Magla, neprilagodjena brzina, 10 mrtvih...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Dora
    Nadzornik!!!
    • 24.10.2004
    • 17451
    • Novi Sad
    • FIAT

    Magla, neprilagodjena brzina, 10 mrtvih...

    Danas je bila prva jača magla ujutro (bar ovde u NS). Na uatoputu BG Niš lančani sudar, slike strašne. Smrskani automobili pa i kamioni, preko 100 voziila ukupno na dva mesta učestvovalo u sudaru.

    Po slikama i stanju vozila vidi se da niko nije išao 40 na sata svi kažu da je vidljivost bila od 1 do 10 metara.
    Procenat prolaznosti na vozačkim ispitima je 99 posto??
    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

    https.autogas.rs
  • M-power
    Moderator
    • 10.01.2005
    • 10060
    • Bg; Banovo Brdo
    • CorsaC, astra H,

    #2
    Nije valjda cifra otisla na 10. Bilo je 5, pa 8- moro.
    Stvarno uzas, bas su se naslagali, malo pre sam gledao
    To date there has never been a faster car built for the public road and,
    it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

    Comment

    • Dora
      Nadzornik!!!
      • 24.10.2004
      • 17451
      • Novi Sad
      • FIAT

      #3
      Pa bila je još jedna nesreća gde je učestvovao bus i nekoliko kola, i tamo je bilo mrtvih, bar jedan. Ja sam mislio da samo ameri ili Šlabe mogu tako da se slupaju na autoputu. Izgleda da su mnogi iskočili na brzinu iz opanaka u cipele ali još nisu razgazili cipele.
      Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

      https.autogas.rs

      Comment

      • maki
        CBC Senator XXL
        • 03.10.2004
        • 878
        • Budva, CG

        #4
        i ja sam cuo danas za to na tv-u
        HSD - MAN B&W 77600PS x 104 RPM

        Comment

        • observer
          CBC Veteran
          • 06.10.2005
          • 196
          • Novi Sad
          • Polo1.6TDIGolf1.2TSI

          #5
          Meni je neshvatljivo da ljudi uvek ocekuju da nema nikakvih prepreka (ja to zovem "optimisticki pristup voznji"):

          - u krivinama voze tako kao da nema sanse da im neko naidje iz suprotnog smera u njihovoj traci,

          - pri nailasku na nepregledne nesemaforizovane raskrsnice brzinu smanjuju u poslednjem trenutku, a kada nailaze na one sa semaforom, i kada imaju zeleno nikada ne provere da slucajno neka ****** ne namerava da prodje kroz crveno

          - i naravno, u otezanim uslovima (smanjena vidljivost, klizav ili los kolovoz) im ne pada na pamet da voze tako da uvek mogu da se bezbedno zaustave, bez obzira na trenutno iznenadjenje koje moze da im se desi (zaustavljeno vozilo na sred puta, neosvetljen traktor, iznenadna rupa na putu, divljac,...)

          Zapitajte se malo i sami koliko vas zaista "prilagodjava brzinu uslovima puta" pa cete videti da je prava sreca sto ovakvih nesreca nema svaki dan.

          Koliko vas postuje ogranicenje od 40 km/h u blizini skola?
          Koliko vas vozi polako (do 40 km/h) po kolovozu koji je prepun rupa?
          Koliko vas vozi oprezno nocu na vojvodjanskim putevima u sezoni radova kada je lakse sustici neosvetljenu prikolicu nego sresti plavusu u diskoteci?

          Malo mislite o tome...

          Comment

          • fantastik
            CBC Senator XXL
            • 28.07.2005
            • 417
            • Novi Sad

            #6
            Originally posted by observer
            Koliko vas vozi oprezno nocu na vojvodjanskim putevima u sezoni radova kada je lakse sustici neosvetljenu prikolicu nego sresti plavusu u diskoteci?
            ovo za prikolice je postalo strasno tesko je da se stavi bar trougao koji kosta na najlonu 150din.

