Prednosti i mane 2t i 4t

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • KOXTER
    CBC Veteran
    • 07.07.2007
    • 109
    • Beograd, Palilula

    Prednosti i mane 2t i 4t

    Generalno koje su to mane i prednosti pri odabiru 2t i 4t motora.
    Ja se neshto malo raspitivao i od prilike 2t motori su kraceg veka,
    jeftiniji za odrzavanje, pogodniji za tuning, vishe troshe...?
    Aj sad nek nastavi neko i nek potvrdi ili negira ovo gore napisano.

    Ja se licno lomim izmedju Kymco super 8 ili Kymco super 9-50.
    Pa mi treba pomoc oko odluke a i drugima ce koristiti.
    Masa, samo masa, masa je MAMA!!!
  • ferry
    CBC Veteran
    • 31.01.2007
    • 101
    • Beograd

    #2
    sve to stoji, ali ako hoces 50 kubika gledaj ipak da bude 2t, za tu zapreminu 4t je tromiji sporiji ma jednom recju smor u odnosu na 2t.

    Comment

    • KOXTER
      CBC Veteran
      • 07.07.2007
      • 109
      • Beograd, Palilula

      #3
      Jel to vazi za sve motore od 50ccm generalno ili...?
      Masa, samo masa, masa je MAMA!!!

      Comment

      • cveleBMW
        CBC Senator XXL
        • 21.03.2006
        • 370
        • Beograd, Banovo Brdo

        #4
        Pa i nije bas tako!!!

        2t jeste jeftiniji i brzi... i to je samo to!!!!
        A 4t jeste sporiji ALI zato ima gomilu prednosti, a to su...

        kad se preracunas isto trose, sporiji je ali zato 4t ima vise snage, posle voznje NE SMRDIS kao da si izasao iz auspuha, (ako jos ima vodeno hladjenje, odlicno)
        tise radi, lepsi je zvuk,... i jos prednosti!!!

        Comment

        • TOKYO
          CBC Senator XXL
          • 17.07.2006
          • 1696
          • Beograd- NBGD

          #5
          Zvuk cetvorotaktnog skutera ne moze da se poredi sa dvotaktnim. . .

          Cvaja je majka.., kada se stavi dobar rezonator hebe kevu. . .

          Do nekih 150ccm bi se uvek pre opredelio za dvotaktni,preko te kubikaze potrosnja je dvostruko veca nego kod cetvorotaktnog. . .

          o snazi i da ne govorim!
          MY ex RWD Alfa
          Drift & Donuts & Track

          Comment

          • M-power
            Moderator
            • 10.01.2005
            • 10060
            • Bg; Banovo Brdo
            • CorsaC, astra H,

            #6
            Uvek za 4T
            ne dolivas ne pazis na ulje, ne smrdis, manje kvarova, duzi vek trajanja, lepsi i tisi rad.
            JEFTINIJI za odrzavanje jer jedina i glavna stavka je gorivo a cvaja ga pije 2X vise.

            Jedino ako planiras brzinu ili neko kitovanje a nije ti bitna stavka potrosnja onda cvaja.
            To date there has never been a faster car built for the public road and,
            it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

            Comment

            • Miodrag
              CBC Veteran
              • 31.08.2007
              • 184
              • Sremska Mitrovica

              #7
              ne znam bas i nemam puno iskustva ali prilikom kupovine scoota probao sam svasta, 4t je mnogo bolja masinica, u svakom pogledu, pa cak i u brzini i ubrzanju, kubikaza cini svoje, svi gileru runer dizu u nebesa kao brzo ovo ono, ali liberty 125 kida runer kako god,... ili ja jednostavno nisam naisao na ispravan runer

              Comment

              • TOKYO
                CBC Senator XXL
                • 17.07.2006
                • 1696
                • Beograd- NBGD

                #8
                Bice da je to sto si poslednje napisao. . .
                MY ex RWD Alfa
                Drift & Donuts & Track

                Comment

                • cveleBMW
                  CBC Senator XXL
                  • 21.03.2006
                  • 370
                  • Beograd, Banovo Brdo

                  #9
                  runer od 50ccm i da hoce ne moze nista laganom liberty-ju od 125ccm!!!

                  prosto...!!!

