truck log book

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • SAAB PoWeR
    CBC Senator XXL
    • 26.04.2005
    • 1394
    • tu iza coska(Milwaukee USA)

    truck log book

    u USA se zove log book
    moze se varati kako god hoces , naravno ako policajac hoce ,moze da proveri detaljno i da vidi dali si muljao , ali obicno to nerade

    znci pises odakle si krenuo gde si stajao i naravno u koje vreme si se zaustavljao , na osnovu tog vremena se vidi koliko si dugo vozio i racuna se brzina kojom si vozio , ja dok sam vozio nikada mi nije pisalo da sam vozio brze od 55 MPH a jesam muljao , log book mi nikada nije bio tacan
    cak sam i popratne papire od ture pisao sam da bi uklopio vreme


    kao se u europi vara ?

    _Svenska Aeroplan Aktie Bolaget _moj SAAB projekt ,moja photo galerija
  • Milorad90
    CBC Senator XXL
    • 26.07.2007
    • 975
    • Beograd

    #2
    Cekaj nesto mi nije jasno,da li imaju americki kamioni tahografe?

    Comment

    • SAAB PoWeR
      CBC Senator XXL
      • 26.04.2005
      • 1394
      • tu iza coska(Milwaukee USA)

      #3
      nemaju , imali su davnih godina , kao prica kruzi , dok su ih imali prevoz nije napredovao , kao i privreda je bila usporena , tako da su presli na log book i sve je krenulo nabolje , jer se moglo lakse varati ...
      _Svenska Aeroplan Aktie Bolaget _moj SAAB projekt ,moja photo galerija

      Comment

      • Milorad90
        CBC Senator XXL
        • 26.07.2007
        • 975
        • Beograd

        #4
        Sad mi je jasno.

        Comment

        • calibras
          CBC Član
          • 27.01.2007
          • 14
          • Kanjiza
          • Calibra..bila,a sad Scania R500 Highline.. :))

          #5
          Strava!!!
          http://www.youtube.com/watch?v=-FA7hUXD8WE

          Comment

          • MandariX
            CBC Član
            • 22.01.2008
            • 63
            • Beograd-Vozdovac

            #6
            Zapad,nema sta.......
            A kod nas taho i nikako drugacije.Nije ni cudo sto sav posao propade......
            Duh koji vozi........

            Comment

            • ac1d
              CBC Veteran
              • 22.02.2008
              • 124
              • Velika Plana

              #7
              Kod nas je još uvek aktuelna fora sa cigaretom i tahografom...
              "Finishing second means you are the first person to lose" - Gilles Villeneuve.

              Comment

              • ada
                CBC Senator XXL
                • 04.06.2005
                • 2375
                • Novi Sad
                • Svasta nesto

                #8
                u evropi se tahografi izbacuju a uvode se smart kartice. Ja se ne bi složio sa petljanjem oko toga jer u tom slučaju nepoštuješ prvo sebe jer i vozač je kao svako drugi (ima svoje radno vreme), a drugo rizikuješ prvo tuđ a onda svoj život. 10 sati vožnje dnevno je sasvim dovoljno.
                Samo par miliona ljudi imaju tu sreću da žive u Srbiji!!!.....Ostali nemaju tu sreću, ali imaju sve drugo!!!
                Mišljenja su kao ekseri: što više udaramo po njima, to dublje prodiru.
                Lopovi će biti krivično gonjeni, država ne voli konkurenciju.
                Žene su zakon a, muškarci vole rupu u zakonu!

                Comment

                • Milorad90
                  CBC Senator XXL
                  • 26.07.2007
                  • 975
                  • Beograd

                  #9
                  @ada

                  u potpunosti se slazem sa tobom,mnogo vozaca se preceni pa vozi i vise od deset sati, i posle kad napravi karambol na autoputu....svasta bude.Ipak je tahograf super stvar sto se tice bezbednosti.Ali sa ovim log book kod nas ja mislim da vozaci ne bi stajali.

                  @ac1d

                  A koja je to fora sa cigarom i tahografom??sta dobijes kad to uradis?
                  nikad to nisam cuo pa me zanima sta je to.

                  Comment

                  • Horsepower
                    CBC Senator XXL
                    • 29.12.2005
                    • 2000

                    #10
                    Re: truck log book

                    Originally posted by SAAB PoWeR
                    u USA se zove log book
                    moze se varati kako god hoces , naravno ako policajac hoce ,moze da proveri detaljno i da vidi dali si muljao , ali obicno to nerade

                    znci pises odakle si krenuo gde si stajao i naravno u koje vreme si se zaustavljao , na osnovu tog vremena se vidi koliko si dugo vozio i racuna se brzina kojom si vozio , ja dok sam vozio nikada mi nije pisalo da sam vozio brze od 55 MPH a jesam muljao , log book mi nikada nije bio tacan
                    cak sam i popratne papire od ture pisao sam da bi uklopio vreme


                    kao se u europi vara ?

