The longest road train ever
assembled was 1,018.2 m (3,340 ft) long and consisted of 79
trailers with a
combined weight of 1,072.3 tonnes (2.364 million lb). It was
pulled a distance
of 8 km (4.9 miles) by a Kenworth C501T truck driven
by Australia's Steven
Matthews, near Kalgoorlie, WA, Australia, on October
Ovo sam vec vidjao u nekim reportazama, mislim da je bilo i na TV-u, ali mi i dalje nije jasno kako je u stanju da povuce toliki teret. Verovatno da su motor i sama konstrukcija dodatno ojacavani.
I pored toga sto se krece iskljucivo po ravnom Australijskom putu, kako ga parkiraju kad treba da se izvrsi utovar/istovar?
Orthodoxy is not the religion, it is the meaning of life!
taj volvo je uradjen nesto na semu peterbilt i kenworth ,tako da se rucni menjac bas i trazi ima ih i sa sift menjacim , ali dosta ljudi vise voli stari nacin saltanja ,recimo dok VT800 se uveliko prodaje sa shift menjacem ...
@Pro_Touring_Mopar
verujem da je sasija ojacana , takodje verujem da svi ti kamoni koriste industrijske motore , naprimer najpoznatija firma je CAT (caterpillar)
takodje ,veliku ulogu imaju i menjac kao i diferencial , sve je to radjeno za te namene , raspon tockova je pomeren ,za razliku od USA modela , australiski teretni kamioni koi se koriste za te vozove , imaju prednju osovinu voucenu napred a odozada recimo dodaju i trecu , tako da bi rasporedili tezinu ...
I nije nesto......salu na stranu bas sam danas ulazio u novog xf105 na sajmu i mogu ti reci da mi se najvise svidja posle mana (u actrosa nisam ulazio).Stvarno je super odradjen,ima cak i mikrotalasnu
Nemam ovde slike, nisam kod kuce, ali omiljeni kamioni su mi:
Peterbilt 379
Scania R serija Topline
Daf XF 105
Mercedes Actros
E, da; ove sredjene Scanie je radila firma Juha Ristimaa
* An exceptional model line up with power ratings from 355 to 550 HP
* Cursor Engines with constant high torque valves and electronic fuel control
* Automated 12 and 16 speed multi mesh transmissions standard on all models
* Multiplex CANBUS wiring system guarantees reliability
* Spicer driveline shafts – North American rear axles
* PAX Hendrickson air suspensions
Disc brake option – standard with ABS & EBL braking dynamics
* Computerised diagnostic system – In-dash operator information display
Comment