Najavljen novi pravilnik o tehnickim pregledima
Collapse
X
-
-
Re: Najavljen novi pravilnik o tehnickim pregledima
Znači da je novinar čuo da u nekom selu zvoni samo nije znao gde zvoni.
Svugde važi pravilo da auto mora zadovoljavati eko norme kao kad je izašao iz fabrike. Ako je bio euro -1 i u toj granici je i sada, prolazi tehnički. Sasvim normalno da će za novije automobile analogno tome biti strožiji uslovi jer su iz fabrike izašli kao takvi.
Ukratko, svaki auto koji zadovoljava fabričke norme koje su važile za njega kad je napravljen a i dalje je u tim merama, dobar je.
Nemci su iz tog razloga ukinuli trabanta i varburga jer i ako su zadovoljavali te norme (fabričke) dimili su previše pa ih ubiše namrtvo, nema više registracije i tačka
Comment
-
-
Re: Najavljen novi pravilnik o tehnickim pregledima
al je ovaj novinar lupio pa ostao ziv
ahh
ko se sve cime bavi i o cemu pise ..ccccccccLakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.
Comment
-
-
Re: Najavljen novi pravilnik o tehnickim pregledima
Cene tehničkih pregleda za automobile, koje su sada u rasponu od 750 do 2.500 dinara u zavisnosti od firme koja obavlja tehnički pregled, bile bi formirane prema kubikaži vozila.
Tako bi vlasnik automobila do 1.500 kubika plaćao 4.130 dinara, a za vozilo do 2.500 kubika cena bi bila 4.720 dinara.Najviše bi plaćali vlasnici vozila preko 2,5 litara radne zapremine - 5.310 dinara.Nije mi jasno...Ako je do sada tehn. pregled kostao recimo 2000 din. recimo da je to cena radnog sata ili pola sata , za pregled automobila koji je odredila ovlascena kuca u kojoj se vrsi teh. pregled, ko uzima tu razliku do 5000din?Sta je sad ovo? Porez na tehnicki pregled?
I pominje se da ako se otkrije neispravnost mora da se otkloni u roku od 48 casova da ne bi ste dosli u situaciju da ponovo platite teh. pregled?Jel neko pokusao da zakaze servis za 48h kod valjanog majstora?
Imaju li uopste automobile ovi sto pisase ovaj pravilnik?Yugo- Das auto....
Comment
-
-
Re: Najavljen novi pravilnik o tehnickim pregledima
Ima logike, jer se podrazumeva, da vozilo dovezete pripremljeno za tehnicki pregled i uglavnom se radi o sitnijim nedostacima, koji se lako otklanjaju. Za velike kvarove na uredjaju za upravljanje ili kocenje odbit ce bez prava da ponovite pregled o istom trosku.
Comment
-
-
Re: Najavljen novi pravilnik o tehnickim pregledima
Izvini, ali sta je tu logicno?
Da se uzme 50evra po dva puta ili sto da ne ako moze i vise? Nikad nisam vozio neispravan auto, Skolski drug mi drzi Tehnicki pregled, cesto odem i mimo registracije (na pr. kad idem na neki duzi put) da proverim trap i kocnice tako da mislim da mi se nece desiti ovakav scenario... elem nemoze svako doci na predtehnicki pregled...
Poenta price je sto se moze svakom desiti da tockovi neravnomerno koce, a u servisu ce desiti da mozete zakazati tek na pr. za nedelju dana, tako da mislim da je ova odredba u najmanju ruku bezobrazna....Yugo- Das auto....
Comment
-
-
Re: Najavljen novi pravilnik o tehnickim pregledima
Krajem prosle godine se zateknem na jednom tehnickom pregledu i posto sam pratio informacije o tome kako ce se tehnicki pregled ubuduce obavljati pitam onog sefa kako mogu da dodjem i da proverim kocnice ili izduvne gasove ukoliko sam nesto radio na autu. Dakle, nevezano za tehnicki pri registraciji. Odgovor je bio : NIKAKO. Kasnije mi je rekao da ipak moze, popodne kada nema nikoga da se nekako to izvede, ali....
Comment
-
-
Re: Najavljen novi pravilnik o tehnickim pregledima
Originally posted by hansfPoenta price je sto se moze svakom desiti da tockovi neravnomerno koce, a u servisu ce desiti da mozete zakazati tek na pr. za nedelju dana, tako da mislim da je ova odredba u najmanju ruku bezobrazna....