                    Ajde priznaj koliko si kazna platio.

                    Comment

                    • Horsepower
                      CBC Senator XXL
                      • 29.12.2005
                      • 2000

                      #11
                      Originally posted by ada
                      u evropi se tahografi izbacuju a uvode se smart kartice. Ja se ne bi složio sa petljanjem oko toga jer u tom slučaju nepoštuješ prvo sebe jer i vozač je kao svako drugi (ima svoje radno vreme), a drugo rizikuješ prvo tuđ a onda svoj život. 10 sati vožnje dnevno je sasvim dovoljno.
                      Neznam kako je u Evropi, ali nema neke zarade u Americi tako ces voziti 10 sati pa spavati 8. I ovako je biznis kamiondzija otisao u tri lepe prethodinih godina, jos kad bi morao da vozis i spavas odredjeno vreme ...

                      Comment

                      • ac1d
                        CBC Veteran
                        • 22.02.2008
                        • 124
                        • Velika Plana

                        #12
                        @Milorad

                        Fora sa cigaretom je da se nekako zaglavi igla tako da ne prelazi određenu brzinu. To su mi objašnjavali stariji vozači, ali nisam video kako to rade. Druga fora za koju znam je da se traka pre stavljanja zagrebe na tačno određenoj brzini. Mislim da je najpopularnije i dalje,sakrivanje traka

                        Slažem se sa Adom da je najveća glupost koju jedan vozač može da uradi sebi je ne poštovanje tahografa i vremena vožnje. Ne samo da ne poštuje sebe već dovodi u pitanje i svoju bezbednost. Od prošle godine su u EU pojačane kontrole teretnog saobraćaja i to sa akcentom na dozvoljena vremena vožnje, radne sate i dinamiku vožnje. Kazne su ogromne tako da, koliko ja znam, vlasnici naših prevozničkih firmi više ne "ohrabruju" vozače da voze duže nego što je dozvoljeno. Jedini koji se još uvek "provlače" su vozači solaša na kraćim relacijama (tipa Beč, Minhen)
                        "Finishing second means you are the first person to lose" - Gilles Villeneuve.

                        Comment

                        • ada
                          CBC Senator XXL
                          • 04.06.2005
                          • 2375
                          • Novi Sad
                          • Svasta nesto

                          #13
                          i to samo ako ide preko slovenije i hrvatske. Tu možeš nekako da se provučeš. Preko mađarske. Nikako. Kazna ko mađara je 400000 forinti ili 1600€.
                          Samo par miliona ljudi imaju tu sreću da žive u Srbiji!!!.....Ostali nemaju tu sreću, ali imaju sve drugo!!!
                          Mišljenja su kao ekseri: što više udaramo po njima, to dublje prodiru.
                          Lopovi će biti krivično gonjeni, država ne voli konkurenciju.
                          Žene su zakon a, muškarci vole rupu u zakonu!

                          Comment

                          • ac1d
                            CBC Veteran
                            • 22.02.2008
                            • 124
                            • Velika Plana

                            #14
                            Ma kazne se kreću do 10000 eura za velika prekoračenja. Koliko znam, upravo su sindikati kamiondžija i insistirali na tim kontrolama kako bi svoje poslodavce sprečili da ih koriste na takav način. Nama takva sindikalna organizacija još uvek nedostaje.
                            "Finishing second means you are the first person to lose" - Gilles Villeneuve.

                            Comment

                            • SAAB PoWeR
                              CBC Senator XXL
                              • 26.04.2005
                              • 1394
                              • tu iza coska(Milwaukee USA)

                              #15
                              @ada
                              bez obzira , dali bio kamion ili bilo koje drugo motorno vozilo , dok si za volanom u zoni si rizika neki ,nekada cak ucesnici rizika i nesreca , , prema tome tvoj komentar gore nebi shvatio profesionalno , najglkuplje je reci ako si stariji vozac da imas iskustvo i da znas .


                              ja bi radije vozio vise od deset sati , nego , ustao se rano ujutro odmoran , pio pa vozio , ako ces pricati o riziku , veruj tu nema karaj ni granica , sve dok se nesto nedesi .

                              po kisi je klizavo i slabije se vidi , ajd parkiraj i cekaj da stane , rizikujes svoj zivot i tudji , sneg da ni ne spominjem ...
                              _Svenska Aeroplan Aktie Bolaget _moj SAAB projekt ,moja photo galerija

                              Comment

                              Working...
                              X