Mislim da treba da postoji tema vezana za ovo. Ja nisam ni svestan koliko stvari nisam znao dok nisam procitao. Ko zna neki zanimljiv podatak koji moze da nam sacuva glavu, neka napise...
Evo, ja cu prvi...
- Na putu na kome ima vise od 2mm vode, auto koji ide brzinom vecom od 60km/h ne stigne da istisne svu vlaznost iz pneumatika i prakticno "pluta" po povrsini
- Svaka deonica puta je projektovana za odredjenu brzinu koja se naziva racunska brzina. Na osnovu ove brzine vam stoji ogranicenje, kada nema smetnji na putu (naselje, radovi)... Na primer, za magistralni put je 80km/h. Medjutim, stvarna brzina kojom vozilo moze nesmetano da prodje jeste osnovna brzina i ona je uvek veca za 20km/h od racunske.
- Ako vozilo upadne u vodu, vrata ne mogu da se otvore zbog neujednacenog pritiska sa spoljne i unutrasnje strane. Potrebno je otvoriti prozor da voda udje do vrha i izjednaci se pritisak. Tek tada cete moci da otvorite vrata i izadjete. U ostalim slucajevima gubite vreme i vazduh na paniku i lupanje.
Evo, ja cu prvi...
- Na putu na kome ima vise od 2mm vode, auto koji ide brzinom vecom od 60km/h ne stigne da istisne svu vlaznost iz pneumatika i prakticno "pluta" po povrsini
- Svaka deonica puta je projektovana za odredjenu brzinu koja se naziva racunska brzina. Na osnovu ove brzine vam stoji ogranicenje, kada nema smetnji na putu (naselje, radovi)... Na primer, za magistralni put je 80km/h. Medjutim, stvarna brzina kojom vozilo moze nesmetano da prodje jeste osnovna brzina i ona je uvek veca za 20km/h od racunske.
- Ako vozilo upadne u vodu, vrata ne mogu da se otvore zbog neujednacenog pritiska sa spoljne i unutrasnje strane. Potrebno je otvoriti prozor da voda udje do vrha i izjednaci se pritisak. Tek tada cete moci da otvorite vrata i izadjete. U ostalim slucajevima gubite vreme i vazduh na paniku i lupanje.
Comment