Ovako.
Na BMW-u 730 iz 1988god imam fabricku kuku koja se demontira (valjda Euro).Na samoj kuki,kao i na konstrukciji gde je montiram,postoji jasno utisnut znak BMW i neki brojevi homologacije.Posto imam prikolicu i cesto je vucem,raspitivao sam se za atest te kuke i na teh. pregledu smo pretresli pravilnik i nista ne pise po tom pitanju.
E,ja sam tako vukao prikolicu i juce me zaustave nasi drugovi i posto nisu imali za sta drugo,uhvate se za kuku.
Po njihovom,nas zakon ne priznaje te fabricke kuke dok ne dobijem atest da je kuka homologovana za nase trziste i na auto postavljena kako je propisano.
Malo smo se objasnjavali i pustili su me ali ne bih da se svaki put natezem i objasnjavam pa ako neko zna neka napise.
Da li moram da atestiram fabricku kuku i ako moram koja je procedura?
Na BMW-u 730 iz 1988god imam fabricku kuku koja se demontira (valjda Euro).Na samoj kuki,kao i na konstrukciji gde je montiram,postoji jasno utisnut znak BMW i neki brojevi homologacije.Posto imam prikolicu i cesto je vucem,raspitivao sam se za atest te kuke i na teh. pregledu smo pretresli pravilnik i nista ne pise po tom pitanju.
E,ja sam tako vukao prikolicu i juce me zaustave nasi drugovi i posto nisu imali za sta drugo,uhvate se za kuku.
Po njihovom,nas zakon ne priznaje te fabricke kuke dok ne dobijem atest da je kuka homologovana za nase trziste i na auto postavljena kako je propisano.
Malo smo se objasnjavali i pustili su me ali ne bih da se svaki put natezem i objasnjavam pa ako neko zna neka napise.
Da li moram da atestiram fabricku kuku i ako moram koja je procedura?
Comment