finishing second means you are the first person to lose" - Gilles Villeneuve.
Uglavnom sve firme zadovolje svoje musterije na ovaj ili onaj nacin,ali se sve to slomi na nama vozacima i to sa strane musterije izgleda ok,a opet kad pricas sa vozacima retko koji ce da ti kaze da je zadovoljan i da je sve super oko organizacije u firmi i da sve tece glatko i bez problema !
Po onome sto ja znam malo je privatnika koji platu daju na vreme i da su nacini naplate veoma razliciti, ali uvek ce postojati debili koji ce raditi maltene za dz i koji ce uvek nalaziti posao, to je ono sto boli....
cekaj jos samo malo. po mojoj proceni do leta i u srbiji ce faliti barem 3000 vozaca jer za te nazovimo novce nece vise niko da radi.
Samo par miliona ljudi imaju tu sreću da žive u Srbiji!!!.....Ostali nemaju tu sreću, ali imaju sve drugo!!!
Mišljenja su kao ekseri: što više udaramo po njima, to dublje prodiru.
Lopovi će biti krivično gonjeni, država ne voli konkurenciju.
Žene su zakon a, muškarci vole rupu u zakonu!
Pa nece faliti jer dosta njih menja firme u nadi da bi nasli nesto bolje,a dolaze i novi klinci koji ce da rade bilo sta i za bilo koje pare ne bi li stekli znanje i neophodno iskustvo, a oni su pravi za te sto ne placaju odradi mu mesec dva i da otkaz, ode u drugu, trecu firmu i tako....
resice se i to. onaj ko ima imalo iskustva u ovome poslu zna da ceni svoj rad. a i zasto bi neko ovde radio zna se za koje pare kada mu je slovenija jako blizu.
Samo par miliona ljudi imaju tu sreću da žive u Srbiji!!!.....Ostali nemaju tu sreću, ali imaju sve drugo!!!
Mišljenja su kao ekseri: što više udaramo po njima, to dublje prodiru.
Lopovi će biti krivično gonjeni, država ne voli konkurenciju.
Žene su zakon a, muškarci vole rupu u zakonu!
Pa evo ja prvi ne bih otisao u Sloveniju, bas me za*ole za 300-400e da idem negde gde ne znam nikoga i da radim non stop, jesu tamo vece pare ali je i standard jaci, skuplji je i zivot i sve .... Nije bas sjajno kao sto pricaju !
Nista lepse kad si kuci, pa makar i 2x nedeljno
Samo par miliona ljudi imaju tu sreću da žive u Srbiji!!!.....Ostali nemaju tu sreću, ali imaju sve drugo!!!
Mišljenja su kao ekseri: što više udaramo po njima, to dublje prodiru.
Lopovi će biti krivično gonjeni, država ne voli konkurenciju.
Žene su zakon a, muškarci vole rupu u zakonu!
Pa ako cemo tako u Kanadi moze ne duplo nego puno vise od toga da se uzme,ali necemo ici bas iz krajnosti u krajnost !
Npr. Slovenac u mojoj firmi u Sloveniji koji je vozac kao i ja ima fixnu platu 1800e i jos plus na to i zali se, a ja imam fix 275e + jos na prekovremene sate i dnevnice ali daleko od njegove startne svakako , pa sta ja onda da radim? Da se samoubijem mozda kez
Samo par miliona ljudi imaju tu sreću da žive u Srbiji!!!.....Ostali nemaju tu sreću, ali imaju sve drugo!!!
Mišljenja su kao ekseri: što više udaramo po njima, to dublje prodiru.
Lopovi će biti krivično gonjeni, država ne voli konkurenciju.
Žene su zakon a, muškarci vole rupu u zakonu!
Kako kada uglavnom da, ali ja kad ne idem na posao imam platu, ne zavisim od ture, naravno svaka tura mi je + na tih 275e, bude tu para nije da nije...