            Comment

            • observer
              CBC Veteran
              • 06.10.2005
              • 196
              • Novi Sad
              • Polo1.6TDIGolf1.2TSI

              #7
              Upravo tako! Ja bih streljao svakoga ko na tako nesmotren nacin ugrozava ostale (a pre svega i sebe, jer neretko se desava da stradaju i sami vozaci takvih "vozila", kad mu naidje neki sleper, moze prosto da ga oduva sa puta, ali o tome kao da niko od njih ne misli...)

              Samo da dodam jos nesto, citiram:

              "Bila je magla užasna i mi smo onako prilazili kolima i videli smo samo nekog, to jest ja sam videla nekog čoveka ispred kamiona koji maše. Međutim, mi smo išli brzo pošto je autoput i onako je skrenuo, moj dečko je vozio i skrenuo je naglo i nemam pojma šta se sa njima desilo. Znači mene su izvadili napolje, a sa njima nemam pojma, bila je iza njegova mama, uopšte namam pojma šta se sa njima desilo. Videla sam ja njega na volanu onako krvavog ali ne znam, ne znam šta je bilo dalje", kaže preživela Irena Veljković." Izvor www.b92.net

              Obratiti paznju na boldovani deo...
              Dakle, jbg, autoput je, jbg, mora se ici brzo, a to sto se ne vidi prst pred okom, nema veze, "autoput je", kaze...

              E to je ta logika koju ja nikako ne mogu da shvatim.

              Comment

              • sw.brick
                CBC Senator XXL
                • 09.10.2004
                • 8141
                • Beograd, barajevo-zemun
                • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                #8
                slucajevi tog tipa za psihologa, takvo debilno objasnjenje sopstvenog ponasanja ukazuje na ozbiljne probleme sa spoznajom realnosti i okruzenja i adekvatnog prilagodjavanja u ponasanju.

                jos jedan primer kako ogranicenje brzine znakovima nema mnogo svrhe za neke ljude kada nedostaje osnovna logika.


                nazalost kod nas se dozvole stancuju i dele svima bez ikakve ozbiljnije kontrole psiho sposobnosti za tako opasnu stvar kao sto moze da bude auto.
                volvo
                945 SE turbo lpg
                344 GL lpg

                Comment

                • overspeed
                  CBC Senator XXL
                  • 24.05.2005
                  • 2779
                  • Kosovska Mitrovica

                  #9
                  Tragedija, ali istovremeno surova opomena na to kako se mozhe zavrshiti svakodnevno "orgijanje" automobilima po ovdashnjim putevima... Kakva je opshta situacija, pravo da vam kazhem, chudi me da nema vishe ovakvih sluchajeva... (da ne chuje zlo...)

                  Mali off, ali se nadovezuje na temu, vredno pomena: setih se sluchaja od proshle godine: vozim Ibarskom, mrak vec dobro "legao", negde sam ispred Ljiga. Obirom na frekvenciju saobracaja svetla uglavnom "oborena", dakle vidljivost vec ionako smanjena... Onda, odjednom na nekih 40-50 metara ispred ugledam u mraku obrise zaprezhnog vozila koje se vuche nekih 15 km/h po putu bez ikakve svetlosne signalizacije! Chak i traktor koji je vukao ovu skalameriju nije imao nikakvu svetlosnu signalizaciju, nishta!!! Po Marfijevom zakonu, u levu traku ne mogu jer nadolaze druga vozila... Naravno, od osvetljenja puta ili uliche rasvete ni traga, nalazim se u nekoj vukojebini nekih 15-20 km ispred Ljiga... Dakle, vec sam video sebe zakucanog u onu prikolicu... Samo sam "legao" na kochnicu, auto je pocheo da malo sheta levo-desno, ja "imitiram" ABS i jedva zadrzhavam auto u desnoj traci... Sreca u nesreci je da je Fiesta XR2i imala zaista odlichne samoventilirajuce diskove, a i dosta je laka, tako da sam se zaustavio ne vreme, ne dalje od metra iza prikolice... Ja i cale u u... Kad sam imao slobodnu levu traku krenem da obilazim skalameriju i dok sam bio paralelno sa kabinom traktora legnem na sirenu pokushavajuci da skrenem budali pazhnju da upali svetla, ako su mu uopshte radila... Tad, u kabini, pored njega ugledam dvoje dece od po 7-8 godina U tom trenutku sam bio spreman da upucam budalu

