Član 12.
Kontrolu saobraćaja na putevima vrše policijski službenici na putu kako bi svojim prisustvom, uputstvima i savetima, upozorenjima, naređenjima, te upotrebom tehničkih sredstava uticali na zakonito i pravilno ponašanje učesnika u saobraćaju i na poštovanje propisa o pravilima saobraćaja.
Pri vršenju kontrole saobraćaja na putu policijski službenici, nakon odabira mesta na kome se kontrola može vršiti bezbedno, zaustavljanje vozila u saobraćaju vrše blagovremenim davanjem propisanog znaka za zaustavljanje vozila, van kolovoza.
Izuzetno od stava 2. ovog člana, ako to zahtevaju razlozi bezbednosti, policijski službenici mogu zaustavljati vozila i na kolovozu, uz ivicu kolovoza, kao i na drugom pogodnom mestu, vodeći pri tome računa da ne ometaju saobraćaj ili ugrožavaju sopstvenu bezbednost ili bezbednost drugih učesnika u saobraćaju.
Zaustavljanje vozila, prema stavu 2. ovog člana, obavlja se po pravilu tako da je celo vozilo van kolovoza. Ako se kontrola vozila obavlja na kolovozu, na službenom vozilu je uključen uređaj za davanje svetlosnih znakova (plavo rotaciono svetlo), a vozilo se nalazi tako da vozač koji se kreće saobraćajnom trakom u kojoj se vrši kontrola prvo nailazi na službeno vozilo.
Tokom sprovođenja pojačane kontrole u saobraćaju planirana mesta na kojima će se obavljati zaustavljanje i kontrola vozila-vozača biće označena odgovarajućim sredstvima (reflektujuće kupe, turbo fler, tele blic i dr.).
Kontrolu saobraćaja na putevima vrše policijski službenici na putu kako bi svojim prisustvom, uputstvima i savetima, upozorenjima, naređenjima, te upotrebom tehničkih sredstava uticali na zakonito i pravilno ponašanje učesnika u saobraćaju i na poštovanje propisa o pravilima saobraćaja.
Pri vršenju kontrole saobraćaja na putu policijski službenici, nakon odabira mesta na kome se kontrola može vršiti bezbedno, zaustavljanje vozila u saobraćaju vrše blagovremenim davanjem propisanog znaka za zaustavljanje vozila, van kolovoza.
Izuzetno od stava 2. ovog člana, ako to zahtevaju razlozi bezbednosti, policijski službenici mogu zaustavljati vozila i na kolovozu, uz ivicu kolovoza, kao i na drugom pogodnom mestu, vodeći pri tome računa da ne ometaju saobraćaj ili ugrožavaju sopstvenu bezbednost ili bezbednost drugih učesnika u saobraćaju.
Zaustavljanje vozila, prema stavu 2. ovog člana, obavlja se po pravilu tako da je celo vozilo van kolovoza. Ako se kontrola vozila obavlja na kolovozu, na službenom vozilu je uključen uređaj za davanje svetlosnih znakova (plavo rotaciono svetlo), a vozilo se nalazi tako da vozač koji se kreće saobraćajnom trakom u kojoj se vrši kontrola prvo nailazi na službeno vozilo.
Tokom sprovođenja pojačane kontrole u saobraćaju planirana mesta na kojima će se obavljati zaustavljanje i kontrola vozila-vozača biće označena odgovarajućim sredstvima (reflektujuće kupe, turbo fler, tele blic i dr.).
"Razlozi bezbednosti" su ti sto sam pricao mobilnim bez "adekvatnih pomagala itd.." Kaznu sam uredno platio, ali me kopka da vidim koliko su oni cisti pred zakonom jer mi je saobracajac razglabao o saobracajnim propisima itd itd.
Kakva su misljenja u vezi sa navedenom situacijom jer ozbiljno razmisljam da isteram mak na konac ukoliko ima poente. Pored mene, zaustavili su jos dva tri automobila te se povremeno stvarao zastoj u samom saobracaju...
Comment