Auspuh Tomos BT 50

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Igor_sd
    CBC Veteran
    • 23.12.2007
    • 146
    • Smederevo
    • 607 2.2 B tiptronic

    Auspuh Tomos BT 50

    Drugari, ako neko ima, zna nekoga ko ima, moze da nadje...
    Treba mi auspuh za Tomos BT 50, ali iskljucivo originalni, ne oni "sporCki" sto se deru bez veze.
    Bio bih jako zahvalan za pomoc.
    Hvala!

    Last edited by Igor_sd; 03.06.2015, 10:41. Reason: pogresan link
  • Dora
    Nadzornik!!!
    • 24.10.2004
    • 17451
    • Novi Sad
    • FIAT

    #2
    Nekad smo to donosili iz Trsta... Sumnjam da ovde može da se nadje ali ako imaš nekog iz Slovenije pre ćeš tamo naći.
    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

    https.autogas.rs

    Comment

    • Igor_sd
      CBC Veteran
      • 23.12.2007
      • 146
      • Smederevo
      • 607 2.2 B tiptronic

      #3
      Ma tek tamo ih nema. Pisao po raznim moto i "bas Tomos" forumima...
      Ovde je u poslednjih godinu - dve dosta Tomosa rashodovano, jer su umesto mopeda naprasno avanzovali u motocikle, za koje treba A1 kategorija. (Dekalrisani su preko 45Km/h). Cak i za automatik i APN.
      Pa k`o velim, ako neko negde, (u nekom selu npr.) zna za nekog rashodovanog...
      Na kraju cu da ga napravim, al` reko` da probam prvo ovako.

      Comment

      • Dora
        Nadzornik!!!
        • 24.10.2004
        • 17451
        • Novi Sad
        • FIAT

        #4
        Nisam znao za to da je prerastao kategoriju potvrde.. Imao sam nekoliko APN-aca koji su išli onako baš ozbiljno ali sam jednom uleteo klizeći start zbog glupe krave i od onda ne vozim motor Lepo se to nekad budžilo
        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

        https.autogas.rs

        Comment

        • Igor_sd
          CBC Veteran
          • 23.12.2007
          • 146
          • Smederevo
          • 607 2.2 B tiptronic

          #5
          Budzilo, budzilo, ali je bilo i ozbiljnih radova. Ako nekoga interesuje, ovde je cela tema o restauraciji tog Tomosa, od loma koji je za otpad, pa do akumulatora i Xenona.


          P.S. Ako je protivno pravilima da se stavljaju linkovi sa drugih foruma, neka admin obrise.

          Comment

          • Dora
            Nadzornik!!!
            • 24.10.2004
            • 17451
            • Novi Sad
            • FIAT

            #6
            Budžilo je izraz koji je tada imao pozitivan karakter a ne pežorativan. Danas se to zove projekt Išao je APN 180 kao ništa a moj drtavi apn je išao 100 kao od šale, kad si imao tojaš da prestisneš O petnaeskama i Bt-eima da ne pričam.
            Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

            https.autogas.rs

            Comment

            • zoranc
              CBC Senator XXL
              • 31.03.2005
              • 1313
              • Beograd
              • AR 147

              #7
              Originally posted by Igor_sd View Post
              Drugari, ako neko ima, zna nekoga ko ima, moze da nadje...
              Treba mi auspuh za Tomos BT 50, ali iskljucivo originalni, ne oni "sporCki" sto se deru bez veze.
              Bio bih jako zahvalan za pomoc.
              Hvala!
              Bio sam na Bubanj potoku gde ima tezga na kojoj se prodaju kojekakvi Tomos delovi, verovatno znaš ali za svaki slučaj.
              SZR Motobajk
              Nenad Sofilj
              063 562169
              Moj najlošiji dan na pecanju je bolji od najuspešnijeg dana na poslu

              Comment

              • Igor_sd
                CBC Veteran
                • 23.12.2007
                • 146
                • Smederevo
                • 607 2.2 B tiptronic