                  Pa, shta ti ljudi misle, stvarno ne razumem?! Shta je taj moron mislio da ce da se desi ako mu sa 100 km/h naleti neki shleper kojih po toj deonici ima kol'ko 'ocesh?! Ja sam se zaustavio na vreme zahvaljujuci autu koji sam vozio, 90 % ostalih automobila (kakvi se voze na nashim putevima)jednostavno bi zakucali pravo u prikolicu, ili otishli u desnu traku u cheoni ili zavrshili u nekoj shtali pored puta kojih ima podosta na toj deonici. Ako ne misli na sebe (na druge u saobracaju verovatno da ne misli), kako onda ne brine o bezbednosti ono dvoje dece (unuchica?) koje je postavio u kabinu pored sebe, bez ikakve zashtite i shanse da prezhive chak i u sluchaju manjih udesa? Strashno... Takvima treba oduzeti vozachku na licu mesta, dozhivotno...

                  Sa druge strane, imamo policiju kojoj se ceo posao na regulisanju saobracaja svodi na pronalazhenje nekog "shteka" i nishanjenje glupim radarom onih koji prekorache dozvoljenu brzinu, kao da je to jedini nachin za krshenje saobracajnih pravila i propisa. U redu, to treba da se sankcionishe, ali shta je sa kamikazama koji svakodnevno dovode u opasnost svoj, i zhivote ostalih uchesnika u saobracaju? Oni se pored te iste "ushtekane" patrole provozaju bez ikakvih problema, mozhda zato shto ih u mraku ovi i ne primete, ili ih ne zaustavljaju jer, pobogu, ne prekorachuju dozvoljenu brzinu.

                  http://www.bmw.tv

                  Comment

                  • zec
                    CBC Senator XXL
                    • 05.01.2005
                    • 450
                    • bgd

                    #10
                    Originally posted by overspeed_1976
                    dakle vidljivost vec ionako smanjena... vozila koje se vuche nekih 15 km/h po putu bez ikakve svetlosne signalizacije! Chak i traktor koji je vukao ovu skalameriju nije imao nikakvu svetlosnu signalizaciju, nishta!!! Samo sam "legao" na kochnicu, auto je pocheo da malo sheta levo-desno, ja "imitiram" ABS i jedva zadrzhavam auto u desnoj traci... Sreca u nesreci je da je Fiesta XR2i imala zaista odlichne samoventilirajuce diskove, a i dosta je laka, tako da sam se zaustavio ne vreme, ne dalje od metra iza prikolice...
                    Osim sto je taj vozac napravio propust sa svetlima iz posta sledi da si vozio brze nego sto uslovi saobracaja dozvoljavaju (ovo za brzinu bi ti sigurno prikacila policija da je, nedaj Boze, bilo nesto).
                    Sa takvim kolima se covek oseca malo sigurnije (ono lezanje u krivini. jaci motor za izvlacenje) i naravno ne primeti koliko brzo vozi.

                    Ovo nije nikakvo osudjivanje i ne mislim ti nista lose vec samo citam ono sto si napisao. Bez ljutnje i dobronamerno (nisam siguran da se podrazumeva pa sam morao da napisem)
                    "If everything seems under control, you're just not going fast enough."

                    Comment

                    • Saabo
                      Moderator
                      • 29.09.2004
                      • 1724
                      • Vrbas
                      • SAAB 9000 2.3T STANDARD :D

                      #11
                      Bas je bila magla... vozio sam juce jedno 4 sata po magli Blagi uzas...no najgore je to sto kad sam dosao do opstine Vrbas... putevi jako losi, bez sredisnje BELE LINIJE!!! , pa sam jedva pogadjao gde je moja traka A to sto u nasoj opstini skoro svaki traktor ide bez osvetljanja, a lokalni saobracajci uopste ne idu u kontrolu traktora kad je sezona radova na njivama... Bilo je prosle godine akcija u vezi toga, al... ove godine nista
                      SAAB 9000 CSE B234R MAPTUN AERO STEG 3+ powered by BOOST & Goran ... Body Fat 98 Machine Fat 305 KS ... Lamela fact 490 Nm ...

