Ja sam se samo salio s obzirom da neki vozaci i muskarci a ne samo zene BAS NISTA ne znaju oko auta. Ne daj boze ni da treba nesto, ali eto.
Nije problem sa tim setom u lokalu vec kad se negde krene na dalje pa se desi defekt.
Ta bocica je toliko jevtina da stvarno nije problem da je svako ima u gepeku bez obzira ima li ili nema rezervni tocak.
Mislim da je ovde vaznije nauciti vozaca da pazi i na vreme "primeti" da je guma izbusena a ne da vozi tako i eventualno odvoji gumu of felne. Onda vise ne pomaze nista osim vulkanizera a moze biti i guma unistena ili znatno ostecena.
Za efikasnu upotrebu bocice treba prvo naci ekser ili to sto je probusilo gumu sto nije lako a skoro nemoguce nocu osim uz mnogo srece.
U tom slucaju je LAKASE i sigurnije zameniti tocak.
Za mene je zapravo genijalna stvar bocice to sto ona moze da napumpa gumu.
Neko bi rekao da nema veze da li je ekser jos zaboden. Pa... zavisi.
Moze i da drzi dobro sa njim ali ne mora da znaci.
Postoje najmanje dve vrste sadrzaja bocice koje se bitno razlikuju.
Jedan je tecnost za vulkaniziranje kao redak lepak i ne vidi se nista kad se skine guma sa felne a druga je masa kao testo koja treba da se prvo izvadi pre nego sto se stavi chep (popravlja) takva guma.
Jos jednom obratite paznju sta pise na bocici za koju maksimalno velicinu gume je predvidjen sadrzaj da ne bude da treba dve (vise od jedne) bocice za neku vecu gumu.
Nije problem sa tim setom u lokalu vec kad se negde krene na dalje pa se desi defekt.
Ta bocica je toliko jevtina da stvarno nije problem da je svako ima u gepeku bez obzira ima li ili nema rezervni tocak.
Mislim da je ovde vaznije nauciti vozaca da pazi i na vreme "primeti" da je guma izbusena a ne da vozi tako i eventualno odvoji gumu of felne. Onda vise ne pomaze nista osim vulkanizera a moze biti i guma unistena ili znatno ostecena.
Za efikasnu upotrebu bocice treba prvo naci ekser ili to sto je probusilo gumu sto nije lako a skoro nemoguce nocu osim uz mnogo srece.
U tom slucaju je LAKASE i sigurnije zameniti tocak.
Za mene je zapravo genijalna stvar bocice to sto ona moze da napumpa gumu.
Neko bi rekao da nema veze da li je ekser jos zaboden. Pa... zavisi.
Moze i da drzi dobro sa njim ali ne mora da znaci.
Postoje najmanje dve vrste sadrzaja bocice koje se bitno razlikuju.
Jedan je tecnost za vulkaniziranje kao redak lepak i ne vidi se nista kad se skine guma sa felne a druga je masa kao testo koja treba da se prvo izvadi pre nego sto se stavi chep (popravlja) takva guma.
Jos jednom obratite paznju sta pise na bocici za koju maksimalno velicinu gume je predvidjen sadrzaj da ne bude da treba dve (vise od jedne) bocice za neku vecu gumu.
Comment