Poštovanje,
Kako je već opšte poznato kod nas je jedini kriterijum za visinu registracije kubikaža motora, a to upravo dovodi do brojnih nelogičnosti. Automobili koji realno i nisu neki luksuz ispadaju skuplji prilikom registracije od vozila koja zaista jesu luksuz za naš standard. Takav zakon, koji jedino uzima parametar kubikaže, postoji jedino u nas.
Sticajem okolnosti od skoro se i sam nalazim u toj poziciji, jer vozim auto od 3000 evra, a koji ima 2084 kubika, i registracija me izađe oko 44 hiljade. Da napomenem samo da bih u Hrvatskoj, na primer, registraciju platio oko 19 hiljada u dinarskoj protivrednosti. Takođe, danas novi automobili od recimo 1995 kubika imaju više konja od vozila 2.1 ili 2.2...To nije u skladu sa evropskim propisima, te će to morati vrlo skoro da se menja...
Da ne dužim, potrebni su mi ljudi koji su u sličnoj situaciji, a koji su voljni da stanu pred kamere (ja ne mogu iz opravdanih razloga
), da mi se jave na PP.
Srdačan pozdrav!
Kako je već opšte poznato kod nas je jedini kriterijum za visinu registracije kubikaža motora, a to upravo dovodi do brojnih nelogičnosti. Automobili koji realno i nisu neki luksuz ispadaju skuplji prilikom registracije od vozila koja zaista jesu luksuz za naš standard. Takav zakon, koji jedino uzima parametar kubikaže, postoji jedino u nas.
Sticajem okolnosti od skoro se i sam nalazim u toj poziciji, jer vozim auto od 3000 evra, a koji ima 2084 kubika, i registracija me izađe oko 44 hiljade. Da napomenem samo da bih u Hrvatskoj, na primer, registraciju platio oko 19 hiljada u dinarskoj protivrednosti. Takođe, danas novi automobili od recimo 1995 kubika imaju više konja od vozila 2.1 ili 2.2...To nije u skladu sa evropskim propisima, te će to morati vrlo skoro da se menja...
Da ne dužim, potrebni su mi ljudi koji su u sličnoj situaciji, a koji su voljni da stanu pred kamere (ja ne mogu iz opravdanih razloga

Srdačan pozdrav!
Comment