Prikolica se samosagradila daleke 80 i neke godine. Po tadasnjim pravilima, morao je atest pa je isla cak u beli zagreb grad na atest. Prosla, dobila pus na sasiju i teraj. Redovno registrovana do 1996. godine u hrvatskoj kao posebno prikljucno vozilo sa svojom saobracajnom. Posle '96. godine u srbiji se vozila na trecu tablicu, sa svim uredno ukucanim brojevima u saobracajnoj od vozila.
Kad smo presli na evropejske tablice, vise nije mogla na trecu vec je opet morala kao posebno prikljucno vozilo sa svojom tablicom, saobracajnom i nalepnicom. Tehnicki pregled nije mogao da je registruje bez atesta. AMSS rekao da ne moze nesto dva puta da se atestira, idi u sup. U supu uzeli taj SFRJ atest, zakljucili da je u redu i registrovali.
Danas, treba da produzim registraciju i na tehnickom kazu a pa ne moze, nema atest... Kako nema, ima, u supu je. To morate u amss, agencija za bezbednost i gubljenje vremena donela nova pravila, oni ce vam najbolje reci.
Dobro, idemo u amss...
tu bi kontinjud.
Kad smo presli na evropejske tablice, vise nije mogla na trecu vec je opet morala kao posebno prikljucno vozilo sa svojom tablicom, saobracajnom i nalepnicom. Tehnicki pregled nije mogao da je registruje bez atesta. AMSS rekao da ne moze nesto dva puta da se atestira, idi u sup. U supu uzeli taj SFRJ atest, zakljucili da je u redu i registrovali.
Danas, treba da produzim registraciju i na tehnickom kazu a pa ne moze, nema atest... Kako nema, ima, u supu je. To morate u amss, agencija za bezbednost i gubljenje vremena donela nova pravila, oni ce vam najbolje reci.
Dobro, idemo u amss...
tu bi kontinjud.
Comment