aktivacija zračnog jastuka

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • mmg
    CBC Početnik
    • 03.05.2008
    • 3
    • sjeverni jadran

    aktivacija zračnog jastuka

    Najprije pozdrav svima.
    Trebalo bi mi ako netko zna kako se može aktivirati zračni jastuk koji nije spojen na auto . To mi treba kao seminarski rad za fakultet .

    Unaprijed zahvaljujem na odgovoru.
  • low rider
    CBC Senator XXL
    • 03.04.2006
    • 613
    • Beograd

    #2
    Naravno da moze, na isti nacin kako se aktivira kada je na automobilu. Na odgovarajuce provodnike dovesti odgovarajuci signal i voila .

    Nije neka pomoc, ali mislim da nije komplikovano, verovatno je dovoljno na dva prava provodnika dovesti + i - sa aku.

    Comment

    • 206
      Admin od ispočetka :)
      • 09.12.2004
      • 9548
      • Beograd
      • 206

      #3
      + i - na kontakte, probao.
      The difference between men and boys is the price of their toys

      Comment

      • mmg
        CBC Početnik
        • 03.05.2008
        • 3
        • sjeverni jadran

        #4
        Zahvaljujem na odgovoru nadam se da će uspjeti.

        Comment

        • 206
          Admin od ispočetka :)
          • 09.12.2004
          • 9548
          • Beograd
          • 206

          #5
          Pazi sad, uspeti...rece za neki rad, a on hoce da proba.

          Samo se dooobro odmakni da ti ne bi opalio u lobanju, a onda garantovano gines.
          The difference between men and boys is the price of their toys

          Comment


          • #6
            Neverovatno kako ste mu dali savete da pokuša da aktivira napravu koja može da ubije odraslog čoveka kao da je to neka igra.
            mmc,
            kao što sigurno znaš airbag je pirotehnička naprava koja u sebi sadrži eksplozivno punjenje.Gasovi koji se stvaraju prilikom eksplozije naduvavaju jastuk.Sistem se sastoji od senzora,kontrolne jedinice (airbag ECU) i kasete u kojoj se nalazi upaljač i ekplozivno punjenje.U slučaju udesa airbag ECU na osnovu podataka sa senzora procenjuje da li je potrebno aktivirati jastuke i šalje signal kasetama u upravljaču instrument tabli i sedištima i sl.Sve se dogodi u deliću sekunde.
            U ovom slučaju ako airbag treba da se detonira izvan vozila treba da znaš da je to posao kojim se u Svetu uglavnom bave određene firme specijalizovane za tu vrstu usluge ili se koristi specijalizovani alat za tu namenu.Kako stojiš sa engleskim?Odabrao sam par linkova gde možeš videti te alate.Različita godišta i marke auta imaju različito punjenje i način aktiviranja.U tom slučaju alat se mora poručiti.Pre svega moram te upozoriti da ako si već u posedu kasete da znaš da udaljenost od mesta detonacije do tebe mora biti minimum 10 metara i da eksplozija može izazvati probleme sa sluhom ako se ne nose slušalice.Ponavljam to je nešto čime se bave specijalizovane firma sa prostorijama za to!Internet je pun snimaka gde se može videti razornost eksplozije i što je najgore to je pametno za zabavu isto koliko i ruski rulet.Ako ti treba blok šema airbag ECU mogu kopirati iz jedne knjige.
            link 1
            link 2
            link 3

            Comment

            • 206
              Admin od ispočetka :)
              • 09.12.2004
              • 9548
              • Beograd
              • 206

              #7
              Drugim recima, treba da se odmakne, kao sto sam mu i rekao...

              A da li je pametno da to radi ili ne? Nije, ali nisam mu ja tata ni mama, svejedno ce probati...
              The difference between men and boys is the price of their toys

              Comment


              • #8
                pošto je ovo trka sa vremenom da pre nego što se da još komentara zamolim svakoga u diskusiji da pogleda ta dokumenta i eventualno stekne predstavu o funkcionisanju sistema i pravilnom pristupu ovom problemu.Ona crvena slova nisu tu slučajno i ista takva se nalaze u svakoj literaturi vezano za airbag.
                Control Unit
                AirbagModule
                Chemicals <--

                Comment


                • #9
                  dopuna:
                  slučajno sam tragajući na youtube snimak detoniranja suvozačkog airbaga (ima više eksploziva u sebi od vozačkog) naišao na jednog našeg člana
                  nagata vrlo dobro!!

                  mmg kontaktiraj njega za detalje.On radi u opel servisu u Beogradu.

                  Comment

                  • mmg
                    CBC Početnik
                    • 03.05.2008
                    • 3
                    • sjeverni jadran

                    #10
                    Zahvaljujem na odgovoru .
                    Nije potrebno daljnje komentiranje teme jer ću ipak prihvatiti manje opasnu seminarsku radnju.

                    Comment

                    • sw.brick
                      CBC Senator XXL
                      • 09.10.2004
                      • 8141
                      • Beograd, barajevo-zemun
                      • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                      #11
                      na senzoru je poseban tip konektora sa oprugama.
                      otkačiš konektor i izvučeš savujenu oprugu iz samog konektora koja tu inače služi da pravi kratak spoj.

                      ne treba nikakav dodatni spoljni signal.

                      na Boschovom sistemu verzija 2.x i 3.x.
                      volvo
                      945 SE turbo lpg
                      344 GL lpg

                      Comment


                      • #12
                        Misliš na mehanički tip crash senzora ili...?
                        U vezi sa upaljačem unutar kasete ja imam u literaturi da se u kasetama nalaze kondenzatori koji se u trenutku aktiviranja isprazne i varnica aktivira eksploziv ali opet na internetu sam našao i podatke o čisto rezistivnim grejačima.To mi je malo verovatno zbog brzine reakcije koja je kritična,ali.....Nisam nikad otvarao,a mislim da niko normalan to ne bi radio. Na onom nagatinom videu je važno primetiti to kako je postavio kasetu.Postoji strana kasete iz koje se oslobađa jastuk i strana koja se oslanja na unutrašnjost volana,šine u instrument tabli,odnosno masu vozila.Zakon akcije i reakcije.To je usmerena eksplozija.Da je okrenuo naopako airbag bi odleteo nebu pod oblake.

                        Comment

                        • RS-4
                          CBC Veteran
                          • 29.04.2008
                          • 162
                          • Norway

                          #13
                          A sto smrrrrrrrrrrrrrdi kad se ispali, auuuuu, kuuuku.
                          Mozda bi ti bilo bolje da aktiviras zatezace pojaseva posto rade na identicnom principu a deo su Air-Bag sistema.

                          Pozdrav

                          Comment

                          • overspeed
                            CBC Senator XXL
                            • 24.05.2005
                            • 2779
                            • Kosovska Mitrovica

                            #14
                            Originally posted by mmg
                            Zahvaljujem na odgovoru .
                            Nije potrebno daljnje komentiranje teme jer ću ipak prihvatiti manje opasnu seminarsku radnju.
                            Chovek je dovoljno rekao.
                            http://www.bmw.tv

                            Comment

                            Working...
                            X