                      Comment

                      • overspeed
                        CBC Senator XXL
                        • 24.05.2005
                        • 2779
                        • Kosovska Mitrovica

                        #12
                        @ zec:

                        Vozio sam izmedju 80 i 90 km/h, preko toga nisam sigurno jer da jesam zavrshio bih na prikolici one budale! Uspeo sam da se zaustavim pravovremeno samo zahvaljujuci extra kochnicama i maloj tezhini Fieste XR2i, a to 90 % ostalih vozila koja se voze na nashim putevima u datim okolnostima ne bi moglo. E sad, shta bi se desilo da je naishao shleper sa 90-100 km/h i 20 tona tereta?! Koliki je njemu zaustavni put na toj brzini i sa tolikim teretom? Po strani ova ******, mislim na ono dvoje malo dece u kabini...

                        Mada u naseljenom mestu UVEK vozim po ogranichenju, u datoj situaciji mozhda jesam vozio max 10 km/h preko ogranichenja (nemoj mi reci da svi mi i uvek poshtujemo ogranichenja ), ali sam i tad u svakom trenutku pod normalnim uslovima (tj. bez ****** koje voze traktore bez signalizacije) bio u stanju da iskontrolishem auto. Chak i sa ovakvim iznenadnom razvojem dogadjaja sam uspeo da izbegnem chukanje, i sachuvam u najmanju ruku caletovu i sopstvenu bezbednost. Tako da, tvoja primedba stoji (za prekorachenje brzine od 10 km/h ), ali nisam JA taj koji je zajebao situaciju u gore navedenom primeru, da ne pomeshamo lonchice... Voleo bih da je tad mene patrola zustavila i kaznila za prekorachenje od 10 km/h, ali da su istovremeno zaustavili ovog morona - zhivo me interesuje kako bi njega kaznili?! Verovatno bi se sve zavrshilo malom "nadoknadom" za kafu...
                        http://www.bmw.tv

                        Comment

                        • overspeed
                          CBC Senator XXL
                          • 24.05.2005
                          • 2779
                          • Kosovska Mitrovica

                          #13
                          saabo :
                          A to sto u nasoj opstini skoro svaki traktor ide bez osvetljanja, a lokalni saobracajci uopste ne idu u kontrolu traktora kad je sezona radova na njivama...
                          E, to je ono o chemu ja pricham... Znachi, uobichajen prizor na nashim putevima...

                          Kad ce malo da pochnu njh da sankcionishu, oni su isto toliko potencijalno hazardni za saobracaj koliko i neka ****** koja na magistralnom vozi 160 km/h...
                          http://www.bmw.tv

                          Comment

                          • dranix
                            CBC Senator XXL
                            • 04.10.2004
                            • 3079
                            • Antwerpen/Belgium
                            • Saab 9-3

                            #14
                            U normalnoj dinamici voznje kad se sva vozila krecu opasnija su spora vozila nego ona brza. Jos neosvetljena, siroka, dugacka, sa natovarenim drvima kao koplja.... Jeza
                            Hteo sam da kazem da su oni mozda i vece budale nego onaj sa 160 na regionalnom putu. Napisah negde skoro. ZUTO ROTACIONO JE ZAKON i propis ovde i danju i nocu za traktore i druge polj. masine. Kraj. A kazne? E to ne znam.
                            Zamislite John Deer bez toga na putu. Vojvodjani znaju o cemu pricam. Ovde se to uglavnom kotrlja i onaj Holland (isto ogroman).

                            Comment

                            • CLD
                              CBC Senator XXL
                              • 08.02.2005
                              • 1225
                              • Belgija - ranije Luna-Chico

                              #15
                              Ima i Fiata Dranix .
                              Ja sam pre 3 godine imao bliski susret sa kamionom sa prikolicim bez svetala. Ucinilo mi se da ima nesto na putu i usporim sva sreca, pustim duga ali ga i dalje nevidim i onda na 200 metara lik upali desni migavac. Sve to se odigralo na autoputu izmedju N. Sada i Vrbasa oko 9 sati uvece.

                              Comment

                              Working...
                              X