Promena zakona o registraciji za vozila preko 2000 kubika

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • MilanDJ
    CBC Početnik
    • 21.03.2013
    • 2
    • Beograd
    • mercedes a 210 evo

    Promena zakona o registraciji za vozila preko 2000 kubika

    Poštovanje,

    Kako je već opšte poznato kod nas je jedini kriterijum za visinu registracije kubikaža motora, a to upravo dovodi do brojnih nelogičnosti. Automobili koji realno i nisu neki luksuz ispadaju skuplji prilikom registracije od vozila koja zaista jesu luksuz za naš standard. Takav zakon, koji jedino uzima parametar kubikaže, postoji jedino u nas.
    Sticajem okolnosti od skoro se i sam nalazim u toj poziciji, jer vozim auto od 3000 evra, a koji ima 2084 kubika, i registracija me izađe oko 44 hiljade. Da napomenem samo da bih u Hrvatskoj, na primer, registraciju platio oko 19 hiljada u dinarskoj protivrednosti. Takođe, danas novi automobili od recimo 1995 kubika imaju više konja od vozila 2.1 ili 2.2...To nije u skladu sa evropskim propisima, te će to morati vrlo skoro da se menja...

    Da ne dužim, potrebni su mi ljudi koji su u sličnoj situaciji, a koji su voljni da stanu pred kamere (ja ne mogu iz opravdanih razloga ), da mi se jave na PP.

    Srdačan pozdrav!
  • uglavnom.bezopasni
    - 42 -
    • 03.02.2005
    • 2235
    • Novi Sad

    #2
    Ajde pojasni kako se to plaća plaća u evropi, pa onda vidi na osnovu čega se polisa AO plaća u toj evropi, ovde je na osnovu KW za putnička vozila... ti koji plate manje za "registraciju" zato što imaju manje kubika, plate puno više za "polisu" zato što imaju puno kilovata, još ako im i "registraciju" prebaciš u kilovate onda će oni da se bune... pojasni malo to sve pa onda da se bunimo svi ili nađemo pravo rešenje koje bi predložili, a ne samo ono koje tebi odgovara.
    Fifteen years of research he'd filed from one planet alone and they'd cut it to two words. "Mostly Harmless."
    11.04. 0:12 #2
    Rule #51: Sometimes — You're Wrong!

    Comment

    • Bingodalton
      CBC Senator XXL
      • 12.11.2012
      • 316
      • Novi Sad
      • GP 1.9 JTDM Sporting

      #3
      Evo postoji ovaj predlog, ne znam dokle se sa time stiglo:



      Naravno, ovde je rec o registraciji za nove automobile. Kako vidim, u Engleskoj je sistem slican, tj bazira se na kolicini CO2, ali samo za automobile mladje od 2001. godista. Za one starije porez je fiksan u zavisnosti od kubikaze, do i preko 1599 kubika.

      Mislim da nije u redu da registracija često pređe tržišnu vrednost automobila. Lično, nemam ništa protiv da plaćam više, na primer u skladu sa kombinacijom parametara snage, zapremine i nabavne cene minus godište vozila. Dakle, na primeru mog automobila (mercedes a210 evo), mislim da je primerena registracija od oko 27, 28 hiljada, a ne 44.
      Problem je u tome što na 2000 kubika postoji granica tzv. "porez na luksuz" i iznosi u odnosu na kubikažu iznosi rastu potpuno drugačijom progresijom, a takvi automobili često nisu nikakav poseban luksuz, o tome se radi...
      Dobar članak nalazi se ovde:

      Živimo u srednjem veku! Srbija već tri godine čeka na donošenje pravilnika o tehničkom pregledu, te stoga ne čudi što zbog zastarelosti pojedinih odredaba zakona i pravilnika za registraciju motornih vozila, u odnosu na evropske zemlje, imamo paradoks da je registracija starijih putničkih automobila velike kubikaže neretko skuplja od njegove tržišne vrednosti, ali i od luksuznih novih vozila manje zapremine motora!


      i ovde:



      Pozdrav!

      Comment

      Working...
      X