Isplati li se kupovati FIAT vozila

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • bonapartacar
    CBC Početnik
    • 15.05.2008
    • 8
    • Novi Sad

    Isplati li se kupovati FIAT vozila

    Odlucio sam da kupim fiat stilo 1.9jtd pa me interesuju vasa iskustva. Kakva je situacija sa sa delovima i servisiranjem kod nas.

    Ovo je vozilo koje je uslo u uzi izbor: http://www.izaberiauto.com/main/sear...RUbTlTUnpsMQ==


    U pitanju je auto plac iz Sapca pa sam malo skeptican zbog toga? Cuo sam da se situacija u Sapcu promenila na bolje kada je u pitanju kvalitet ponude i cena vozila zbog velike konkurencije ali ne bih odmah da se zaletim.
  • neshaoct
    Banovan
    • 18.08.2007
    • 1754
    • Beograd, Rakovica

    #2
    ...kao i za svaki drugi polovan auto....vazno je u kakvom je stanju...

    Bolje da si temu otvorio ovde :


    Vise ljudi ce je videti, i vise odgovora ces dobiti...

    Comment

    • Dragon
      CBC Senator XXL
      • 15.11.2006
      • 963
      • Beograd

      #3
      Da ti ne objasnjavam predugo, Stilo JTD je jedan od najpopularnijih vozila kod taksista- sto samo po sebi nesto govori.

      Auto uopste nije sporan, vec cinjenica da je u Srbiji tesko naci nesto ispod 200.000 km.

      Imas dosta tema o tome, pa koristi search.
      Loneliness has followed me my whole life, everywhere. In bars, in cars, sidewalks, stores, everywhere. There's no escape. I'm God's lonely man.

      Comment

      • bojanTI
        CBC Senator XXL
        • 04.01.2006
        • 870
        • Pancevo

        #4
        Bio je vrlo nepopularan u Evropi zbog svog uglastog dizajna, takodje i zbog nekih pitanja vezanih za sam kvalitet. Sto se tice ovog prvog ne mogu da se slozim nikako jer (sa 3 vrata) automobil izgleda jako ostro i konkretno, sto se mene tice prelep auto, daleko od konkurencije, osim eventualno Alfe 147! A ako cemo o ovom drugom, mislim da je tu vise razmazenost Evropskih kupaca, no dobro, svako ima svoju tacku iz koje gleda.
        Tesko je naci JTD a da je dobar i da nije mnogo presao, ali sto se tice ovoga oko taksiranja,. pa to je iskljuceno ako je u pitanju model sa 3 vrata, a na to bi bilo najpametnije uzeti neki jaci benzinac, recimo 1.8 i onda je verovatnoca osetno veca da ce se pronaci dobar primerak!
        Sto se tice tvog konkretnog pitanja u samom naslovu, ne bih da komentarisem osim da ti predlozim da se oslobodis predrasuda i da pocnes da trazis ocuvan automobil, koji god to bio!
        In essence, then, Alfa has always understood what makes driving a thrill. But it has never been able to make a car. Well, not a car that a rational, normal human being might want to buy.

        Comment

        • bonapartacar
          CBC Početnik
          • 15.05.2008
          • 8
          • Novi Sad

          #5
          Originally posted by Dragon
          Da ti ne objasnjavam predugo, Stilo JTD je jedan od najpopularnijih vozila kod taksista- sto samo po sebi nesto govori.

          Auto uopste nije sporan, vec cinjenica da je u Srbiji tesko naci nesto ispod 200.000 km.

          Imas dosta tema o tome, pa koristi search.
          Hm, ova popularnos mi govori da je mozda popularan kod taksista i van Srbije sto moze da znaci da su vozila koja se prodaju kod nas verovatno sa velikom kilometrazom.

          U svakom slucaju treba dobro razmisliti.

          Comment

          • Car
            CBC Senator XXL
            • 07.07.2005
            • 900
            • Beograd

            #6
            S tim sto ti je bojanTI iznad napisao kako ces da izbegnes mogucnost da je bio taxi. Nijedan taksista ne treba auto sa troje vrata.

            A i kad pogledas ponudu na nekim stranim sajtovima, tipa mobile.de, videces da su benzinci uglavnom osetno manje presli, ponekad i za citavih 100 000km, a kostaju isto ili manje za slicno godiste/opremljenost.

            Ako si odlucio da kupis stilo, onda nema sta da se dvoumis dalje, trazi dobar primerak i kraj price. Ako ne zuris s kupovinom pogledaj ih i 20 ako treba, bar njih ima po oglasima i placevima.

            Comment

            • ranko
              CBC Član
              • 25.06.2007
              • 86
              • Sremcica City

              #7
              mislim da ste pogresno razumeli dragona...

              kada je pomenuo taxiste i stila JTD cini mi se da je isao na to da taxista zna sta valja i sta mu se najvise isplati....

              ne znam da li se treba voditi ovom logikom ali slazem se da ih na taxiju ima bas dosta i tu u vecini su karavani sa JTD-om.... opet zaista taxisti gledaju svaki ulozeni dinar i ne verujem da oni nisu dobro proucili sta dobijaju sa kupovinom stila...

              recimo za JTD : veliki servis ti je 16.000-20.000 a radis ga na 80.000-100.000 km
              korpa, lamela i sijaset cilindara +ruke su oko 350-400 evra i radis na 100.000-130.000 ( u zavisnosti od drndanja ) ( na mom autu je italijanu presla 130 i nesto hiljada i crkla kod mene u rukama 2mes nakon sto sam ga kupio )

              mali servis je oko 60-70 evra i radis ga na 8.000-15.000 zavisi od tebe...

              ostalo se zaista ne kvari tako cesto, naravno ako uzmes nesto sto valja a krs se i mecka kvari... e kada dodju na red plivajuci zamajac, turbina ili generalna tada .... mada do tada ima da se navozas ko covek i ako si pametan tapnes ga nekome

              Comment

              • AreOut
                CBC Senator XXL
                • 22.07.2006
                • 590
                • Zabjelo

                #8
                Kupio jednom i nikad vise.
                http://www.youtube.com/watch?v=plxNfU-PA2c

                Comment

                • zverko
                  CBC Senator XXL
                  • 19.08.2005
                  • 7085
                  • BGD
                  • Audi A4

                  #9
                  mnogo elekotronike kao i dodatne opreme koja u startu privuce kupca ali...

                  izem ti auto kome su prednji amortizeri iscureli za 5god i 120000km i to ne ovde nego u italiji. benzinci imaju problem sa motorom gasa (drive by wire).
                  nezan ko i svaki italijan ali ko sto rekoh ima nekih stvracica koje potiru te mane. recimo mene odusevljava kolko taj auto ima mesta pozadi ali mi se isto tako ni malo ne svidja sedenje napred pogotovo pozicija volana cak i kad se skroz izvuce i spusti. neki delovi su jeftini a neki ne postoje kao deo nego mora se kupi komplet i to kosta boga oca (lezaj kompresora klime) itd...

                  u svakom slucaju, moze se naci dobar primerak. uvoz je uvek solucija. sedi, probaj da vidis da li ti odgovara. nije los auto za svaki dan.
                  deutsche gemacht-gut gemacht...

                  Comment

                  Working...
                  X