                  Comment

                  • KOXTER
                    CBC Veteran
                    • 07.07.2007
                    • 109
                    • Beograd, Palilula

                    #10
                    @Miodrag

                    Ne mozesh nikad porediti motor od 49ccm i 125ccm.
                    Ako cesh tako Liberti ne moze da se poredi sa zzr-om od 600 ccm.


                    Shto se tiche izduvnih gasova to nije uopshte bitno, jer se usmrdish od izduvnih gasova od autobusa, kamiona, taksista koji voze na loz ulje...

                    @TOKYO
                    Shta je rezonator

                    Znaci generalno 2t je jachi, odnosno brzi na toj kubikazi + tuning kit...
                    Masa, samo masa, masa je MAMA!!!

                    Comment

                    • TOKYO
                      CBC Senator XXL
                      • 17.07.2006
                      • 1696
                      • Beograd- NBGD

                      #11
                      Misleci auspuh sam rekao rezonator posto je rezonator kod dvotaktnih masina ono sto je bitno. . .

                      Runner 125 kida liberty 125 kao iz pi. . . .

                      Jos kada se stavi neki kit. . . . ma i samo auspuh pa je vec druga pesma a i zvuk moze biti veoma jebacki...

                      Ja sam mog italjet dragstera 50ccm kidao do Novog Sada i nazad na full gas 75km/h bez prestanka i motor samo peva...,da vidim koji ce 50ccm cetvorotaktni da odradi istu pricu na istoj brzini,a da je u stock stanju!!!!

                      Cvaja objasnjava. . .
                      MY ex RWD Alfa
                      Drift & Donuts & Track

                      Comment

                      • M-power
                        Moderator
                        • 10.01.2005
                        • 10060
                        • Bg; Banovo Brdo
                        • CorsaC, astra H,

                        #12
                        Tokyo ne hlupaj.
                        4T bolje podnosi taj tretman o kome pricas odavde do NS pun gas.
                        To date there has never been a faster car built for the public road and,
                        it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                        Comment

                        • Eon
                          Moderator
                          • 10.03.2005
                          • 4225
                          • Beograd-NBG-44
                          • Superb 2.0 4x4 DSG

                          #13
                          Iz iskustva znam da je 4T dugotrajniji, manje trosi i manje brige ima oko njega. Dvotaktni ima vise snage na kubikazi do 50ccm, ali to kompenzuje povecanom potrosnjom i vecim habanjem agregata.
                          Škoda Superb 2.0 TDI 190 bhp DSG 4x4 2020
                          Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 150 bhp Carat 2017

                          Comment

                          • TOKYO
                            CBC Senator XXL
                            • 17.07.2006
                            • 1696
                            • Beograd- NBGD

                            #14
                            Originally posted by M-power
                            Tokyo ne hlupaj.
                            4T bolje podnosi taj tretman o kome pricas odavde do NS pun gas.
                            Nisi razumeo. . .

                            Koji 4t moze da ide toliko u fabrickom stanju???

                            Ako dogura do 50-60 i to mu je max!!!

                            A na toj brzini cvaja samo cvrkuce!
                            MY ex RWD Alfa
                            Drift & Donuts & Track

                            Comment

                            • KOXTER
                              CBC Veteran
                              • 07.07.2007
                              • 109
                              • Beograd, Palilula

                              #15
                              Ma meni najveci problem u stvari uzbrdica,
                              svaki dan uz visnjicku banju 2km uz jache brdo a ja iam 105kg
                              Da se selim ne mogu, a da smrsham josh manje.
                              Vozio sam od kuma Kymco agility i jednog momenta sam ishao 25km/h
                              Takodje sam probao isto sa gillerom runner i sa njom 30-ak km/h
                              E sad znam da ne moze puno brze mopedic od 50 ccm ali MORA
                              bar malo jache da me povuche bar da idem 40+ (uz uzbrdicu)i bio bih zadovoljan
                              Onako kad idem 25 na sat smorim se ko zmaj 300 na sat
                              Ako neki 2t ili 4t (50ccm) uz tuning kit ne moze to da isposhtuje radije bih odustao
                              od kupovine motora nego svaki dan da razgledam okolinu.
                              U planu mi je za kasnije da polazem za A i onda neshto ozbiljnije a do tad
                              moram da se zadovoljim i sa ovim.Postaje stvarno katastrofalno po BG-u
                              shto se tiche guzvi a moped je MAMA za to, ajde saveti, predlozi,pomoc...
                              Masa, samo masa, masa je MAMA!!!

                              Comment

                              Working...
                              X