I ja se secam da ne sme da se zaoblazi autobus koji prima putnike. Ima u knjizi za obuku vozaca...
Uključenje javnog prevoza u saobraćaj
Collapse
X
-
U principu ne sme da se obilazi i ako je isprekidana linija ukoliko je stanica na samoj ulici i ne postuji posebna zaustavna traka za autobuse.
Ja sam to uradio na raskrsnici Vojislava Ilica i Rimske gde skrecu trolejbusi kod Super Vero i sreca sto su momci bili dobri pa mi nisu naplatili iako sam imao strane tablice. Ali su mi objasnili da je zabranjeno obilazenje autobusa dok su na stanici i primaju putnike. U Borskoj sam obisao autobus ali kad su me zaustavili rekli mi da sam presao na punu liniju ja sam mu rekao da nisam presao vec je presao samo sa dva tockapa mi nije nista pisao, trazio da otvorim gepek
, koji je bio prazan, i nemam pojma sta je trazio.
Comment
-
-
Skoro sam polagao pa se secam, kako Ranko rece u gradu ako autobus stoji na traci kojom se ti kreces obavezan si da sacekas dok autobus ne krene. Ako postoji posebno stajaliste sa desne strane obavezan si da ga propustis da se ukljuci u traku. Van naselja nisi obaveza na ga propustis da se ukljuci u traku , znaci mora da saceka da svi prodju pa da se ukljuci a ako van naselja stoji na traci tj prima putnike sto je moguce i dan danas, mozes da ga obidjes uz povecanu opreznost, a sudija je jednom prilikom rekao da to znaci da malte ne stanes iza pa tek onda ga obidjes.
Comment
-
-
Sad otprilike kako se ja toga secam ... dawno je to bilo chak pre 5 meseci
Imamo 2 sluchaja:
1. Stajaliste je izdvojeno iz kolovozne trake sa desne strane. U tom slucaju kada vozach da levi migavac vozaci koji su u krajnjoj desnoj traci SU OBAVEZNI DA VOZILU GSP-a dozvole ukljucivanje u saobracaj!
2. Stajaliste u kolowoznoj traci. U BGu je to regulisano tako shto je to stajaliste u zutoj traci u kojoj mi vozaci nemamo sta da trazimo! Ako je stajaliste u normalnoj traci imamo prawo obilazenja vozila. Takodje ako recimo vozilo iz desne trake gde joj je stajaliste hoce da predje u levu ono je duzno da propusti sva vozila iz leve trake pa tek onda da se ukljuci u nju (iako je GSP).
Na otworenom putu.
Ukoliko je vozilo za prewoz putnika (autobus) stao na stajaliste koje se nalazi u traci - nema obilazenja (recimo na ibarskoj gde imate jednu traku za po jedan smer zaborawite na obilazenje ... u principu su i pune linije izmedju)
Ukoliko je vozilo obelezeno tablom da vrsi prevoz dece - u tom slucaju OBAVEZNO JE ZAUSTAVLJANJE i vozila i suprotnog smera! Recimo da je to jedno od prawila propisanih ZOBS koje niko na owom swetu ne postuje.
Comment
-
-
ispada da dok stoji ne sme da se pretice, a kad krene - e onda sme.
A ako ima znak da vozi decu onda svi koji ga vide momentalno da naprave polukruzno i da se vrate kuci!!! I od kuce da zovu GSP i da provere da nema na ulicama jos neko vozilo za prevoz dece...
Pa jel sme uopste da se pretice autobus?Originally posted by Valent Vudrigaovde je dnevnica 20e a ne satnica...
Comment
-
-
deki: svi treba da se zaustave!
Dakle:
-Za vreme voznje u naselju, vozac je duzan da vozilu javnog gradskog prevoza putnika ili posebno obelezenom vozilu kojim se vrsi organizovani prevoz dece omoguci ukljucivanje u saobacaj kad to vozilo izlazi sa stajalista koje se nalazi van kolovoza odnosno sa prosirenja saobracajne trake koja sluzi za stajaliste.
- Ako vozilo javnog gradskog prevoza putnika (AUTOBUS TROLEJBUS) vrsi ukljucivanje na kolovoz sa STAJALISTA IZGRADJENOG NA KOLOVOZU, vozac ovog vozila mora da propusti vozila koja se krecu kolovozom.
- Vozac vozila koje se krece pored vozila javnog prevoza putnika ili pored autobusa kojim se vrsi prevoz za sopstvene potrebe, zaustavljenog na stajalistu, mora da se krece smanjenom brzinom tako da ne ugrozava lica koja u to vozilo ulaze, odnosno iz njega izlaze.
-Ako je stajaliste na sredini kolovoza, vozac mora da zaustavi svoje vozilo iza vozila javnog gradskog prevoza putnika, kad lica, ulazeci , odnosno izlazeci iz tog vozila, moraju da predju preko saobracajne trake, kojom se vozilo krece.
-POSEBNO OBELEZENO VOZILO, namenjeno za prevoz dece pri ukljucivanju sa stajalista ima prednost u osdnosu na sva ostala vozila koja se krecu kolovozom.
Kada je vozilo za prevoz dece zaustavljeno na kolovozu radi ulaska ili izlaska dece, na njemu moraju biti istovremeno ukljuceni svi pokazivaci pravca. (ps vozilo iza mora da stane kao i vozilo koje dolazi u susret)
Zakljucak: nije bitno samo kakva je linija vec i gde stoji vozilo JGP.
ps.
Polagao sam vozacki pre 20 dana...."If everything seems under control, you're just not going fast enough."
Comment
-
-
Na prve 2 slike bus je dao levi migavac, dakle jasno je da ga treba pustiti da se ukljuci (sto ja licno ne bi nikad), meni je bilo nejasno da li sme da se OBIDJE (ne pretekne), a jos uvek nije dao migavac, dakle jos se bakce s putnicima.
Originally posted by Valent Vudrigaovde je dnevnica 20e a ne satnica...
Comment
-
-
Originally posted by deki-asconaNa prve 2 slike bus je dao levi migavac, dakle jasno je da ga treba pustiti da se ukljuci (sto ja licno ne bi nikad), meni je bilo nejasno da li sme da se OBIDJE (ne pretekne), a jos uvek nije dao migavac, dakle jos se bakce s putnicima.
I sta je sad tu koji moj komplikovano?
Comment
-
Comment