Pre desetak dana odlučim da promenim ulje u menjaču na kawasakiju kmx 125 (dvotaktna mašina)i stavim misleći najbolje ulje motul transoil expert 10w40(oko 1100 din lit).rezultat kvačilo PROKLIZAVA.pošto sam pročitao na netu da sa sintetikom i polusintetikom oće da proklizava i da treba stavljati mineralno,stavim najjeftinije luk standard 10w40 mineralno,proklizavanje je drastično smanjeno ali ne i nestalo.majstor je rekao sinu da treba očistiti lamele i staviti ređe ulje,motul ga ima u gradaciji 10w30 TRANSOIL,mineralne baze.hteo bi da problem rešim bez otvaranja motora,jel moguće da ovo sadašnje ulje u kvačilu opere lamele pa da posle stavim motul TRANSOIL 10W30.bojim se da ne puknem još hiljadarku i da to motulovo mada mineralne osnove ne odgovara.inače da kažem da oba ova ulja(motul transoil expert 10w40 i transoil 10w30)preporučuju na motulovom sajtu za moj model motora.help!
nakon polusintetike kvačilo proklizava
Collapse
X
-
Re: nakon polusintetike kvačilo proklizava
Jedino trajno resenje je da se skine kvacilo, lepo opere i sklopi. Nakon toga ces vidati da li je neka lamelica istrosena jer postoji mogucnost da su i pre lamelice bile istrosene ali da se nije toliko primecivalo. Svaki malo ozbiljniji servis motora ima motodatu. Tamo mozes lepo da vidis koje je ulje predvidjeno za taj model. Jer sam primetio da proizvodjaci ulja za jedan model motora stavljaju i do 5 razlicitih ulja.Work to ride - Ride to work
Comment
-
-
Re: nakon polusintetike kvačilo proklizava
ovo sam pročitao na sajtu sjene kaštela vezano za izbor motornog ulja
citiram:
"Na problemu polusintetičkih i sintetičkih ulja "padaju" mnogi nedovoljno informirani ili površni serviseri. Naime, kako motocikli u najčešćim slučajevima zajednički podmazuju motor, mjenjač i spojku, gore spomenuta ulja obično nisu kompatibilna s frikcionim (tarnim) površinama lamela u spojci (kvačilu-kuplungu u uljnoj kupci).
Razlog je tome što ona upravo molekularno zapunjuju hrapave tarne površine lamela, te spojka pri povišenom ili visokom broju okretaja proklizava, propušta i motor postaje "prejak" za mjenjač. Druga vrlo česta krajnost jest da se spojka lijepi i ne odvaja, naročito kad je motor hladan. Zato ako se dežava da mjenjač grubo lupi, a motociklu je spojka uključena i on poleti prema naprijed, budite uvjereni da ulje u važem motoru ne odgovara zahtjevima istoga. "
problem kod mene je nastao kad sam stavio motul transoil expert 10w40,očito nešto ne odgovara,da li gradacija ili hemijski sastav(mada sumnjam),neznam,izgleda sam trebao transoil 10w30 pošto je to jedino mineralno ulje u toj gradaciji koje znam a preporučeno je za moj model motora uz gore već pomenuto
ima li neko ideju kako da to rešim bez otvaranja motora?
Comment
-
-
Re: nakon polusintetike kvačilo proklizava
Originally posted by FranjoKakve veze ima ulje sa lamelicama kvačila? Osim ako je semering propao pa propušta. I zar nije logičnije da proklizava pri nižim obrtajima, nego iznad 8k?Work to ride - Ride to work
Comment
-
-
Re: nakon polusintetike kvačilo proklizava
problem rešen,rešenje našao ovde http://www.liqui-moly.de/liquimoly/web. ... a_faq.html
Comment
-
-
Re: nakon polusintetike kvačilo proklizava
mislio sam da je rešen ali nije,kad je sin seo na motor vidio je da i dalje proklizava.izbacio sam to ulje i stavio staro što je bilo ranije(sva sreća pa sam sačuvao)videću kako će se ponašati s tim starim s kojim nije proklizavalo.ako bude u redu onda je do ulja ako ne onda mi ne gine otvaranje menjača.
Comment
-
Comment