Tekst je preuzet sa Pumeda u pitanju su promene i novi propisi u vezi prevoza ADR robe od prošle godine
Adr- Opasne materije u transportu
Collapse
X
-
U pravu si ali s'razlogom. Ne mali broj puta se desavalo da tablica na kamionu govori jedno a da se prevozi nesto apsolutno 10-to. Govorim ti iz licnog iskustva. Nisam pandur al' vatrogasac jesam.EX OPEL KADETT E C14NZ TUNED WITH LPG EQUIPMENT BY IVAN T
NOW OPEL VECTRA B 2.0DI 16V (X20DTL)
SVE PROLAZI PA CAK I DOZIVOTNA ROBIJA
Comment
-
-
Znam ja sve to, i to nikako ne mogu da shvatim, da neko vozi pesak a tabla mu je od Dizela ili Benzina, ne razumem zasto je toliko tesko skinuti je
Ali znam i to da se desilo x puta da me izvuku iz kolone i cimaju za brzinu, svima dobro znana fora 80% od ogranicenja isl. ali 500din su magicni kazem ja
Comment
-
-
To za kolonu si apsolutno u pravu ali mali milion puta dal' je auto-put ili obican magistralni kamioni sa takvim materijama (sad dal' su puni ili ne nebitno je) voze kao da voze putnicki auto od 1000kg. i 250ks. a ne mrcinu od 15 i vise tona kojoj bogami treba dobra duzina puta za zaustavljanje. Tebi svaka cast ali moras da priznas da gomila njih ne postuje tih 80%.
A sto se pandura tice i tih 500 dindzi sta da ti kazem ovo je Srbija i ljudima je za srecu potrebno jako malo.EX OPEL KADETT E C14NZ TUNED WITH LPG EQUIPMENT BY IVAN T
NOW OPEL VECTRA B 2.0DI 16V (X20DTL)
SVE PROLAZI PA CAK I DOZIVOTNA ROBIJA
Comment
-
-
i 200 resava problem.Samo par miliona ljudi imaju tu sreću da žive u Srbiji!!!.....Ostali nemaju tu sreću, ali imaju sve drugo!!!
Mišljenja su kao ekseri: što više udaramo po njima, to dublje prodiru.
Lopovi će biti krivično gonjeni, država ne voli konkurenciju.
Žene su zakon a, muškarci vole rupu u zakonu!
Comment
-
-
Sta gomila, niko ne postuje tih 80% ovako ili onako, bar ce na auto putu da ih prekrsi ako ne u naseljenom mestu, gledas da ne prekoracis znak a za to malo znaju da tolerisu, naravno uvek ima baxuza !
To za voznju mozda ti malo vise obracas paznju, svi uglavnom znaju da voze malo brze, kao i jaali veruj mi kamion sa ispravim kocnicama i dobrim gumama koci i to ozbiljno sto pun, sto prazan !
@Ada
pa odatle se pocinje pa ako upali, upali
Comment
-
-
Kakva su Vam iskustva sa prevozom ADR-a napolju? Ja sam do sada imao par slučajeva, većinu iz Italije do Srbije, i mislim da mi ni jednom nije prošao kamion da ga nisu "ubili" od zezanja na granici. Kako objašnjavate razlike u robi recimo, roba koja izlazi kao Adr 8 (u pitanju bio nekakav auto šampon), stiže na Batrovce gde mu zatvore ADR tabelu i kroz Srbiju ide kao "normalna" roba?"Finishing second means you are the first person to lose" - Gilles Villeneuve.
Comment
-
-
Pa vidi znas i sam da su svuda zakoni drugaciji i da smo mi takav narod da nam neke stvari tesko ulaze u glavu samim tim i ta neka inostarana pravila, neko zna a neko i nema pojma, daj samo da se tera pa posle kuku majko, npr kolega je u Italiji platio kaznu sto je poveo zenu 350e, nema ADR i ne sme da se vozi sa njim, cao zdravo....
To za skidanje tabli je ponekad i bolje bar zbog toga sto znas unapred da ce da te d*kaju sa ili bez razloga, recimo u tunelu Sozina u CG kada ides iz pravca Podorice sa ADR teretom nema znak i prolazis kroz tunel bez problema, a kada dolazis sa kontra strane iz pravca Sutomora imas znak i ne daju ti da prodjes kroz tunel, eto na npr. za dole idem pun i vracam se prazan,a ne daju mi da prodjem, ja skinem table i prodjem bez problema ne diraju me
Comment
-
-
Ma kod nas sve može i to me ponekad izludi...mada mnogo lakše radim sa našim ljudima koji će da se snađu u takvim situacijama nego sa recimo Austrijancima (ako mu na nalogu za utovar napišeš da mora da skine točkove na utovaru i da dubi na glavi dok ga tovare on to i uradi, ali isto to očekuje i od tebe)... to za Italiju i ADR mi je poznato, jedan od mojih prevoznika se napravio pametan pa je uz ADR robu na kamion natovario dve palete nekih gluposti iako mu je u nalogu pisalo izričito bez dotovara... imao je kaznu oko 1000 eura+ vraćanje sa granice u skladište da ostavi to što je natovario+ kaznu za kašnjenje i nepoštovanje naloga... jedva sam izmolio Italijane da nam uplate bar da pokrijemo troškove... ali naravno, konstatacija ostaje MI SMO NAJPAMETNIJI!"Finishing second means you are the first person to lose" - Gilles Villeneuve.
Comment
-
-
Originally posted by Transporterrecimo u tunelu Sozina u CG kada ides iz pravca Podorice sa ADR teretom nema znak i prolazis kroz tunel bez problema, a kada dolazis sa kontra strane iz pravca Sutomora imas znak i ne daju ti da prodjes kroz tunel, eto na npr. za dole idem pun i vracam se prazan,a ne daju mi da prodjem, ja skinem table i prodjem bez problema ne diraju me
Da bi se prevozio pijesak kroz Sozinu on mora biti pokriven da se nebi prosipao.U slucaju da nije pokriven kazna je da te vrcu i ostaje ti put preko brda ( stari put ).
Tunel Sozina.
Comment
-
-
Ja sam radio na naplatnim rampama kod tunela,pa znam.Kakva je sada situacija neznam,ali mislim da se nije promijenila.Znam da je dosta cisterni dolazile prazne iz pravca PG,a pune se vrcale kroz tunel.
Comment
-
-
Moguce da taj znak ( ako mislis na displej pri skretanju za tunel ) ne radi zato sto veliki broj kamiona iz Crne Gore,Srbije,Kosova i Bosne i Hercegovine prolaze kroz tunel prazni,tj. dolaze iz pravca PG.Pa zbog toga je moguce da ne stoji obavjestenje da je zabranjen prolazak kroz tunel.Svi oni idu u Luku Bar za teret.Neki od njih ( najvise sa CG tablicama ) se vrcu puni kroz tunel.Bio sam tu cijelo ljeto i gledao svaki dan kako prolaze.Oni naprave po nekoliko tura na relaciji PG-BR,BR-PG;NK-BR,BR-NK.Jer im se vise isplati nego da idu preko brda.
Comment
-
Comment