kawasaki er5 u problemu

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • kema
    CBC Član
    • 28.09.2015
    • 11
    • pancevo
    • ford

    kawasaki er5 u problemu

    neki dan ujutru da ga upalim radi kao traktor drnge drnge i izbaci pozadi benzin na neko crevce ajde reko crkla svecica pa prelio dan pre toga radio sasvim normalni promenio svecice opet isto malo sam otvarao karburatore da vidim dali je tu nesto zaglavilo al kada sam skinuo kuciste od filtera odozdo na kotoru ima neka kao kratka cevka gde duva kad zaverglam odatle se stvori neki pritisak i pocne da izlazi benzin nista mi nije jasno, upalim ga bez rezervara on nekako radi dok nekrene iz te rupe benzin ima li ko ideju sta se desava i sta da radim
    Last edited by kema; 05.03.2016, 17:16.
  • b_samardzic
    CBC Senator XXL
    • 02.04.2005
    • 1557
    • Smederevo

    #2
    Verovatno crko vakumski ventil benzina. Sad u****va gorivo kroz membranu preko vakum creva direktno u usisnu. Zacepi to vakum crevo i premosti vakum ventil pa probaj motor.

    Comment

    • kema
      CBC Član
      • 28.09.2015
      • 11
      • pancevo
      • ford

      #3
      bio mi sumnjiv nivo ulja malo sam ispustio ono sam benzin pomesao je benzin i ulje sta da radim, neki dan sam primetio da mi nema benzina u rezervaru mislio sam da je iscureo napolje a izgleda je otisao u karter...
      Last edited by kema; 06.03.2016, 00:40.

      Comment

      • M-power
        Moderator
        • 10.01.2005
        • 10060
        • Bg; Banovo Brdo
        • CorsaC, astra H,

        #4
        Pa ispusti ulje, zameni filter, skini vakum crevo koje ide na usisnu granu, cugni da vidiš da li curi gorivo kroz njega, ako curi zameni vakum pumpu i to je to, ponadaj se da je sa motorom sve u redu.
        To date there has never been a faster car built for the public road and,
        it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

        Comment

        • b_samardzic
          CBC Senator XXL
          • 02.04.2005
          • 1557
          • Smederevo

          #5
          Vidi na koji klip je povezano vakum crevo pa ocisti svećicu na tom klipu. Ako nisi vozio sa tako razredjenim uljem neće mu nista biti

          Comment

          • kema
            CBC Član
            • 28.09.2015
            • 11
            • pancevo
            • ford

            #6
            izvukao sam iz kartera jedno 10 litara mesavine ulja i goriva kuda je to moglo da udje jel preko tog creva za vakum pa zar nebi trebalo da karburatori nepustaju gorivo ako se nedaje gas, nisam ga vozio tako palio sam ga par puta po 15tak sekundi
            Last edited by kema; 06.03.2016, 23:13.

            Comment

            • b_samardzic
              CBC Senator XXL
              • 02.04.2005
              • 1557
              • Smederevo

              #7
              vakum crevo je povezano iza karburatora direktno na usisnu granu. Benzin je kroz usisni ventil prolazio do klipa i izmedju karika se polako slivao u karter.Jel stenjao na prvom verglanju? Ako jeste to nije dobro.

              Comment

              • kema
                CBC Član
                • 28.09.2015
                • 11
                • pancevo
                • ford

                #8
                Uvek je palio na prvu doduse dok mi prvi put nije isterao gorivo na prelivno crevo, znaci da skinem vakum crevo i da povucem ako ide nevalja vakum pumpa a taman sam menjao ulje pre 20 dana

                Comment

                • kema
                  CBC Član
                  • 28.09.2015
                  • 11
                  • pancevo
                  • ford

                  #9
                  vakum ventil na slavini za gorivo je ispravan pregledao sam ga otvarao nigde ni najmanje rupice a dali je plovak mogao da zaglavi pa tuda da sidje gorivo pregledao sam i svecice ciste suve kao nove

                  Comment

                  • M-power
                    Moderator
                    • 10.01.2005
                    • 10060
                    • Bg; Banovo Brdo
                    • CorsaC, astra H,

                    #10
                    Originally posted by kema View Post
                    vakum ventil na slavini za gorivo je ispravan pregledao sam ga otvarao nigde ni najmanje rupice a dali je plovak mogao da zaglavi pa tuda da sidje gorivo pregledao sam i svecice ciste suve kao nove
                    Nema nikakve logike. Ako motor nije upaljen, nema ni vakuma te nema ni protoka goriva kroz slavinu. Da napuni toliko, to je baš malo ne moguće a da se ne primeti pri paljenju ako je sve puno goriva. To je izlilo preko noći a opet i da zaglavi plovak ne može da puni lončiće ako nema vakum pa pumpa radi a i ne može da prolazi kad je igla spuštena jer nije dat gas. Imao sam taj motor, rastavljao te sklopove stotinu puta i ne vidim vezu da prodje gorivo do kartera toliko.....mada u životu ništa nije ne moguće lol U krajnjem slučaju imaš OFF na slavini pa zatvaraj ventil kada završiš vožnju dok ne provališ šta je.
                    Šta ga znam. Plovak ako je zaglavio zaglavio je samo u gornjem položaju kada zatvara iglicu da ne preliva. Jedino ako je probušen ili oštećen plovak onda kada se lončići pune on potone i neće da se izdigne i pogura da zatvori iglicu. Rasturi karbove, mislim otvori dole skini ih i proveri da li plutaju lončići u nekoj posudi kad ih potopiš da li se napune ili je sve u redu sa njima pa izranjaju. Obavezan dobar krstasti šrafciger i menjaj oštećene šrafiće mnogo su hebani i osetljivi.
                    To date there has never been a faster car built for the public road and,
                    it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                    Comment

                    • kema
                      CBC Član
                      • 28.09.2015
                      • 11
                      • pancevo
                      • ford

                      #11
                      izgleda je ipak upitanju slavina za gorivo na srednjem polozaju curi a na druga dva prokapava plovci nisu zatvarali pa je tuda otislo gorivo u karter cuo sam od nekih da su montirali elektro ventil umesto slavine pa kad se da kontakt on otvori ,karbove sam ocistio bilo je dosta mulja , samo da nabavim taj ventil pa cu probati da upalim

                      Comment

                      Working...
                      X