Vasa iskustva sa vanbrodskim, brodskim motorima, servisima..

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • zux
    CBC Senator XXL
    • 10.05.2005
    • 773
    • Beograd-Filmski grad

    Vasa iskustva sa vanbrodskim, brodskim motorima, servisima..

    Da vidimo ko ima kakva iskustva sa odredjenim motorima, uvoznicima istih, servisima i sl.
  • Joca*KANADA*
    Banovan
    • 16.02.2008
    • 48
    • Montreal-beograd

    #2
    Mile johnson ti je u beogradu najjaci za vanbrodske i brodske motore... Nalazi se pored hipodroma. Tel. kacim naknadno.

    Sto se tice iskustava sa motorima uglavnom su to vanbrodski od 50-150ks i to pozitivna. Prednost VB 2T motora je velika explozivnost, jeftino odrzavanje, visoka pouzdanost i manja radna zapremina...
    Primer:
    Isti tipovi korita, iste mase sa 2T motorom iste snage kao 4T u roku od 2-3 sec iz stanja mirovanja je vec daleko u glisiranju,
    dok 4T Malo manje trose, ekoloski su prihvatljiviji i veca zapremina je potrebna za istu snagu kao 2T.

    Evinrude e-tech bsu 2T motori koji rade kao 4Tmotori, t.j. postignuta je velika snaga, niska potrosnja, ekoloski su besprekorni... Znaci od obe koncepcije je preuzeto samo najbolje.


    Brodski motori su uglavnom motori ogromne zapremine(iskljucujem tu DMB 10ks mercedes 20ks... koji imaju ne tako veliku zapreminu ali zato i ne veliku snagu, ali znatno vecu od 2t) za nase uslove koji idu od 2.6l pa na vise. Dele se na diesel i benzinske motore, a snaga im prelazi i 1000ks. Tu je jedina prednost stabilnih motora jer bukvalno nema ogranicenja snage, pogodni su za nontiranje u velikim plovilima a i pouzdanost je veoma visoka.

    Mane: Skupo odrzavanje, velika potrosnja(30l pa navise po satu idu i do 2t/h), komplikovanost samog sistema...

    Iako sam ljubitelj brzine i velike snage iskreno nisam neki zaljubljenik u stabilne motore jer u nasim uslovima po savi i dunavu VB motori prave chuda... U prevodu vise volim da dam gas i da me zalepi za sediste do 40 ak cvorova sto je preko 70 na sat nego da polako ubrzava do 50-60 cvorova i da divljam po reci.

    Comment

    • uglavnom.bezopasni
      - 42 -
      • 03.02.2005
      • 2235
      • Novi Sad

      #3
      Da li su nekad kod nas postojali samo Johnson motori kad se svi majstori zovu xxxxx Johnson, ili je to bila ekskluziva pa su majstori koji su znali iole o tim motorima bili na ceni.
      Fifteen years of research he'd filed from one planet alone and they'd cut it to two words. "Mostly Harmless."
      11.04. 0:12 #2
      Rule #51: Sometimes — You're Wrong!

      Comment

      • Joca*KANADA*
        Banovan
        • 16.02.2008
        • 48
        • Montreal-beograd

        #4
        Pa mile johnson je jedini serviser ciji se servis vec 30 godina zove johnson ;D

        Comment

        • zemunac72
          CBC Veteran
          • 08.12.2006
          • 154
          • zemun

          #5
          mnooooogo ljudi je nezadovoljno miletovim i ugljesinim radom. motore starije generacije vise nece da popravljaju....moze im se..

          Comment

          • scarab26
            CBC Senator XXL
            • 27.09.2006
            • 353
            • bgd

            #6
            mile vise ne radi, a ugljesa je nasao platezno znatno mocniju klijentelu... izadjite vikendom na savu i dunav pa ce vam sve biti jasno

            Comment

            • XM_V6
              CBC Veteran
              • 18.01.2014
              • 119
              • Zrenjanin
              • Citroen XM V6 12V

              #7
              Iz mog iskustva sam zakljucio da je za male brodice bolji VB motor
              Lako se montira/demontira, a i kad hoces mozes ga lako zameniti za jaci odnosno slabiji, nema osovinski vod pa samim tim nemoze voda da prodire u trup.

              Comment

              Working...
              X