                #8
                Originally posted by Dora View Post
                Budžilo je izraz koji je tada imao pozitivan karakter a ne pežorativan. Danas se to zove projekt Išao je APN 180 kao ništa a moj drtavi apn je išao 100 kao od šale, kad si imao tojaš da prestisneš O petnaeskama i Bt-eima da ne pričam.
                180 je bas ozbiljna brzina za klasu 50ccm i skoro da bi smeo da se kladim u sve sto imam da APN nije mogao da ide toliko. E sad, ako je na APN stavljena masina od elektronika 90, pa i ona "nabudzena", i natocen alkohol, ondak OK. 180 da poverujem.
                D5, D6, D7, Tomosi radjeni za trke (D je od dirkalnik) sa rotodiskom na usisu, vodenim hladjenjem i oklopima (zbog aerodinamike) su jedva imali toliku MAX brzinu. Do stotke je OK, preko toga vec treba dosta znanja i alata. (Ako pricamo o 50ccm)

                Comment

                • Igor_sd
                  CBC Veteran
                  • 23.12.2007
                  • 146
                  • Smederevo
                  • 607 2.2 B tiptronic

                  #9
                  Samo da dodam jedan interesantan detalj, Tomos D5 je par sezona vozio sa klipom bez karika!
                  Klip bez karika Max brzina: 150 km/h -roto-disk -11 KS pri 14 000 okr./min. -rasplinjač Dell'Orto 22mm -9 brzina -paljenje baterijsko na kontakt platine -vodeno hlađenje -okvir MONOCOQUE od...

                  Comment

                  • Dora
                    Nadzornik!!!
                    • 24.10.2004
                    • 17451
                    • Novi Sad
                    • FIAT

                    #10
                    To 180 je bila tomosova fabrička skalamerija, mislim fabrički tim ga je preradjivao za trke, točkovi, gume, kočnice i ostalo ali je ostajao 50 kubika. Ima sigurno negde na netu o tome, učestvovao je na trkama a zaboravio sam ime vozača kao i ime novosadjanina koji je sa skromnijom spravom takodje u to vreme učestvovao u trkama ali je bio "ludak" i vozio za sve pare taj prdavac i do 150km..

                    Naša domaća kućna radinost je bila cilindar od 15-ke, elko klip, bobina od 6 ili 12 volti umesto magneta, obrada svih kanala na maksimum, auspusi iz Trsta (to me je podsetilo na vreme, kad si spomenuo auspuh), prenosni odnos zupčanika i koja još sitnica. Ta kreacija je ladno išla 100 a mogla je i više samo su kočnice bile problem, tada je nešto što može zaustaviti lagan motor a bezbedno, koštalo kao .. ma mnogo Sva se moglo praviti i oturpijati ili napraviti tvrdji amortizeri ali kočnice si morao da kupiš. U to vreme je i polovan slupani pandurski BMW dostizao 5-6k maraka na licitaciji pa onda još popravka pola toga....

                    Možda se Tomos malo duvao sa podacima ali je stvarno bio neprikosnoven na trkama, drastično iznad. Novosadjanin je bio drugi ali sa neuporedivo slabijim timom i finansijama.

                    Apropo civilizacije, parna lokomotiva je pre 200 godina postavila rekord brzine Ne računam TGV i ostale lebdilice
                    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                    https.autogas.rs

                    Comment

                    • b_samardzic
                      CBC Senator XXL
                      • 02.04.2005
                      • 1557
                      • Smederevo

                      #11
                      Uh taj tomos od 50 kubika sa roto diskom je bio cudo tehnike.

                      Stavis mu svecicu sa manjom toplotnom vrednoscu da bi upalio pa kad se ugreje onda stavis svecicu

                      sa velikom toplotnom vrednoscu. Al onda muka jer motor u voznji nesme da padne ispod 7000 obrtaja

                      inace se okvasi svecica i ugasi se a vrteo se dobrih 22000 obrtaja.

                      Comment

                      Working...
                      X