Tokyo ne hlupaj.
4T bolje podnosi taj tretman o kome pricas odavde do NS pun gas.
Nisi razumeo. . .
Koji 4t moze da ide toliko u fabrickom stanju???
Ako dogura do 50-60 i to mu je max!!!
A na toj brzini cvaja samo cvrkuce!
Razumeo sam. Na protiv sa mojim kinezom 4T sam na pravcu dobijao sve nove vivaciti, speedfight itd. testirano. Oni su bili samo za nijansu bolji na ubrzanju. Standardni modeli nista kitovano.
Dok je bio nov isao sam 80 na pravcu po cajgeru realnih 70 a ako mi nizbrdica pomogne navucem do 85 i kad izadjem na pravac drzim tu brzinu koliko volis.
izmedju realnih 60-70km/h je crkutao bolje nego svaki cvaja...navucem varijator i posle vozim na vrh gasa na par hiljada obrtaja.
motorcici do 50ccm su spori sto znaci da su picolovci za razgledanje po prirodi adi stazicama a tu 2T uzasno nervira sto ne mozes da krstaris vec je gas off-on tipa. sa 4T se sunjam 2km/h gde hoces.
To date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
motorcici do 50ccm su spori sto znaci da su picolovci za razgledanje po prirodi adi stazicama a tu 2T uzasno nervira sto ne mozes da krstaris vec je gas off-on tipa. sa 4T se sunjam 2km/h gde hoces.
Comment