Pravi to opasne talase, još samo da mu turbo ugradiš i da prevrćeš splavove.
Gumetina 'oce da vozi plasticnu kadu :)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Pa ovaj orali smo lepo po dunavu, na zalost trebalo nam je 30min da skontamo da nam je jak trim .... a ne moze da se podesi pa smo redistribuirali teret po camcu i ... onako , fino gura nas 4 u camcu, svaki po 9x kila, akumulator , gorivo, alat, svasta....
zadovoljan sam i sa potrosnjom, smlatio je 12-13l za 45min punog gasa, ali bas punog gasa....
za prvo iskustvo, prezadovoljan, cekam sledeci suncan dan
Comment
-
-
Originally posted by NeskromanI da, ja imam stari Johnson od 40ks i trosi 15 l i mislim da je to jako puno posto sam gledao neke nove honde od 60 ks koje trose 6l... Da li to moze da se nasteluje malo bolje ili su to stari dvotaktni motori koji moraju toliko da trose?
Comment
-
-
35KS na lakom gumenjaku meni lagano prebaci 12l/sat pun gas... To ti je odlična potrošnja za to matoro kljuse, nadam se da ćeš se navozati tokom septembra - najavili su odlično vreme.
Ali da ne poverujete kako ubrzava 70 kila čamca sa 35KS i najbržom elisom.Ja mislim da za 2 sekunde dostigne maksimalnu brzinu, koja god da je.
Ako vidite da neko prodaje neki plastičnjak po razumnoj ceni na koji može da se nakači ovaj 35KS, prosledite na PM.Ne brže od života. Vodite računa sa kim sedate u kola kao suvozač.
Comment
-
-
bogami ovo bas lepo talasa
svaka cast Gumetina
inace na takvim "kadama" sve preko 10ks vozi vise nego pristojno, a ovaj rakijas je cak i prejak
sto te zeza trim?
moze li da se napravi novi nosac motora (sa vise rupa, pa da moze da se seta gore-dole), ili da se nekako prepravi taj stari?
Comment
-
-
Zameni osovinu, tj. pitaj neki servis, možda kod Mileta Džonsona. Znam da seku vene na te duge osovine, pošto kratkih ima na sve strane. Pitanje je jedino da li nekom treba duga osovina od tog, čini mi se, Krajslera.Ne brže od života. Vodite računa sa kim sedate u kola kao suvozač.
Comment
-
-
Definitivno ti je potrebna kratka osovina. Pogledaj link: http://smalloutboards.com/shaft.htmIt floats on fluid
Comment
-
-
Upravo kao na slici sa linka iznad treba da izgleda položaj motora. Ne znam koje rizike nosi toliko podizanje motora na tom koritu? U svakom slučaju bušenje korita, ako je moguće dodatno osigurati motor, je veoma poželjno.
Citat sa sajta sa linka:
Q. Can I use a long shaft motor on a boat that is rated for a short shaft?
A. Yes, it will work but you will notice a little more drag and a little less top end performance, but it is ok to do this and it will work fine. You may not want to do this if you are operating in shallow water.
Kažu da smeš da voziš dugu osovinu, uz mali gubitak performansi. Koliko sam te shvatio, ti imaš dosta problema sa performansama, tako da možda tu postoji još problema na relaciji korito - motor. Podigni motor koliko ti se čini da je bezbedno, ali povedi računa da je težak i snažan, da ne bude posle belaja.Ne brže od života. Vodite računa sa kim sedate u kola kao suvozač.
Comment
-
-
Na slici sam nacrtao sledece
gornja linija je linija kobilice ili dna camca i ona treba da se poklapa sa kavitacionom plocom na motoru, tj nozi, a to je donja crvena linija. strelica pokazuje kolika je razlika i po meni je bas velika. jedino resenje je da nadjes drugu polovnu nogu sto je realno moguce jer jedan proizvodjac pravi istu nogu za ceo rang motora (npr od 30 do 70 konja). chrysler je prilicno redak i ne verujem da mile dzonson ima polovnu kratku osovinu, ali pokusaj da se raspitas kod majstora po marinama.
cinjenica je da je duga osovina trazenija, jer kratka ide uglavnom samo na gumenjake pa imas i tu nade da ces nesto da uradis. naravno pokusaj nesto i sa trimom, ali mislim da je ipak razlika prevelika. motor na krmenoj dasci ja nikako ne bih podizao jer je ionako preveliki za korito - npr motor sigurno ima 50kg a korito samo oko 150kg, tj ocu da kazem da je za elan 402 koji je malo veci od tvog ogranicenje motora 40 konja i to upravo zbog tezine i opterecenja.
u svakom slucaju ja na tvom mestu nista ne bi radio do kraja sezone, bolje se izvozaj sad za sve pare, a onda preko zime trazi kratku nogu.
pozz
i na kraju bitna stvar - koliko god nos izlazio iz vode, u jednom trenutku glisiranja mora da se spusti, tako da probajte i da stanete u voznji sto vise napred da prebacite tezinu, na kraju krajeva kada se propne ima veci otpor vode i ide sporije.
Comment
-
Comment