kawa problem

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • wlady
    CBC Veteran
    • 13.11.2010
    • 144
    • bern
    • daf

    kawa problem

    pozdrav ljudi,nije me bilo dugo pa ne zamerite sto vam trazim sad pomoc

    radi se o modelu gpz 500 s ,2002god,60 ks,2 cilindra,2 karba,2 bregaste,elektronsko paljenje. problem je sto se gasi u voznji pri 80,90 na sat ili pri naglom dodavanju gasa, samo dok je u pokretu.posle upali samo ako mu povucem saug, iako je na radnoj temperaturi.inace svecice su nove,filter goriva nov,termostat radi,cesmica za gorivo cista i rezervoar isto,redovno je odrzavan i ima oko 50-tak hiljada.skoro sam otkrio ,pri zameni akumulatora,da mu fali pola airboxa bukvalno.ne znam ko i zasto je to uradjeno i pitam se jel to moze praviti problem gasenja.
  • tamburski
    CBC Senator
    • 27.09.2007
    • 210
    • PANCEVO

    #2
    fali mu goriva na vecem obrtaju kupi drugi air box toga bar ima za tvoj motor po bagatelnoj ceni
    a koji je to auto bolji od moskvica

    Comment

    • wlady
      CBC Veteran
      • 13.11.2010
      • 144
      • bern
      • daf

      #3
      hvala na odgovoru.da probam ventil za gorivo da mu zamenim?buni me sto kad skinem crevo goriva sa rezervoara,benza ne tece iako je "cesma" otvorena.jel to treba tako?

      Comment

      • M-power
        Moderator
        • 10.01.2005
        • 10060
        • Bg; Banovo Brdo
        • CorsaC, astra H,

        #4
        Ne shvatam gde mu skines crevo za gorivo. Od rezervoara idu 2 sreva, jedno sa vislje i drugo (rezerva) sa nize pozicije tj. na samom dnu. Oba creva zavrsavaju u slavini on-res-off i od slavine ide jedno crevo. Prvenstveno treba proveriti oba kanala za gorivo sa rezeroara da li su protocna kao i to da li slavina radi kako treba. Da li treba da tece ovako, ne mogu da se setim da ti tacno kazem ali mislim da nece teci jer ima vakum pumpu preko crevceta koje ide na karbove i radi kada je upaljen motor ali nemoj me drzati za rec vec proveri. Ali pre sumnjam na same karbove, lako im je prici i dobro bi im doslo da ih skines, rastavis i ocistis dizne i talog iz soljica, ne bi trebalo da ti oduzme puno vremena.
        Last edited by M-power; 31.12.2013, 05:34.
        To date there has never been a faster car built for the public road and,
        it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

        Comment

        • wlady
          CBC Veteran
          • 13.11.2010
          • 144
          • bern
          • daf

          #5
          skinuo sam to sto ide od cesmice do karburatora.danas sam ponovio postupak,ali gorivo tece samo ako zaverglam,sto je i u redu.ima taj sistem preko pumpice koji ti pominjes.cesmica je besprekorno cista,ostaje da skinem karbove i ocistim.danas je upalio na jedvite jade malo sam ga vozio ,ali se nije gasio.mada ne prima dobro gas preko 5-6000 obrtaja,a na leru ne radi dobro,ka0 da kasljuca svakih 3-4 sekunde.probao sam i da ga stelujem,odgovara dosta dobro mada znam nije to to i da treba vakumetar,tako da posle ciscenja prepustam majstoru.

          evo jedna slicka moje masine

          Comment

          • Franjo
            Banovan
            • 14.08.2009
            • 2831
            • Inđija - Beograd
            • Renault megan II res

            #6
            A, podešavanje palenja?

            Comment

            • Nenadxtz
              CBC Član
              • 06.06.2012
              • 22
              • Kraljevo
              • Sunčani Nissan

              #7
              Na dnu lončeta postoji šraf za ispuštanje goriva, zatvori slavinu i odvrni šraf. Desi se da u lončetu bude mulja pa pravi probleme..
              Mada hoće na gpz-u da zezaju karbovi, a zeznuti su za štelovanje.
              Hey ho let's go!!

              Comment

              • wlady
                CBC Veteran
                • 13.11.2010
                • 144
                • bern
                • daf

                #8
                resen problem definitivno.naime,kao sto ste i rekli, problem je bio u karburatoru,trunje u diznama.ocito nisam bio pedantan pri prvom ciscenju ,u stvari bilo je to ciscenje preko q. tako da jedno jutro pri odlasku na posao je jednostavno stao i nije vise hteo da upali.sumnjao sam na svasta ,a onda sam popizdeo,rasklopio u detalje karb,kupio drugi air box i novu originalnu yuasu aku,posto stari je bio neke zlj marke i nije mi bas ulivao poverenje.sve u svemu sad ide ko nevreme,prosto trazi cepanje,sto bas i nije dobro..al jbg u trenutku ne razmisljas..zvuk je kulturiska,al tek kad se probude dva cilindra jer na leru je ko motokultivator

                Comment

                Working...
                X