Koja je cena sertifikata za digitalni taho
Digitalni tahografi
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Kao ovlastene radionice nemamo limit oko preuzimanja sertifikata, ali svaki moramo da pravdamo i zavedemo kome smo ga izdali, sa sve svim raspolozivim podacima. Tranutna cena je 300 dinara po komadu ( sto i pise na sajtu ABS-a) I to naravno sve avansno uz licno preuzimanje. Pa sad ko koliko ima sredstava toliko uzme.
Comment
-
-
To je relativno pristupačna cena s obzirom da je to ipak obrazac koji ima svoju zaštitu itd, nama za TIR sertifikat naj običnija, nej prostija dvolisnica papira doduše komplet je dva primerka znači dve dvolisnice komora uzima 1600din i taj obrazac služi 2 godine, sa tim nas (deru) nije to neki novac ali realno rečeno taj obrazac realno vredi možda 50 din ali jbgRed Bull daje krila al zato rakija daje quatrro
Comment
-
-
Ovih dana se vodila polemika o validnosti ovakvih Sertifikata u Agenciji za Bezbednost Saobracaja. Zakljucak koji je donet ( izgleda) je da je ok. Trebalo bi da vaze sva Uverenja koja su izdata pre nego sto je oformljeno dvadesetak radionica u Srbiji (od prilike izdata do Marta meseca 2013. god). Prevoznici su uradili sve sto se trazilo od njih kao i radionice koje su bile u postupku. Na zalost, ABS je ozbiljno kasnila u odnosu na propise koje su doneli i formiranjem (ovlascivanjem) radionica. U danasnjem razgovoru sa ABS-om dobio sam takvo tumacenje. Trebalo bi da se takav njihov dopis posalje tehnickom pregledima koliko sutra. Prosledjen je MUP-u i sad je sve do njih. Mnogi iz ABS-a peru ruke od ovoga, a nezvanicno su dozvolili da se pregledi vrse sa stranim servisnim karticama, kako bi pokrili prerano objavljivanje zakona i svoje ozbiljno kasnjenje sa ovlascenjima. Ukoliko smatrate da moze da nastane problem, obratite se radionici koja vam je uradila pregled, ukoliko im je stalo do vas kao poslovnog partnera, verovatno ce vam uraditi novi pregled sa domacom katicom bez naknade, osim troskova samog Uverenja.
Po AETR sporazumu koji je Srbija potpisala, davno, kao deseti clan ( pre Nemacke), stoji da se pregledi, bez obzira gde su uradjeni priznaju u svim zemljama potpisnicama.
Nadam se da sam vam pomogao.Last edited by GENCEL; 24.04.2013, 23:05.
Comment
-
-
mis pozdrav svima
caaos imam atega 818 registrovan na fizicko lice na sopstvene potrebe prevezem nekada malo drva za sebe neki ormar u vikendicu,cisto kupio da ga imam ,nosivost mu je 3260kg,pa me interesuje da li je potrebno da pisem tahograf,hvala u napred
Comment
-
-
Tahograf je obavezan za sva vozila cija najveca dozvoljena tezina prelazi 3.5 tone po novom ZOBS-u. Takodje, ukoliko samo vucno vozilo ne prelazi 3.5 tona ali vuce prikolicu, u tom slucaju je tahograf obavezan ako skup vozila prelazi 3.5 tona izuzev u slucaju kada se ne koristi u komercijalne svrhe(tezak dzip ili kombi vuce tesku i veliku kamp prikolicu ili tako nesto).
najveca dozvoljena tezina vozila je zbir mase vozila i nosivosti vozila.
najveca dozvoljena masa skupa vozila je zbir najvecih dozvoljenih masa vozila koja cine skup, umanjen za vertikalno opterecenje koje vozilo prima od priključnog vozila.
Posto je nosivost 3260kg, a cisto sumnjam da je masa praznog manja ili jednaka 240kg, DA, tahograf je obavezan.
Nadam se da sam pomogao ovim.Last edited by TITO; 17.05.2013, 13:12.
Comment
-
-
Kao sto je odgovoreno vec ( TITO) , tahograf je obavezan. Sto se tice popunjavanja taho listica, popunjavaju se samo kad se vozi. Svo ostalo vreme se pravda preko putnog naloga koji sadrzi pocetnu i zavrsnu kilometrazu za svaki dan i to je pravdanje dana kad se nije vozilo ( objasnjenje od strane nacelnika saobracajne policije u Novom Sadu).
Koliko sam shvatio radi se o analognom tahografu i ako je ovo tema za digitalni.
Ukoliko je digitalni tahograf, svako pomeranje vozila je moguce samo uz koriscenje memorijske kartice.Last edited by GENCEL; 26.05.2013, 13:35.
Comment
-
-
Originally posted by VladaKG1980 View PostInteresuje me da li je ovaj sertifikat za digitalni tahograf validan ?
Urađen je 31.07.2012. u jednoj domaćoj firmi.
Buni me to što je urađen na Hrvatskom sertifikatu, a kamion je u domaćem vlasništvu.
Hvala.
Zivela ABS
i
Comment
-
-
Originally posted by Dusann View PostPozdrav svima
Zanima me jel neko zna zašto se kod nekih vozača, kada ištampaju dnevni izvještaj, početni kilometri budu od 00:00 a kod nekih budu normalno kada mu krene smjena na primjer od 06:00?
Hvala!
pomenuo sam prve dt zato sto ,u odnosu na ove novije modele,moras da korigujes vreme rucno,preko dugmeta gore dole i smor je sto jedan pritisak je jedan minut tako da moras klikati do besvesti,dok ovi novi izbace automatski vreme pocetka smene.ne znam kako je tu sa murijom,ali ovde kod mene traze taj podatak kad odstampaju.kazna je 30 eura po danu ako fali taj podatak.posto obicno gledaju 28 radnih dana,i ako se izostavlja ta operacija,ode plata jbg
Comment
-
Comment