Ajde, objasni, kako se to menjalo sa novijom školjkom? Koji VIN je nosila nakon zamene? Dobro mi je poznato, kako se i šta radilo. A i sam sam imao neslaganje jednog broja u broju motora.
Neslaganje god. auta po sasiji i u saobracajnoj?!
Collapse
X
-
Franjo odmara.You know your in an E30 when when your gas gauge waves hello to you constantly.
Welcome to the Internet, where everyone is a mechanic, and drives a 10 second car.
Speed's just a question of money. How fast you wanna go?
Comment
-
-
pa kao je bilo,ako se dobro secam ( a mozda ne ) . kupis raspalog,slupanog ili kakog vec golfa iz 1986. "sredis " da dobijes pravo da uvezes skoljku kao rezervni deo. a ustvari uvezes ceo auto koji je naprimer 1992 god. onda se ubaci stari motor ( ili nemora ni to ). i onda taj auto postane stari auto. upisuju se VIN sa novog automobila ali se NE PREUZIMA njegovo godiste u saobracajnoj. ostaje godiste starog automobila. kasnije se prijavi i taj novi motor da je ubacen. i to je to. a godiste ostaje od starog 1986god.
to je sve bilo tokom veselih 90'ih a mozda i malo kasnije.
sta vam je cudno pored " bele crkve , biljeljine , pa onda crnogoraca , kosova...itd " a onda je golf 2 bio mitolosko bice,a za neke i je sada.Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.
Comment
-
-
Originally posted by Franjo View PostAjde, objasni, kako se to menjalo sa novijom školjkom? Koji VIN je nosila nakon zamene? Dobro mi je poznato, kako se i šta radilo. A i sam sam imao neslaganje jednog broja u broju motora.
Čisto da ne ostane bez odgovora..
Naručiš od Zastave ili Tasa novu školjku, tražiš vezu da kupiš malo oštećenu jer je znatno jeftinija. Dobiješ za nju račun kao i za kilo pereca kad kupiš, prepakuješ sve sa starog auta na "novi" auto. Odeš na tehnički pregled gde konstatuju zamenu školjke i sa tim tehničkim i računom da si kupio školjku od zastave ili drnda maroja pošto je i to regularno odeš u SUP i lepo registruješ auto. Sve street legal na 201, ništa gay.
VIN, to se nije uvek tako zvalo. To je sad ova nova izmišljotina koja vama skorojevićima služi da premostite izraz broj šasije. Postojao je broj ako si kupio polovnu školjku a ako sikupio novu platio si ukucavanje brojeva. To se i sada radi ako se menja deo gde je upisan broj šasije a od kad se zove VIN ima ga na nekoliko mesta da se vlasi ne dosete. Recimo na šolji prednjeg unutrašnjeg blatobrana a dogodi se havarija i menja se taj deo.
Isto važi i za motor. Motor se u većini evrope smatra rezervnim delom i zato često nema broj motora jer se baci i stavi drugi ako je ovaj crkao da se ne isplati popravljati. Kod nas još uvek važi broj motora mada su rekli da će ga ukinuti pa je isto slepački kao kod atesta gasa upisan u saobraćajnu a onamo je isparivač kao extra jako veoma i zdravo mnogo bitan deo pa mora biti upisan u atest. Mislim na serijski broj a ne na tip i model motora - isparivaća.
I za motor važi isto, odeš sa kupoprodajnim ugovorom ili sa računom iz radnje pa se to zakonski reguliše. I motori ili polumotori su se nekad kupovali u prodavnicama delova... E to su bile prodavnice a ne ovo danas.. i gle čuda i taj nije imao broj motora pa se ukucavao, naravno legalno a ne kao neki po šupama i gorama naše ponosne...
I sad, čovek je naučio kak ose nakd menjalo i zašto se menalo ali nije naučio ono što je pitao.. TO će naučiti na teži način kad mu oduzmu vozilo i ne dobije ga nikad nazad kao ni pare naravno.
Comment
-
-
Islo se u kulu po skoljku za juga, ostecenu, koju bi neko "slucajno" ostetio na mestu gde nije uopste bitno da li je ostecena. A nemam sto godina.You know your in an E30 when when your gas gauge waves hello to you constantly.
Welcome to the Internet, where everyone is a mechanic, and drives a 10 second car.
Speed's just a question of money. How fast you wanna go?
Comment
-
-
Originally posted by iwcham1979 View PostDa li ja mogu da jednostavno prikavim gresku, i trazim da se otkloni, da kazem auto je 1992g, sto dokazuje br. sasije, a neki zaban ili sabanka je upisala da je 1986g?
I ti nisi ništa čitao, ako je auto kupljen i registrovan prvi put 1986 godine onda nije greška makar se regularno sve kasnije menjalo što baš i ne mislim da je u ovom slučaju obzirom na kritična vremena kad se stvarno radilo baš svašta.
Comment
-
-
Neslaganje god. auta po sasiji i u saobracajnoj?!
Ne razumem... Ovaj auto def. nije 86g, zasto onda ne traziti da se otkloni nebuloza. Br. sasije potvrdjuje da je auto 92g... Ovde ne pije vodu ta prica sa uvoze jem skoljke i vracanjem starog motora i ostalih delova i registraciju na86g, jer se motor 1.6 gtd intercoer 59kw, koji je u autu ugradjivao od 90-92gLast edited by iwcham1979; 31.01.2015, 20:48.
Comment
-
-
Ne razumem ni ja kako se niko do sada nije bunio, danas taj auto neam neku vrednost ali 6 godina stariji ima još manju vrednost. Da si vlasnik verovatno bi se bunio.
Može da bude i obrnuto, auto je bio totalno slupan pa je neko nabavio staru karoseriju za tepsiju ribe ali su mu onda upisali to godište.
Obzirom da auto nije tvoj, možeš proveravati ako ti vlasnik dozvoli da to radiš, nema šta da izgubiš.
Comment
-
-
Zavisi od sopstvenika vozila, ako je nejak i nema blize jake familje, onda nista. U suprotnom, neka medo ja cu.You know your in an E30 when when your gas gauge waves hello to you constantly.
Welcome to the Internet, where everyone is a mechanic, and drives a 10 second car.
Speed's just a question of money. How fast you wanna go?
Comment
-
-
Neslaganje god. auta po sasiji i u saobracajnoj?!
Pa to jest... Ne verujem da nije legalno. Kako je taj auto dobio uopste nase stare tablice, i posle nove ako je tako nelegalan. Po onom vin checkeru, nije u bazi za kradene automobile. Malo glupo kao dobio auto nase tablice, ti kazes da ga provere, a oni kazu sta, e majku mu, ovde smo se zahebali, ovo treba oduzeti?! Msm, ne znam...
Comment
-
-
Franjo 2 odmara takodje.You know your in an E30 when when your gas gauge waves hello to you constantly.
Welcome to the Internet, where everyone is a mechanic, and drives a 10 second car.
Speed's just a question of money. How fast you wanna go?
Comment
-
Comment