Jeste li razmišljali o svom privatnom kamionu? Ja već par meseci pravim proračune i pokušavam da "zatvorim konstrukciju" kako bih nabavio kamion ili kombi sa prikolicom. Ajd' malo iskustava ipak ste Vi na terenu svakog dana.
"Finishing second means you are the first person to lose" - Gilles Villeneuve.
Pa vidi kako ja gledam na to, najlakse je kupiti kamion (mislim nije ali od svega sto te ceka veruj mi jeste najlakse uzeti kredit, prodati plac, pozajmiti isl.) ali treba ti neko ko ce da uposli taj kamion na duze vreme i ko ce ti garantovati posao i redovne ture, o redovnoj isplati da ne govorim, znam dosta njih koji imaju i slepera i male kamione i rade stvarno super, ali takodje znam i skoro duplo vise njih kojima kamioni bleje, koji recimo ne mogu da dobiju dozvole za preko jer su euro 2 ili 3 a za bolje se nema, najgore je za kamion da stoji....
npr. Kolega koji sada radi samnom ima DAF-a 95 i polu jumbo prikolicu, kupio ga je po pola sa nekim likom radili su bas dobro skoro godinu dana, otplatili kamion, picili preko imali ozbiljne ture u oba smera,ali jednostavno par njih su ih uhvatili na foru ostali im duzni par hiljada eura, ljudi se zakopali u dugove i jedva se izvukli radeci u pola cene i sta ti ja znam jos, evo sada kamion stoji skoro 3god propada, nikome ne mogu da ga prodaju za neku realnu cifru a ni posla nema jer su stigli novi kamioni, novi privatnici itd...
Znaci ako unapred nemas ozbiljno dogovoren posao i nekoga kome verujes i sa kime mozes da poslujes ne ulazi u te vode !
Pazi 'vako, ja sam otvorio privatnu pre godinu dana i imam kakav-takav pregled tržišta. Trenutno je najisplativija varijanta kombi sa prikolicom, pod uslovom da imaš stalni izvoz. U tom slučaju izvozom pokrivaš dobar deo troškova (goriva i putarina) dok u povratku kupiš zbirne utovare (po meni najbolja varijanta Jug Nemačke, Austrija, Slovenija) znači kratka tura ne više od 3-4 utovarnih mesta uz put... može da se prođe solidno. Postoji i ono što je problem, a to je odmor vozača jer kombi baš i nije san snova za odmor... U svakom slučaju, kakva je situacija trenutno u našoj zemlji (bez namere da bilo koga pljujem) mislim da nije baš najpametnije zadužiti se... to je ono što me za sada sprečava da utrčim u neku kombinaciju za vozilu u svakom slučaju cene vozila kod nas i nisu preterano velike... koliko ja znam
"Finishing second means you are the first person to lose" - Gilles Villeneuve.
eto dobio si realna misljenja od drugara. Ja naprimer radim sa auto transporterom (bizarkom) ali na It table i bogu hvala ima posla. Cerade sam se davnih dana odrekao. Prvo mora da znas ta hoćes da vozis. Cerada, hladnjaca, kontejneri, automobili, vangabaritni....Kao sto ti je vec receno jako veliki problem su dozvole. Drumarina u zapadnoj evropi ti zavisi od euro standarda. sto veci euro standard manja drumarina. Ja isto tako znam jako puno kamiona koji stoje. Jenostavno treba ti dobar spediter koji ce ti obezbediti turu (a ti ces mu za to dati procenat). Meni na primer nije bitno da li imam povratnu turu (mada sa transporterom nikada nemam turu od davde jer yuga niko nece, ali se zato uvek naplati povratna.
Samo par miliona ljudi imaju tu sreću da žive u Srbiji!!!.....Ostali nemaju tu sreću, ali imaju sve drugo!!!
Mišljenja su kao ekseri: što više udaramo po njima, to dublje prodiru.
Lopovi će biti krivično gonjeni, država ne voli konkurenciju.
Žene su zakon a, muškarci vole rupu u zakonu!
Comment