Comment
-
-
Re: Najavljen novi pravilnik o tehnickim pregledima
Ja znam za slucajeve kad bez problema hoce da ti provere kocnice,ne moras da poznajes nikog,nista oni tu ne gube,samo mogu da zarade jos koji dinar,a nama to dosta znaci,narocito posle neke popravke kocnica i slicno.Pa valjda je svima u interesu da automobili budu bezbedni!
Comment
-
-
Re: Najavljen novi pravilnik o tehnickim pregledima
Originally posted by PanduROriginally posted by hansfPoenta price je sto se moze svakom desiti da tockovi neravnomerno koce, a u servisu ce desiti da mozete zakazati tek na pr. za nedelju dana, tako da mislim da je ova odredba u najmanju ruku bezobrazna....Za upravo to sam rekao da je krajnje bezobrazno.
I niko se ne zapita za sta cemo da placamo od 4-5hiljada?Yugo- Das auto....
Comment
-
-
Re: Najavljen novi pravilnik o tehnickim pregledima
U najnovijem broju SAT-a ima reci o novom Pravilniku o tehnickim pregledima.
Najzanimljivije su svakako prokomentarisane odredbe o izduvnim gasovima.
Novi Pravilnik o tehnickim uslovima za vozila u saobracaju na putevima zaista je doneo korenite promene u oblasti provere izduvnih gasova. Po prvi put kod nas, uveden je eko-test koji uz redovnu proveru emisije ugljen-monoksida (CO), podrazumeva i kontrolu koeficijenta viska vazduha kod benzinskih motora odnosno srednjeg zacrnjenja kod dizelasa. Kao sto je i najavljeno to se i dogodilo, ali samo za vozila koja ce prvi put biti registrovana u Srbiji nakon 1.marta ove godine. Za sve starije automobile verovali ili ne pravila ostaju potpuno ista kao u starom pravilniku, donetom u drugoj polovini osamdesetih godina proslog veka. To prakticno znaci da ce svako ko ulozi novac u kupovinu novog automobila sa ekoloski cistim motorom biti tretiran visestruko stroze od onih koji voze kantu staru dve-tri decenije
ovo se odnosi na vec registrovane benzince
Ukolio je automobil vec registrovan dovoljno je da emituje manje od 4,5% ugljen monoksida u izduvnim gasovima, sto je veoma visoka granica koju mogu da ispune i neispravna vozila sa nefunkcionalnmim izduvnim sistemomNi kod vozila sa dizel agregatima situacija nije bolja. Naime po novom pravilniku kod njih ce se kontrolisati samo nivo cestica cadji. Ovaj parametar se naziva i koeficijent apsorpcije svetlosti izracunava se kao srednja vrednost tri provere izduvnih gasova.Njihova emisija mora odgovarati specifikacijama proizvodjaca, a gde to nije navedeno pravilnik ih za atmosferske dizel agregate starije konstrukcije limitira na 2,5 m[sup:3k1e05zv]-1[/sup:3k1e05zv] dok je za savremenije turbodizelase ovaj limit 3,0 m[sup:3k1e05zv]-1[/sup:3k1e05zv]
Comment
-
-
Re: Najavljen novi pravilnik o tehnickim pregledima
Mislio sam da ce biti stroziji po pitanju izduvnih gasova,ali dobro je sto nisu,ne mozemo svi da vozimo euro 3,4 itd. motore.A sa druge strane neka snize cenu evro premijum benzinu,pa cu cuvati zivotnu sredinu!
Comment
-
-
Re: Najavljen novi pravilnik o tehnickim pregledima
brate bobane, ako je automobil u trenutku izlaska iz fabrike zadovoljavao euro -100 normu, to se trazi od njega na tehnickom a ne euro 3.You know your in an E30 when when your gas gauge waves hello to you constantly.
Welcome to the Internet, where everyone is a mechanic, and drives a 10 second car.
Speed's just a question of money. How fast you wanna go?
Comment
-
-
Re: Najavljen novi pravilnik o tehnickim pregledima
Inace zaboravio sam da napisem da Pravilnik stupa na snagu pocetkom ovog meseca. Tacan datum nije naveden.
Comment
-
Comment