Honda DIO

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Kubikaza
    CBC Veteran
    • 01.10.2008
    • 169
    • Nis

    Honda DIO

    Ljudi pomagajte,uzeo sam od drugara Hondu DIO,50 cm3,skinuo danas filter za vazduh i posto je bila malo napukla plastika koja se srafi na karburator zalepio sam silikonom(da ne vuce fals vazduh).Kada se sve to osusilo vratio sam filter,zasrafio,i posle toga motor uopste nije iso ko pre,jedva je vuko,gusio se,pa sam probao da malo stelujem karburator(samo ona dva srafa,za ler gas i pored njega,mislim da je za dovod vazduha),bolji je rezultat ali opet slabo vuce.Sta moze biti problem i jer zna neko kako da nastelujem karburator.Unapred hvala.
    OPEL ne može da se opiše,to mora da se doživi!
    http://www.youtube.com/watch?v=ChXau3ka-vo
  • kunivan
    CBC Član
    • 13.01.2009
    • 23
    • Beograd

    #2
    Re: Honda DIO

    Verovatno si vec sam skontao, ovo su simptomi kad dobija previse goriva. To je sve sto znam da ti kazem ovako napamet.
    Opel Astra G 1.4 twinport sedan 2005.

    Comment

    • Kubikaza
      CBC Veteran
      • 01.10.2008
      • 169
      • Nis

      #3
      Re: Honda DIO

      Pa primetio sam od tad da je pocela da trosi vise,neznam sta da radim,motor mu mora vratim do veceras pomagajte ljudi.
      OPEL ne može da se opiše,to mora da se doživi!
      http://www.youtube.com/watch?v=ChXau3ka-vo

      Comment

      • KOXTER
        CBC Veteran
        • 07.07.2007
        • 109
        • Beograd, Palilula

        #4
        Re: Honda DIO

        Ako nije kasno...
        Da ne komplikujem onim malim šrafom za extra vazduh radiš na sledeći način.. Kresneš motor da se ugreje, dodaš malo ler gasa jedno 10-15% više od normalnog npr 1800rpm-a, odvrneš šraf za ekstra vazduh jedno dva tri kruga napolje, i krećeš polako za zavrćeš... pažljivo prati rad motora, trebalo bi kako zavrćeš da podižeš ler gas, jer smešu popravljaš, u jednom trenutku će ti ler gas biti najveći i nadaljim zavrtanjem ler gas počinje da opada, ovde se koncentracija goriva prebacuje, i smeša postaje prebogata.. Knjige kažu da je pravilno podešavanje za LC motore na mestu gde je ler gas najveći, a za AC motore koji su malo topliji 1/8 kruga zavrnutije od najvećeg lera... To proceniš sam, ja prekidam u trenutku kad čujem da pada rpm, a imaš obrtomer pa vidi...Na kraju skineš ler gas sa ler šrafom na vrednost koju želiš i to je to. Ukoliko si pogodio odnos motor rezltuje najvećom snagom, u ostalim slučajevima je slabiji.
        To ti je da nastelujes smesu znaci odnos goriva i vazduha e sad nadam se da nisi pomerao iglicu...
        Masa, samo masa, masa je MAMA!!!

        Comment

        Working...
        X