kawasaki er5 trokira

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • kema
    CBC Član
    • 28.09.2015
    • 11
    • pancevo
    • ford

    kawasaki er5 trokira

    Od pre nekoliko dana kod palenja motor trokira nema snagu zvuk mu je drugaciji kad se mala ugreje kao da nesto probija i onda dobija pravu turazu i snagu tako kod svakog palenja dali neko ima neki savet sta se desava
  • M-power
    Moderator
    • 10.01.2005
    • 10060
    • Bg; Banovo Brdo
    • CorsaC, astra H,

    #2
    Savet je da skineš karbove, dole šoljice i lepo to pročistiš i produvaš ako to do sada nisi već radio. Nije neka procedura sem početnog cimanja skidanja rezervorada da ne curi čorba i malo se usmrdiš. Proveri i svećice kad već skineš rezervoar. Treba ti poseban duboki ključ za male svećice sa tankim zidom, ja sam brusio ključ da bi mogao da prodje pošto je rupa knap. Ali mislim da su karbovi, standardan problem ako je ostatak motora održavan i u ok stanju, nije neka budževina ili stalno nešto popravljan.
    To date there has never been a faster car built for the public road and,
    it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

    Comment

    • kema
      CBC Član
      • 28.09.2015
      • 11
      • pancevo
      • ford

      #3
      A kazi mi dalicu mozda da poremetim karburatore jer cuo sam kad se poremete moraju da se vakumiraju a to mi deluje komplikovano

      Comment

      • b_samardzic
        CBC Senator XXL
        • 02.04.2005
        • 1557
        • Smederevo

        #4
        Ako znas da otvoris brusilicu ,fen ili mikser i da ih sastavis a da ih ne pokvaris onda mozes i karburatore da otvaras i skidas.
        Samo skidanje karburatora i ciscenje loncica nije neka procedura ali srafovi su dosta mekani i mogu da se ostete ako nisi vest a takodje i dihtunzi mogu da se pocepaju ako nemas iskustva i osecaja.
        Last edited by b_samardzic; 06.11.2015, 18:59.

        Comment

        • M-power
          Moderator
          • 10.01.2005
          • 10060
          • Bg; Banovo Brdo
          • CorsaC, astra H,

          #5
          Kao što Samardzić reče meni je konkretno kod tog modela motora to nešto osnovno i vrlo je jednostavan zahvat kao menjanje svećica ili ulja i filtera. Ako nikada ništa sam nisi čačkao (hobi mehaničar) i ne znaš šta čemu služi i kako radi, svakako ti preporučujem da to odradi neko malo stručniji. Ima samo jedan medjušraf koji služi za sinhronizovanje klapni izmedju 2 karburatora ali to ne moraš da čačkaš. Ne znam ni kako i koliko ti ide motor, uglavnom su svi baždareni na 35 konja zbog cene evropskih registracija po snazi i ako se po katalozima vode da imaju 50ks. Menjaju se 2 centralne dizne (igle) i i zapušuju neke 2 rupice i motor dobije puno snage. To isto neko malo upućen može da ti odradi ukoliko motor već ne ide preko 170km/h
          To date there has never been a faster car built for the public road and,
          it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

          Comment

          • kema
            CBC Član
            • 28.09.2015
            • 11
            • pancevo
            • ford

            #6
            na moju radost proradio je normalno kao da je proterao to sto ga je davilo, neznam dali sad da cackam, rasturanja i sklapanja mi nisu strana samo nisam imao posla sa ovolikim motorom vozio sam dosta slabije motore a i svez sam sa a kategoriom, inace motor ima 500cm i37 kw sada ste me zaintrigirali sa onim diznama, vozio sam ga 130 i nisam osetio da ima jos puno lufta na gasu

            Comment

            • M-power
              Moderator
              • 10.01.2005
              • 10060
              • Bg; Banovo Brdo
              • CorsaC, astra H,

              #7
              Onda će poleteti, šta da ti kažem
              Ako je proradio verovatno je proterao pa ne treba čačkati. A tih 37kw je tih 50 kataloških konja, po tome plaćamo registraciju a generalno su sve ER 5-ice uštrojene na 35ks pa i manje zavisno od tržišta. Meni je motor bukvalno poleteo posle te jednostavne modifikacije u odnosu na to kako je išao. Nije isto mogao 150km/h da predje a da ne pričam o ubrzanjima sto gura soma obrtaja više i to onako žešće.
              To date there has never been a faster car built for the public road and,
              it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

              Comment

              Working...
              X